مراکز فروش دستکش جراحی بدون پودر حریر


دستکش جراحی بدون پودر حریر نوعی دستکش لاتکس است که به دلیل استریل بودن در کارهای جراحی مورد استفاده قرار می گیرد. برندهای مختلفی از این دستکش در کشورمان تولید می شود. مانند دستکش جراحی رویال. برای تهیه دستکش جراحی بدون پودر حریر، بهتر است به مراکز فروش این نوع دستکش مراجعه کنید. این مراکز فروش این نوع دستکش جراحی را به قیمت مناسب و با کیفیت بالا به دست مصرف کننده می رسانند.

مراکز فروش دستکش جراحی بدون پودر حریر

دلایل پرکاربرد بودن دستکش جراحی

دلایل پرکاربرد بودن دستکش جراحی آیا می دانید دستکش ضد برش استادکار به چه نوع دستکشی اطلاق می شود؟

آیا از دلایل پرکاربرد بودن این نوع دستکش ها مطلع هستید؟

دستکش های جراحی نوعی از دستکش ها می باشند، که از جنس لاتکس درجه ی یک تولید می شوند. این کالا به سبب بهداشتی و استریل بودن برای کارهای جراحی و توسط پزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستکش‌های جراحی را از لاستیک طبیعی می سازند. به همین علت بسیار نازک اند و حس لمس کردن را به خوبی به انگشتان دست منتقل می کنند و دارای حساسیت بالایی نیز می باشند.

هرچند امروزه دستکش‌های جراحی از مواد دیگری مانند پلی سوپرین هم ساخته می شوند، لذا جراحان همچنان دستکش‌ جراحی از جنس لاتکس را برای انجام عمل های جراحی، ترجیح می دهند. لازم به دکر است این محصول در انواع بدون پودر، کم پودر، پودری تولید می‌شونند.این دستکش های جراحی، بیمار و جراح را در برابر میکروب ها، ویروس ها، مواد سمی، آلودگی ها محافظت می کنند.

این دستکش ها یکبار مصرف می باشند و در مقابل سایش مقاوم می باشند. نیز این نوع دستکش های جراحی در معاینات و جراحی پزشکی، دندان پزشکی برای جلوگیری از منتقل شدن آلودگی ها به کار می روند و با بیماری های که امکان سرایت بین پزشک و بیمار دارند، مقابله می کند.

خصوصیت مثبت دیگر این دستکش های جراحی قابلیت تجزیه پذیری زیستی انهاست، همچنین خاصیت ارتجاعی زیادی دارند ،نرم هستند و حس لامسه پزشک را در انجام جراحی کم نمی کنند. و نیز این دستکش ها مقاومت قابل قبولی در برابر سایش و خوردگی دارند.

بازار خرید دستکش جراحی بدون پودر حریر

بازار خرید دستکش جراحی بدون پودر حریردستکش ضد برش فلزی یکی از انواع دستکش های تولیدی در کشورمان می باشد. و کاربرد فراوانی در کارهای جراحی، دندان پزشکی و داروسازی دارد. این دستکش های جراحی توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. مانند دستکش جراحی فارمد. قیمت انواع دستکش جراحی از جمله قیمت دستکش جراحی فارمد، بر اساس کیفیت و مرغوبیت نوع برند و مواد مورد استفاده در تولید آن قیمت گذاری می‌شود.

برای خرید این محصول بهتر است به مراکز و بازار خرید این کالا مراجعه کنید. زیرا انها این دستکش ها را به طور مستقیم و بی واسطه از تولید کننده می خرند و به همین علت با قیمت مناسب به دست مصرف کننده می‌رسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *