خرید دستکش مخصوص عمل جراحی


پزشکان برای حفظ بهداشت خود و بیماران در اتاق عمل همواره نیاز به دستکش بدنسازی بدون مچ بند دارند که بهداشتی و استریل باشد و فعالیت با آن برای پزشکان هم آسان باشد. قابل ذکر است که این دستکش ها مخصوص اتاق عمل تهیه شده اند و دست پزشکان و پرسنل را به خوبی در خود جای می دهند. خرید دستکش مخصوص عمل جراحی بیشتر در بسته بندی ها و با تعداد انبوه انجام می شود، قابل ذکر است که خرید این کالا را می توان به صورت مستقیم و آنلاین هم انجام داد.

خرید دستکش مخصوص عمل جراحی

بررسی مواد اولیه برای تولید دستکش جراحی

بررسی مواد اولیه برای تولید دستکش جراحیدستکش عایق برق ۲۰ کیلوولت همان گونه که گفتیم از مواد بهداشتی و استریل تولید شده اند به همین دلیل هیچ گونه میکروب و باکتری در آنها وجود ندارد که بدن بیماران آسیب وارد کند. بررسی مواد اولیه برای تولید دستکش جراحی به شما کمک می کند که آن را با اطمینان بیشتری تهیه کنید. قابل ذکر است که این دستکش ها با نام دستکش لاتکس هم شناخته می شوند.

مواد اولیه ای که کارخانه ها با کمک انها دستکش های جراحی را تولید می کنند که اصولا از مواد پلیمری هستند، ماده لاتکس از صمغ درخت کائوچو تهیه می شود به همین دلیل کاملا گیاهی است، لازم به ذکر است که دستکش های جراحی نه تنها از مواد پلیمری و لاتکس به دست می آیند بلکه در محیطی بهداشتی هم تولید می شوند. این مواد قدرت چسبندگی بالایی دارند به همین دلیل است که دستکش های لاتکس قدرت کشش و انعطاف پذیری دارند.

برخی از این نمونه ها همواره دارای پودری هستند که این پودر ها باعث بالا رفتن مقاومت آنها و همچنین دوام آنها می گردند.

معرفی بهترین نوع دستکش های جراحی

معرفی بهترین نوع دستکش های جراحی انواع دستکش جراحی در بازار ها وجود دارد که از نظر کیفیت و کارایی با یکدیگر متفاوت هستند، در زمان معرفی بهترین نوع دستکش جراحی در بازار ها تمام مشخصات و ویژگی ها و کاربرد های آنها در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید متناسب با نیاز خود آن را انتخاب کنید. از انواع این دستکش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دستکش جراحی لاتکس پودری
  2. دستکش جراحی پودر دار
  3. دستکش جراحی کم پودر

هر کدام از این دستکش ها دارای ضخامت و کارایی هستند، باید بگوییم ها نمونه های پودر دار همواره هم مقاومت و هم دوام بیشتری دارند به همین دلیل است که برای جراحی های طولانی مدت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند اما نمونه های کم پودر بیشتر برای جراحی های سرپایی و کوتاه مدت کاربرد دارند. در نمونه های پودری اصولا دست پزشکان مشخص نیست و به راحتی هم پاره نمی شود.

در زمان معرفی ویژگی های این نمونه ها هم در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید به راحتی در زمان خرید بهترین نمونه را انتخاب کرده و تهیه نمایید. باید بگوییم که این دستکش ها ساق بلند هستند و به دست می چسباند و انگشتان و کف دست را به خوبی در بر می گیرند و از همه مهمتر لیز نیستند و پزشک می تواند ابزار جراحی را به خوبی دست بگیرد و فعالیت خود را انجام بدهد بدون این که دچار مشکل شود. این محصول در برابر رطوبت هم مقاومت زیادی دارد و آب به آن نفوذ نمی کند.

دستکش های جراحی باکیفیت را از کجا بخریم؟

دستکش های جراحی باکیفیت را از کجا بخریم؟ لازم به ذکر است که امروزه مصرف و استفاده از دستکش های جراحی در بازار ها با رشد چشمگیری مواجه شده است، در بازار های امروزی که هم تکنولوژی پیشرفت کرده و هم لوازم ارتباطی جدید به وجود آمده اند شما می توانید خرید های خود را با روش های مختلفی انجام بدهید که انتخاب روش خرید را می توان متناسب با شرایط و موقعیت خود انتخاب کرد. بسیاری از افراد می پرسند که دستکش جراحی با کیفیت را از کجا بخریم، در جواب این گونه افراد ما به آنها خواهیم گفت که بهترین و آسان ترین راه برای تهیه کردن این کالای کاربردی خرید مستقیم و آنلاین می باشد.

خرید مستقیم را می توان با مراجعه به تولید کننده و بدون وجود هیچ گونه واسطه و دلالی با آسمانه انجام داد، حذف واسطه ها باعث می شوند تا شما بتوانید بهترین دستکش های جراحی را متناسب با نیاز خود و با قیمت مقرون و به صرفه تهیه نمایید و مورد استفاده قرار بدهید. باید بگوییم که خرید آنلاین هم مزیت های فراوانی را به همراه دارد، در این شیوه می توان با کمک اینترنت در هر زمان و مکانی به سایت ما مراجعه کرد و دستکش ها را با هم مقایسه نمود و پس از انتخاب بهترین نمونه و پرداخت مبلغ سفارش به روش الکترونیکی محصول را درب محل در کوتاه ترین زمان ممکن و صحیح و سالم تحویل گرفت.

خریداران می توانند با این روش ها اقدام به خرید کنند و هم نمونه درجه یک را تهیه نمایند البته با قیمت استثنایی و هم می توانند از پرداخت هزینه های گزاف رفت و آمد و ماندن در ترافیک های سنگین معاف شوند و در نتیجه خریدی هوشمندانه، مطمئن و اقتصادی را تجربه کنند. خرید دستکش جراحی عمده همواره برای شما عزیزان صرفه اقتصادی زیادی دارد.

تولید دستکش مخصوص عمل جراحی

تولید دستکش مخصوص عمل جراحی کشورمان ایران بزرگترین تولید کننده دستکش عمل جراحی به شمار می رود زیرا تولید کنندکان متعددی در آن به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، لازم به ذکر است که در میان آنها این تولید کننده سابقه و قدمت بیشتری دارد، این تولید کننده دستکش های جراحی را با بهترین مواد خام مصرفی و کمک پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می دهد تا کیفیت بالایی داشته باشند و در نتیجه نیاز مشتریان را تامین کنند. باید بگوییم که تولید این کالا در بازار ها با رشد انبوه مواجه گشته است که این امر کار تولیدی را هم گسترش داده.

باید بگوییم که تولید این محصول طبق اصول و استاندارد ها انجام می شود به همین دلیل با داشتن کیفیت بالا نشان بهداشت و کیفیت را درخواست و نماید که نتیجه آن می تواند دریافت مجوز تولیدات انبوه و عرضه به بازار ها باشد. تولید انبوه این کالا تیتزبه مواد مصرفی و همچنین نیروی کار بیشتر دارد به همین دلیل برای جوانان هم ایجاد اشتغال می شود.

با تولید دستکش ها می توان هم نیاز بازار های داخلی و مراکز درمانی را تامین کرد و هم می توان نیاز بازار های خارجی را پوشش داد و زمینه تجارت و صادرات این محصول را فراهم کرد. در زمان تولید این محصول سایز استاندارد انتخاب می شود به همین دلیل آنها انواع سایز ها را پوشش می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *