قیمت دستکش ایمنی پی وی سی در تهران


برخی از مشاغل به علت قرار گرفتن افراد در شرایط خطرناک و احتمال وارد آمدن آسیب به دست یا بدن آن ها، نیاز به لباس ایمنی مخصوصی دارند که بتواند از سلامتی آن ها محافظت کند و یکی از این لباس ها دستکش های ایمنی هستند، به روز ترین قیمت خرید و فروش انواع دستکش ایمنی پی وی سی در تهران بر اساس جنس ساخت این محصولات، نام تجاری و شکل بسته بندی کردن آن ها تعیین می شود.

قیمت دستکش ایمنی پی وی سی در تهران

شناخت خصوصیات انواع دستکش ایمنی نووا مدل ntg-9001

شناخت خصوصیات انواع دستکش ایمنی نووا مدل ntg-9001 همانطور که مستحضر هستید برخی از مشاغل به عنوان شغل های پرخطر شناخته می شوند چرا که احتمال آسیب دیدن در آن ها خیلی زیاد است و همین مساله موجب می شود که سازمان کار یک سری استانداردهای مخصوص را برای کارفرمایان تعریف کرده و آن ها را ملزم به خرید لباس های محافظ مخصوص برای کارگران خود نماید، تا به این ترتیب از آن ها مراقبت کند.

این لباس ها شامل بخش های مختلفی هستند که یک بخش مهم آن ها دستکش ایمنی نام دارد، دستکش های ایمنی نیز بر اساس نوع مصرف و جنس ساختشان به دسته های مختلفی تقسیم بندی می گردند که ما در این قسمت قصد داریم به خصوصیات دستکش ایمنی نووا مدل ntg-9001 اشاره کرده و شما را بیش از پیش با این محصول آشنا سازیم، پس لطفا ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید تا ویژگی های این دستکش را بشناسید:

  1. دستکش های نووا محصولاتی حفاظتی هستند که تولید کننده ها در ساخت آن ها از متریال هایی مانند پارچه برزنتی، پارچه نخی، پارچه کتان و از همه مهمتر چرم طبیعی حیوانی ضخیم که عمدتا شامل چرم گاوی اصل می باشد، استفاده می کنند و به این ترتیب دستکش هایی با ضخامت بالا و مقاومت خیلی زیاد تولید می کنند.
  2. اگر چه ساختار این دستکش ها خیلی مستحکم بوده و از سایر محصولات موجود در بازار ساختار سخت تری دارند، اما متریال های به کار رفته در آن ها موجب می شود یک فضای گرم، نرم و راحت برای دست ها ایجاد گردد و در داخل این دستکش ها به هیچ وجه اذیت نشوند.
  3. دستکش نووا 9001 یک وسیله خیلی مناسب برای استفاده در امور صنعتی، ساخت و ساز، جوشکاری، تراشکاری، کشاورزی و باغداری و حمل و نقل کردن می باشد، چون جنس آن از وارد آمدن هر گونه آسیبی در مقابل مواد برنده و داغ به دست ها جلوگیری می کند و از آن به عنوان دستکش نسوز کوره و دستکش نسوز آتش نشانی یاد می شود.
  4. این دستکش مقاوم حتی تا حدی می تواند ضربه و فشار های وارده احتمالی را هم از روی دست افراد دفع کند.
  5. چرم طبیعی یا پارچه های مورد استفاده در ساخت این دستکش همگی ویژگی آنتی باکتریال، ضد آلرژی و ضد التهابی دارند و از این نظر بهترین وسیله ایمنی برای دست ها بوده و پوست انسان را نیز از نفوذ میکروب ها و عوامل بیماری زا در امان نگه می دارند.

روش های تشخیص دستکش ایمنی کف دوبل

یک نوع بخصوص از دستکش ها به نام دستکش ایمنی کف دوبل شناخته می شوند، یعنی قسمت کف این دستکش ها به صورت دو لایه ساخته شده است تا بهتر بتواند جلوی فشار های وارد بر روی دست را بگیرد و بار را از روی آن ها دفع نماید، به این ترتیب از شکستن یا کوفته شدن دست ها جلوگیری می شود که اهمیت زیادی برای کارگران زحمت کش دارد و موجب حفظ منافع و شغل آن ها می شود.

بر اساس تعاریفی که از این محصول ارائه می شود، آن را به عنوان دستکش چرمی جوشکاری معرفی می کنند، یعنی اینکه در ساخت این محصول از چرم طبیعی یا اشبالت گاوی استفاده می شود و همین مساله مهم ترین ویژگی آن به حساب می آید و دلیل اصلی کیفیت محصول می باشد، بر این اساس برای شناسایی دستکش های دوبل اصل باید نکاتی را در نظر بگیرید:

  1. چرم طبیعی وزن خیلی کمی نسبت به حجمش دارد، پس بهتر است در زمان خرید وزن این دستکش ها را مورد بررسی قرار دهید، این ویژگی باعث می شود دستکش های صخیم دوبل هیچ فشار یا سنگینی بر روی دست شما ایجاد نکنند و کار با آن ها راحت باشد.
  2. چرم حیوانی به صورت طبیعی خاصیت کشسانی و حالت ارتجاعی دارد، پس شما می توانید با اعمال فشار بر روی سطح این دستکش ها از اصل بودن آن ها مطمئن شوید.
  3. چرم طبیعی ساختاری نرم و لطیف دارد، ولی اصلا حالت آن صاف، صیقلی و یکدست به نظر نمی رسد، بلکه بر روی سطح آن خطوط خیلی ریز و محوی وجود دارند که با دست کشیدن می توان آن ها را حس کرد.
  4. دستکش تولید شده با استفاده از چرم اصلی رنگ بندی کاملا ماتی دارد و اصلا حالت آن براق و پولیش خورده به نظر نمی رسد، چرا که این ویژگی مخصوص چرم مصنوعی است.
  5. اگر یک ذره کوچک از این چرم را با ناخن جدا کرده و بسوزانید متوجه می شوید که بوی موی سوخته از خودش ساطع می کند، ولی چرم مصنوعی بوی پلاستیک سوخته می دهد که در اصل از مواد پلیمری به کار رفته در آن ایجاد می شود.

بررسی ابعاد استاندارد دستکش ایمنی

بررسی ابعاد استاندارد دستکش ایمنی یکی از نکاتی که باید در ساخت دستکش های کار یا ایمنی مورد توجه قرار بگیرد، ابعاد این محصولات از نظر طول آستین و عرض پنجه آن ها است که تاثیر زیادی در افزایش سطح ایمنی آن ها دارد و موجب می شود این وسایل بهتر از دست افراد محافظت نمایند، بر این اساس استاندارد های مختلفی تعبیه شده است که در ادامه این مطلب بیان می شوند:

اندازه طول یا بلندی دستکش ها از نوک انگشت وسط دست تا لبه آستین آن ها تعیین شده و اندازه های موجود برای دستکش های مختلف استاندارد شده در ادامه بیان می شوند:

  • دستکش مدیوم: طول آن به 11 اینچ می رسد.
  • دستکش لارج: طول این دستکش 11.75 اینچ است.
  • دستکش ایکس لارج: این دستکش به اندازه 14.5 اینچ بلندی دارد.
  • دستکش دو ایکس لارج: بلندی آستین این دستکش 17.5 است.

اندازه عرض دستکش ها به اندازه کف دست افراد بستگی دارد و مشخص می کند یک دستکش در دست شما جای می گیرد یا نه و اندازه های استاندارد تعیین شده برای آن ها شامل موارد زیر هستند:

  • اندازه مدیوم عرضی در حدود 3.5 اینچ دارد.
  • دستکش لارج دارای عرض 4 اینچ است.
  • دستکش ایکس لارجی از نظر عرض در ابعاد 4.5 اینچ تولید می شود.
  • دستکش دو ایکس لارج هم دارای عرض 5 اینچ است.

با توجه به این ابعاد که خدمت شما ذکر شده اند، بهتر است که دستکش های متناسب با سایز دست خودتان را انتخاب کنید، چرا که به این ترتیب این وسیله بهتر در دست شما چفت می شود و از بیرون آمدن یا لق خوردن آن در حین کار جلوگیری به عمل می آید که باعث حفظ بهتر ایمنی شما می گردد و جلوی وارد آمدن هر گونه آسیبی به دستان شما را می گیرد.

ارزش گمرکی دستکش ایمنی

شرکت های بزرگی که در خصوص تجارت بین المللی دستکش های ایمنی کار فعالیت کرده و این محصولات را در دوره های مختلف سال به صورت انبوه در بازار های خارجی عرضه می کنند، برای ترخیص کردن کالا از گمرک مرزی ایران باید هزینه ای را به عنوان حق خروج از کشور، حق انجام کار تجاری در سایر کشور ها و مالیات بر ارزش افزوده این محصولات پرداخت کرده و از آن ها مجوز دریافت کنند.

مبلغ تعیین شده برای ارزش گمرکی و هزینه ترخیص کاری این محصولات در هر سال با توجه به نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن ها، برند این محصولات، تعداد دستکش ها و وزن کلی بار عبوری از مرز تعیین می شود و نرخ آن تحت تاثیر تورم داخلی کشور قرار گرفته و در هر سال تغییر می کند، بنابراین این مبلغ همواره ثابت نخواهد بود.

از این رو شرکت نجاری باید در هر دوره قبل از اقدام به خروج از مرز ایران به سراغ اداره گمرک رفته و با ارائه بارنامه خود به آن ها، برای پرداخت کردن هزینه های گمرکی بارش اقدام کند و اجازه نامه کتبی از آن ها دریافت نماید تا بر سر مرز ایران و سایر کشور ها با مشکلات قانونی مواجه نشود و بتواند به راحتی به کار خود بپردازد، چون این نامه گمرکی به کار آن جنبه قانونی می بخشد.

توزیع دستکش ایمنی پی وی سی با کیفیت بالا

توزیع دستکش ایمنی پی وی سی با کیفیت بالا دستکش های ایمنی تولید شده از جنس پی وی سی که یکی از باکیفیت ترین و مقاوم ترین محصولات پلیمری به حساب می آید، به عنوان دستکش ضد برش، ضد ساییدگی و ضد ضربه شناخته می شوند و از این رو اهمیت خیلی زیادی در مراقبت کردن از دست ها دارند، به ویژه وقتی که این محصولات با مواد نو و کیفیت بالا تولید شده باشند درصد ایمنی آن ها تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.

شرکت های توزیع کننده دستکش PVC، این محصولات را در تعداد خیلی زیادی از جلوی خط تولیدی کارخانه ها خریداری کرده و سپس آن ها را به وسیله ماشین های حمل بار به شهرهای مختلف ایران ارسال می کنند تا در داخل نمایندگی ها و شعبه های فعال خود عرضه نموده و به دست مصرف کننده های محترم برسانند.

لازم به ذکر است که چنین شرکت هایی که بار را در حجم بالا خریداری و به صورت عمده عرضه می کنند، در اصل مرکز عمده فروشی دستکش به حساب می آیند که به طور معمول این محصولات را با قیمت خیلی مناسبی در کشور عرضه می کنند و با این کار موجب کاسته شدن از هزینه های خرید مردم شده و رونق کسب و کار فروشنده ها و تولید کننده های دستکش ایمنی را بالاتر می برند.

استفاده از این مراکز بیش از همه به نفع فروشنده های جزئی این محصولات است، که به خرید کلی آن ها نیاز پیدا می کنند چون در صورت سفارش کلی دستکش ممکن است تخفیف های قابل ملاحظه ای به این فروشنده ها تعلق بگیرد و تا حد زیادی از هزینه های آن ها کم کند.

خرید دستکش ایمنی پی وی سی مستقیم از تولید کننده

یکی از راه های اصلی برای کاهش دادن نرخ خرید دستکش های محافظ کار این است که آن ها را از مراجعی که به عنوان پخش کننده مستقیم و بدون واسطه محصول شناخته می شوند خریداری کنید، اگر می خواهید با روند کار این شرکت ها آشنا شوید بهتر است این قسمت را تا انتها مطالعه نمایید:

چنین شرکت هایی دستکش ایمنی را به صورت کاملا مستقیم از طرف تولید کننده محصول در بازار های داخلی ایران توزیع می کنند و باعث می شوند که دست تمامی واسطه ها از چرخه معاملات بازار کوتاه شود، به این ترتیب تا حد زیادی از ارزش افزوده ای که هر بار توسط واسطه ها دریافت می شود کاسته خواهد شد و این محصولات با نرخ مقرون به صرفه ای به فروش می رسند.

شرکت های پخش اصلی دستکش محافظ برای ارائه خدمات خود به هم میهنان عزیز ما دفاتر نمایندگی در تهران و سایر شهرستان ها راه اندازی کرده اند و به این ترتیب با مردم ارتباط برقرار می کنند و محصولات مورد نظر را با ضمانت نامه کیفی و گارانتی معتبر به فروش می رسانند، که این عوامل موجب جلب اعتماد بیشتر مصرف کننده ها می شوند و حتی ارزش ریالی این دستکش ها را بالاتر می برند.

این روش فروش به دلیل اینکه تا حد زیادی از هزینه مردم کم می کند، موجب افزایش رونق خرید این محصولات می شود و در نتیجه به درآمد زایی فروشنده ها و تولید کننده ها اضافه می کند.

تولید دستکش ایمنی پی وی سی با کمترین قیمت

تولید دستکش ایمنی پی وی سی با کمترین قیمت کارخانه های تولیدی انواع دستکش پی وی سی یا maxiflex ایمنی، برای کم کردن از هزینه های تولید این محصولات و کاستن از نرخ فروش دستکش ها از روش های مختلفی استفاده می کنند، که یکی از آن ها تامین کردن مواد اولیه مورد نیاز به صورت انبوه و بدون واسطه می باشد، در ضمن آن ها با به کار گیری ماشین آلات پیشرفته و مدرن تا حدی از هزینه های خود کاسته و بر سرعت تولیدشان می افزایند.

این کارخانه ها، محصولات مورد نظر را بعد از تولید کردن در حجم خیلی زیادی به واحد های پخش واگذار می کنند تا بتوانند به کمک آن ها محصولات خود را در تمام نقاط کشور توزیع کرده و به فروش برسانند، پس این دو واحد با هم همکاری متقابل دارند و در جهت تامین نیاز مردم گام برمی دارند و سود کمی از آن ها دریافت می کنند.

هم میهنان عزیز ما می توانند در صورت نیاز، جهت ثبت سفارش و خرید این دستکش ها به سادگی از طریق وب سایت های فروشگاهی آنلاین مختلف مانند این درگاه اقدام کرده و آن ها را از هر نقطه از ایران سفارش دهند و در مقابل درب خانه های خود تحویل بگیرند.

6 دیدگاه

  • سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… اینکه مشتری در جریان روند تولید قرار بگیره و مطمئن بشه از اینکه تولید کننده با بهترین و به روز ترین تکنولوژی اقدام به تولید کرده در جهش ناگهانی و نفوذ در بازارهای جدید و توسعه محصول و گسترش بازارهای هدف خواهد شد . مصرف کننده باید اطمینان حاصل کنه که تولیدکننده از تمام توان و داشته های خودش داره استفاده می کنه و تنها به فکر کسب سود نیست و به یک باز ی برد برد در این تجارت فکر میکنه. دیوار اعتماد مشتری در این میان چنان محکم و غیر قابل نفوذ میشه که تا مدتها به برند دیگه ای فکر نمیکنه. من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید… با سپاس از توجه تولید کننده به تداوم حفظ کیفیت برتر این محصولات

    • شماره همراه: 09114693629
  • دستکش ایمنی پی وی سی به نام دستکش ایمنی کف دوبل شناخته می شوند، یعنی قسمت کف این دستکش ها به صورت دو لایه ساخته شده است تا بهتر بتواند جلوی فشار های وارد بر روی دست را بگیرد و بار را از روی آن ها دفع نماید، به این ترتیب از شکستن یا کوفته شدن دست ها جلوگیری می شود که اهمیت زیادی برای کارگران زحمت کش دارد و موجب حفظ منافع و شغل آن ها می شود.

    • شماره همراه: 09355702748
  • سلام ایت دستکش از دستان محافظت می کند دارای کیفیت بسیار بالا است و در سایز های مختلف تولید شده است

    • شماره همراه: ۰۹۹۲۳۰۲۲۳۴۷
  • سلام وقت بخیر من از این این سایت دستکش ایمنی پی وی سی خریداری کنید چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت دستکش ایمنی پی وی سی خریداری کنید.

    • شماره همراه: 09104838654
  • سلام روزتون به خیر برای تهیه این محصول با کیفیت به شکل حضوری جهت صادرات به کشور گرجستان امکان ملاقات حضوری هم وجود داره؟ و این موضوع که شما برای شروع همکاری شرایط خاصی دارید؟ لطف می کنید اگه به سوالم جواب بدین موفق و موید باشید در پناه خدا

    • شماره همراه: 09214890439
  • سلام خدا قوت عرض می کنم به شما تولید کنندگان عزیز این محصول با کیفیت می خواستم ازتون بپرسم برای تولید این محصول در شهرستان ها هم نمایندگی و خط تولید میدین؟ و این که شرایط دادن نمایندگی شرکتتون به چه شکل هستش ؟ ممنون میشم به پرسش بنده جواب بدین

    • شماره همراه: 09112479401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *