قیمت خرید دستکش یکبار مصرف لاتکس


دستکش یکبار مصرف لاتکس از جمله ضروری ترین اقلام پزشکی است که کادر درمان را در حین معاینه، درمان و ارائه انواع خدمات به بیمار از معرض بیماری و عفونت در امان نگه می دارد. قیمت خرید دستکش جراحی یکبار مصرف با سفارش عمده آن ارزان تر محاسبه شده و می توان به این شکل انواع دستکش های جراحی را با قیمت کم تری در مقایسه با خریدهای جزئی دریافت کرد. دستکش لاتکس یونیک یکی از برندهای مطرح و باکیفیت در این حوزه است.

قیمت خرید دستکش یکبار مصرف لاتکس

آشنایی با مواد اولیه دستکش یکبار مصرف لاتکس

آشنایی با مواد اولیه دستکش یکبار مصرف لاتکس دستکش های لاتکس نوعی از دستکش یک بار مصرف هستند که بیش از همه در امور خانگی، صنایع سبک و یا بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع دستکش برای جلوگیری از انتشار انواع میکروب، عفونت و یا ویروس مناسب بوده و کادر درمان با استفاده از آن می توانند امنیت سلامت خود را تا حد چشمگیری ارتقاء بخشند.

به دستکش لاتکس، دستکش طبی هم می گویند و مواد اولیه آن لاتکس همراه با ترکیبی از انواع مواد پلیمری شامل لاستیک نیتریل، نئوپرن و پلی وینیل است. البته سهم ماده لاتکس در تولید چنین دستکش هایی از باقی مواد نام برده بسیار بیشتر می باشد. لاتکس در ابتدا به شکل مایعی شیری رنگ است که از درخت کائوچو استخراج می شود.

به درخت کائوچو، درخت لاستیک هم می گویند زیرا شیره گرفته شده از آن اصلی ترین منبع برای تولید لاستیک طبیعی است. به این ترتیب لاتکس تولید شده از این گیاه در سطح گسترده ای برای ساخت انواع محصولات به ویژه در بخش بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. لاتکس دارای خصوصیات ویژه ای می باشد که مقاومت بالا و خاصیت کشسانی فراوان از مهم ترین خصوصیات آن است.

با اینکه لاتکس پایه گیاهی دارد، اما در مواردی پوست برخی از افراد نسبت به آن حساسیت بروز می دهد که دلیلش پروتئین های موجود در لاتکس می باشد. چنین افرادی می توانند از دستکش های لاتکس بدون پودر استفاده کنند. در این مدل دستکش ها، به لاتکس کلر زده می شود تا پروتئین های موجود در آن را حذف کنند.

از آن جایی که استفاده از چنین دستکشی نباید مانع حرکت آزادانه فرد شده و اجازه دهد ظریف ترین امور هم به آسانی انجام گیرد، دستکش لاتکس را در سایزهای مختلفی تولید می کنند. این سایزبندی از شماره 6 که کوچکترین سایز است شروع و تا دستکش لاتکس سایز 9 ادامه می یابد. به این معنی که سایز 6 دارای 6 سانتی متر فضا برای کف دست و سایز 9 دارای 9 سانتی متر فضا برای کف دست است.

بهترین بسته بندی برای صادرات دستکش یکبار مصرف لاتکس

بهترین بسته بندی برای صادرات دستکش یکبار مصرف لاتکس صادرات یکی از بخش های پرسود در تجارت بوده و تولیدکنندگان بسیاری مایل هستند به این حوزه ورود پیدا کرده و محصولات با کیفیت خود را به بازارهای جهانی معرفی کنند. برای انجام صادراتی موفق، تولید کالای درجه یک به تنهایی کافی نیست. صادرات دارای جنبه های مختلفی است که هر یک نقش مهمی در فروش بالاتر محصول ایفا می کنند.

پس از کیفیت،یکی از مهم ترین بخش های صادرات دستکش یکبار مصرف لاتکس، نحوه بسته بندی می باشد. دستکش لاتکس را می توان استریل و یا غیراستریل تولید کرد. مورد اول برای امور پزشکی مانند معاینات، نمونه برداری ها، جراحی های سبک و امثال آن کاربرد دارد و مورد دوم برای هر مصرف غیرپزشکی دیگری مناسب می باشد.

برای صادرات دستکش های لاتکس استریل حتما نحوه بسته بندی به شکلی است که دستکش تا رسیدن به مقصد در معرض آلودگی قرار نگرفته و استریل بودن آن در جعبه بسته بندی هم حقظ شود. البته این گونه از دستکش ها پس از تقسیم بندی 50، 100 و یا 200 عددی داخل پلاستیکی استریل قرار داده شده و درب آن کاملا وکیوم می شود. سپس پلاستیک حاوی دستکش ها داخل کارتن های مقوایی قرار می گیرند.

در مورد دستکش های غیراستریل هم حفظ بهداشت و تمیزی دستکش از اهمیت بالایی برخوردار است. فقط از آن جایی که این دستکش ها استریل نیستند، دیگر نیازی به قرار گرفتن داخل پلاستیک نیست و فقط با توجه به تعداد، درون جعبه های مقوایی که در ابعاد جعبه دستمال کاغذی هستند، قرار داده می شوند. بهترین بسته بندی برای صادرات دستکش لاتکس، آن است که تعداد دستکش ها با سایز جعبه مقوایی تناسب داشته باشد.

اگر این موضوع رعایت نشود، جعبه شکم داده و تا رسیدن به مقصد کاملا از فرم اصلی خود خارج خواهد شد.

استاندارد های لازم جهت تولید دستکش یکبار مصرف لاتکس

استاندارد های لازم جهت تولید دستکش یکبار مصرف لاتکس می توان دستکش لاتکس را یکی از رایج ترین و البته ارزان ترین نوع دستکش یکبار مصرف دانست که بیش از همه در امور خانگی، صنایع غذایی و صنایع پزشکی کاربرد دارد. این نوع دستکش مقاومتی در برابر مواد شیمیایی نداشته، اما از دستان در برابر انواع عفونت، میکروب و حتی پاتوژن های منتقل شده از خون محافظت می کند.

دستکش های لاتکس تولید شده حتما دارای سطح کیفی “ای کیو ال” هستند که تضمین کننده سطح استاندارد و مناسبی برای یک دستکش بهداشتی است. AQL حروف اختصاری “سطح کیفیت قابل قبول” می باشد و در مورد تمامی کالاهای تولید شده قابل اندازه گیری است. اما بدون شک شاخص AQL در صنایع پزشکی دارای سختگیری های بیشتری خواهد بود.

پس از تعیین سطح کیفیت قابل قبول دستکش لاتکس، نوبت به دریافت دیگر استانداردهای تخصصی در حوزه تولید انواع مختلف دستکش می رسد. دستکش ها به طور کلی دارای یک معیار دسته بندی به نام CE هستند. در گروه یک، دستکش هایی قرار می گیرند که از بروز جراحت های کوچک جلوگیری کرده و در محیطی با دمای کمتر از 50 درجه سانتیگراد قابل استفاده باشند.

برای تولید دستکش لاتکس به استاندارد دیگری که با حروف اختصاری EN نشان داده می شود هم نیاز است. در این استاندارد، آسیب زا نبودن دستکش برای استفاده کننده آن، سطح پایین عنصر کروم در دستکش، فقدان مواد آلرژی زا، حفظ PH دستکش در حد 3.5 تا 9.5 میکرون و سایزبندی استاندارد آن گنجانده شده است.

فروش بی واسطه دستکش یکبار مصرف لاتکس

فروش بی واسطه دستکش یکبار مصرف لاتکس فروش بی واسطه دستکش یکبار مصرف لاتکس کمک می کند تا قیمت نهایی محصول ارزان تر تمام شده و طیف گسترده تری از مصرف کنندگان به آن دسترسی داشته باشند. با مراجعه به مراکز اصلی عمده فروشی تجهیزات و لوازم پزشکی می توان نمونه های مختلفی از دستکش لاتکس با سایزبندی کامل و تنوع رنگ را مشاهده و طبق نیاز اقدام به خرید کرد.

با توجه به حذف واسطه ها، قیمت خرید دستکش های لاتکس در این مراکز پایین تر محاسبه شده و با سفارش عمده می توان در هزینه نهایی صرفه جویی خوبی به عمل آورد. برای خرید دستکش جراحی یکبار مصرف، توجه به نشان استاندارد و دیگر استانداردهای لازم این محصول ضروری می باشد. دستکش لاتکس یونیک از جمله محصولات با کیفیتی است که دارای تمامی استانداردهای لازم در این حوزه می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *