قیمت خرید دستکش کار برزنتی


قیمت دستکش کار برزنتی از قیمت دستکش کار ضخیم متفاوت از زیرا هر کدام جنس های متفاوتی دارد اگر می خواهید با قیمت مناسب محصول را تهیه کنید بهتر است از طریق فروشگاههای اینترنتی معتبر اقدام به خرید نمایید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت می کنید تا هم از تخفیف بهره مند شوید و هم به علت اینکه فروش به صورت مستقیم است با قیمت مقرون به صرفه تهیه نمایید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همکاران ما در ارتباط باشید.

قیمت خرید دستکش کار برزنتی

معرفی دستکش های کار بر اساس ضخامت

معرفی دستکش های کار بر اساس ضخامت دستکش کاری که از ابزار و وسایل ضروری و بسیار مهم برای مشاغل مختلف به حساب می‌آید که تنوع بسیار زیادی دارد و باید متناسب با فعالیت مورد نظر از نوع درست آن استفاده شود تا ایمنی را فراهم آورد ضخامت این دستکش ها با توجه به جنسی که دارد متفاوت است.

اولین نوع دستکش ها ضد برش هستند و ضخامت نسبتاً بالایی دارد به گونه‌ای که جنس آن از فلز می باشد و دارای یک توری فلزی جدا است که به کل دست کش دوخته شده است ضخامت این دستکش به گونه ای است که در عین حال کیفیت بالا دارد بسیار سبک است و زمانی که دست در آن قرار می گیرد احساس راحتی خواهد کرد.

نوع دیگر، دستکش کارگری و بنایی می باشد باشه که از دست کارگر محافظت می کند تا بتواند الوار و مواد و مصالح ساختمانی را جابجا کند ضخامت این دستکش نسبت به دستکش های ضد برش کمتر است اما در عین حال در برابر ضربه و پارگی مقاوم است.

دستکشهای ضد حرارت یا ضد مواد اسیدی که بیشتر برای آتش نشان ها و دانشمندان که در آزمایشگاه ها کار می کنند و مورد استفاده قرار می گیرد دارای ورقه های سربی می باشد که ضخامت آن متناسب با تعداد ورق هایی که دارد برق میکند و می تواند این ضخامت از برخورد اشعه های رادیواکتیو به دست جلوگیری کند.

شاخص های بارز دستکش کار مرغوب

شاخص های بارز دستکش کار مرغوب دستکش های کار با توجه به اینکه انواع مختلفی دارد اما دارای شاخص های بارز و یکسانی هستند که در این قسمت به چند مورد از آنها اشاره می شود با ما تا پایان این مطلب همراه شوید.

  • این دستکش ها نرمی و لطافت بسیار بالایی دارد که زمانی که دست در آن است به راحتی می تواند تکان بخورد و به فعالیت خود ادامه دهد همچنین اکثر دستکش ها تا قسمت بالای مچ دست را پوشش می دهد.
  • از مشخصه های دیگر آن این است که سایز بندی متفاوتی دارد و باید حرکت متناسب با دستان خود این دستکش را انتخاب کند در غیر این صورت تنگ یا گشاد می باشد که مانع از عملکرد درست خواهد شد
  • از دیگر مشخصه هایی که می توان به آن اشاره کرد این است که زمانی که دستکش را به دست می کنید به راحتی از دست خارج نمی شود و به نوعی به دست می چسبد اما این چسبندگی حس نخواهید کرد و منظم انجام فعالیت نمی شود.
  • رنگ بندی مشخصی دارد که متناسب با مشاغل مختلف رنگ آن متفاوت است یک نکته باید دقت کنید که بهتر است زمانی که از دستکش استفاده نمی کنید آن را تا نکنید.

فروش مستقیم دستکش کار برزنتی

فروش مستقیم دستکش کار برزنتی فروش دستکش کار چینی فروشگاههای سراسر کشور به صورت عمده توزیع می شود که علاوه بر آن در فروشگاه های اینترنتی نیز عرضه به صورت گسترده تر انجام می شود که به علت فروش مستقیم قیمت دستکش کار چرمی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر شده است و کاهش چشمگیری پیدا کرده است و در این قسمت به دلیل نوسانات بازار قیمت دقیق درج می‌شود همان‌طور که می‌دانید وجود نوسان در بازار باعث افزایش و کاهش مداوم قیمت می‌شود.

از شما می خواهیم یا همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا مشاوره رایگان قبل از خرید در اختیار شما قرار دهد پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته و همه روز انجام می شود اما اگر زمانی تماس گرفتید در کسی پاسخگو نبود نگران نباشید همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

5 دیدگاه

  • سلام و وقت بخیر … محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست و با توجه به کیفیت مطلوب بستر ساز صادرات در این حوزه شده … تاجران و دست اندر کاران این بخش می توانند اقدام سرمایه گذاری در معرفی بیشتر این محصول و کسب بازار و سود از راه فروش دلاری بدست بیاورند. تمام تلاش تولید کننده محترم در جهت ارتقا ی بهره وری عوامل و منابع تولید برای در پیش گرفتن استراتژی صرفه جویی در منابع و معطوف به رقابت پذیری کشور در این طبقه بندی از محصولات خواهد شد.

    • شماره همراه: 09114693629
  • دستکش کار برزنتی معمولا ضد برش هستند و ضخامت نسبتاً بالایی دارد به گونه‌ای که جنس آن از فلز می باشد و دارای یک توری فلزی جدا است که به کل دست کش دوخته شده است ضخامت این دستکش به گونه ای است که در عین حال کیفیت بالا دارد بسیار سبک است و زمانی که دست در آن قرار می گیرد احساس راحتی خواهد کرد.

    • شماره همراه: 09355702748
  • سلام وقت بخیر
    دستکش کاری از ابزار و وسایل ضروری و بسیار مهم است که از دستان ما مراقبت می کند و دستکش های این مجموعه بسیار مرغوب است و مناسب اندازه دستان تولید شده است

    • شماره همراه: ۰۹۹۲۳۰۲۲۳۴۷
  • سلام وقتتون بخیر من از پخش کنندگان اصلی این محصول در شهرستان ملایر هستم می خواستم بدونم برای خرید عمده این محصول با کیفیت و درجه یک از شما شرایط ویژه ای وجود داره؟ ممنون میشم به سوالم جواب بدین تا در صورت مهیا بودن شرایط شروع به همکاری کنیم خدا قوت

    • شماره همراه: 09214890439
  • سلام خسته نباشید وقتتون بخیر در زمینه صادرات این محصول به شکل عمده و در تعداد بالا در حوزه اروپای مرکزی مایل به همکاری هستید؟ ممنون میشم در صورت تمایل به شروع روابط کاری به این سوال بنده پاسخ بدید خیلی ممنون از شما عزیزان و سایت معتبر و خوبتون

    • شماره همراه: 09112479401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *