فروش ویژه دستکش جراحی دندانپزشکی


امور پزشکی گوناگون به ویژه دندانپزشکی یکی از زمینه هایی است که حتما به استفاده کردن از دستکش ایمنی سایز کوچک نیاز خواهد داشت و بر این اساس انواع و اقسام دستکش های مخصوص جراحی تولید و به بازار عرضه می شوند، پخش و فروش ویژه دستکش جراحی دندانپزشکی توسط مراکز اصلی عمده فروشی این محصولات در دوره های مختلفی از سال صورت می گیرد و این محصولات در حجم انبوه و با نرخ ارزان در اختیار مراکز درمانی قرار داده می شوند.

فروش ویژه دستکش جراحی دندانپزشکی

دستکش جراحی دندانپزشکی چه ویژگی هایی دارد؟

دستکش جراحی دندانپزشکی چه ویژگی هایی دارد؟ حتما همه شما تا به حال یک بار هم شده به مراکز دندانپزشکی مراجعه کرده اید، در این مراکز پزشکان باید دست خود را در داخل دهان بیماران فرو ببرند و کار درمان را انجام بدهند و حتما به خوبی می دانید که دهان اصلی ترین مجرا برای ورود هر نوع عاملی از جمله میکروب ها و ویروس ها به داخل بدن ما انسان ها است، پس در این امور رعایت کردن مسائل بهداشتی بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

یکی از راه های حفظ بهداشت در بیمار و پزشک و جلوگیری کردن از انتقال بیماری بین آن ها این است که از انواع و اقسام دستکش ایمنی ضد برق استفاده شود، این محصولات بر اساس نوع کاربردی که دارند به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شوند اما به طور کلی دستکش مخصوص جراحی دندانپزشکی باید یک سری خصوصیات داشته باشد که در ادامه این مطلب خدمت شما معرفی خواهند شد:

  1. اولین نکته این است که این دستکش باید از نوع یکبار مصرف باشد، یعنی هر بار بعد از پایان کار یک بیمار باید دستکش دور انداخته شود و با دستکش تمیز دیگری تعویض گردد، به این ترتیب رعایت اصول بهداشتی با درصد بالاتری صورت می گیرد و افراد از بیماری هایی مسری در امان می مانند.
  2. در ضمن این دستکش ها باید از موادی تولید شده باشند که کاملا غیر سمی و بی خطر باشند تا در حین کار و تماس با مواد دندان سازی از خودش ماده سمی ساطع نکنند، این مواد می توانند عامل اصلی در بیماری و آلرژی افراد باشند.
  3. دستکش جراحی دندانپزشکی باید ویژگی ضد آب بودن داشته باشد تا در اثر خیس شدن رطوبت را به دست پزشک منتقل نکند و آن را تا پایان خشک نگه دارد.
  4. این دستکش بهتر است ضخامت نسبتا مطلوبی داشته باشد تا در زمان کار دچار حفره و پارگی نگردد و استحکام خود را از دست ندهد، در ضمن این عامل می تواند نفوذ مواد شیمیایی به داخل دستکش را هم بگیرد.
  5. بهتر است که دستکش جراحی یکبار مصرف دندانپزشکی بدون پودر باشد، چون این پودر ممکن است موجب بروز حساسیت و سرفه در فرد بیمار شود.

انواع دستکش جراحی دندانپزشکی از نظر قیمت

انواع دستکش جراحی دندانپزشکی از نظر قیمت دستکش های جراحی دندانپزشکی در مدل های مختلفی یافت می شوند که در تولید هر یک از آن ها یک نوع ماده اولیه به کار رفته است و این عامل مهم ترین فاکتور در قیمت گذاری این محصول می باشد چون هر کدام از آن ها یک اندازه مشخص استحکام دارند، حال ما در این قسمت می خواهیم در مورد انواع این دستکش ها با شما صحبت کنیم، با ما همراه باشید:

  1. دستکش جراحی شفاف: این دستکش را از جنس وینیل تولید می کنند، در نتیجه می تواند در مقابل مواد شیمیایی مختلفی مانند الکل ها و اسید ها از خودش مقاومت نشان دهد، در ضمن این محصول ضد حساسیت می باشد، این نوع دستکش ها با توجه به ویژگی هایشان قیمت متوسط دارند.
  2. دستکش جراحی صورتی یا سفید: این دستکش ها از جنس لاتکس تولید می شوند و ممکن است پودری یا بدون پودر باشند، این محصولات چندان در مقابل مواد شیمیایی مقاوم نیستند ولی برای حفظ بهداشت یک گزینه عالی به شمار می روند، قیمت این محصولات نسبتا ارزان تر از انواع دیگر است.
  3. دستکش جراحی آبی: این محصول از ماده ای به نام نیتریل تولید می شود، بافت آن نسبت به انواع دیگر محکم تر است و می تواند در برابر پارگی یا ساییدگی از خود مقاومت زیادی نشان بدهد، در ضمن در برابر گرما یا سرمای شدید هم هیچ تغییر شکلی پیدا نمی کنند، ترکیبات این دستکش ها طوری است که کاملا ضد حساسیت هستند و از این نظر به عنوان بهترین به شمار می روند و کمی گران تر هستند.

بررسی ساختار شیمیایی دستکش جراحی

بررسی ساختار شیمیایی دستکش جراحی معمولا ساختار شیمیایی انواع و اقسام دستکش جراحی و پزشکی با هم مشابه است و تولید کننده ها از یک فرمول مشخص در تولید این محصولات پیروی می کنند، ما نیز با انجام دادن یک تحقیق کامل در این زمینه می خواهیم اطلاعاتی را در خصوص این محصولات خدمت شما همراهان گرامی عرض کنیم و از شما می خواهیم که با ما همراه باشید:

  1. دستکش های پزشکی با ترکیب کردن دو نوع ماده مختلف تولید می شوند که شامل انواع و اقسام الیاف، نخ ها و پارچه ها در کنار مواد پلیمری هستند.
  2. در اکثر موارد جنس الیاف و پارچه هایی که در تولید این محصولات به کار می رود مصنوعی است اما می توان گاهی از محصولات طبیعی و گیاهی هم استفاده کرد.
  3. پارچه ها و الیاف به کار رفته در این دستکش ها می توانند پنبه ای یا کتان باشند، اما باید در مقابل پارگی، ساییدگی و انتقال آلودگی بسیار مقاوم باشند.
  4. در بین مواد پلیمری مختلف هم بیش از همه از لاستیک استفاده می شود، چون هم قابل انعطاف است و هم ضد رطوبت، ولی منافذی برای انتقال هوا در آن وجود ندارد.

بازار عرضه دستکش جراحی دندانپزشکی

بازار عرضه دستکش جراحی دندانپزشکی فروشنده های فعال در بازار های عرضه کننده انواع دستکش جراحی دندانپزشکی، نمونه هاید مختلفی از این محصولات را که با برند های گوناگونی تولید می شوند، را در حجم بالا خریداری می کنند، سپس آن ها را باکامیون های حمل کننده بار، به تمام شهرها و استان های ایران ارسال می نمایند تا بتوانند این محصولات را به دست مصرف کننده های محترم برسانند و موجب تامین نیاز آن ها شوند.

مراکز پخش و فروش دستکش جراحی این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از طرف تولیدی ها عرضه می کنند و در حجم عمده به فروش می رسانند، به همین دلیل سود کمی برای آن در نظر می گیرند و به کاهش هزینه های مردم کمک می کنند، این امر باعث می شود کمی از نرخ تورم داخلی ایران کاسته شود و در نتیجه رونق خرید این محصولات را افزایش می دهد که نتیجه این امر کمک به کسب درآمد بیشتر برای تولید کننده ها است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *