قیمت خرید دستکش لاتکس دندانپزشکی


اگر به درمانگاه ها و مراکز دندانپزشکی و به طور کلی مراکز بهداشتی و درمانی و یا حتی آرایشگاه ها مراجعه کرده باشید حتما دستکش لاتکس را دیده اید. حتی افراد معمولی نیز در خیلی از کارها از این دستکش ها استفاده می کنند. شاید شما هم جزو این افراد باشید. در فروشگاه مرکزی این دستکش با کیفیت به وفور به فروش می رسد. قیمت خرید دستکش ضد حرارت در فروشگاه مرکزی ما ارزان تر از قیمت بازار آزاد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت خرید دستکش لاتکس دندانپزشکی

بهترین جنس برای تولید دستکش لاتکس دندانپزشکی

بهترین جنس برای تولید دستکش لاتکس دندانپزشکی بهترین دستکش برای دندانپزشکی دستکش لاتکسی است . لاتکس، دستکشی است که از مواد اولیه طبیعی تولید می شوند و همه می توانند در کاربردهای گوناگون از آن استفاده کنند. البته همه مردم به جز عده معدودی که به این جنس، حساسیت دارند. این دستکش ها، می توانند با الکل ضدعفونی شوند. بیشتر مصرف کنندگان، این دستکش را می پسندند و نسبت به نوع وینیل، از طرفداران بیشتری برخوردار است.

این دستکش به گونه ای است که وقتی از آن استفاده می کنیم به دست می چسبد و بنابراین انجام کار با آن راحت می باشد. چون مقاومت شان بالاست مدت طولانی می توان از آن استفاده کرد. دستکش مزبور از جمله دستکش هایی است که مناسب پزشکی و پرستاری می باشد و با استفاده از آن در مقابل عفونت در امان می مانیم.

جنس دستکش ضد اسید ساق بلند به گونه ای است که می توان به راحتی همه چیز را لمس کرد و در واقع با استفاده از آن حس لامسه، حفظ می شود. این دستکش چون همراه با پودر می باشد به راحتی پوشیده می شود. این دستکش وزن کمی دارد و زمانی که این دستکش را به دست می کنیم احساس راحتی می کنیم.

علاوه بر سبک بودن، این دستکش ها، مقاومت و دوام بالایی دارند و به همین دلیل بسیار مورد توجه می باشند. چون این دستکش ها از مواد طبیعی تهیه می شوند زیست تخریب پذیر هستند و برای انسان و طبیعت ضرری ندارند و طبیعت را آلوده نمی کنند. زیرا از جنسی هستند که تجزیه پذیر می باشند.

انواع دستکش لاتکس دندانپزشکی از نظر کیفیت

انواع دستکش لاتکس دندانپزشکی از نظر کیفیت در مراکز پزشکی و به ویژه در مراکز دندانپزشکی استفاده از دستکش با کیفیت از ضروریات می باشد. زیرا برای حفظ جان پزشک و بیمار استفاده از وسایل بهداشتی چون دستکش، ضروری می باشد و پزشک با استفاده از این دستکش از تماس مستقیم با عفونت و یا خون و… در امان می ماند.

استفاده از دستکش نه تنها برای سلامتی پزشک لازم است بلکه برای حفظ سلامتی بیمار نیز موثر می باشد. غیر از کاربردهای ذکر شده این روزها که مردم ما با ویروس کرونا مواجه هستند نیز از دستکش استفاده می کنند تا از سرایت ویروس جلوگیری کنند. این دستکش ها انواع مختلفی دارند که در زیر به معرفی انواع آنها می پردازیم که عبارتند از:

• دستکش لاتکس به رنگ کرم روشن: این دستکش نسبت به ماده اتانول، قابل نفوذ بوده و از نفوذ ویروس جلوگیری می کند و احتمال نفوذ ویروس یک درصد می باشد. این دستکش تا ۱۶ ساعت قابل استفاده می باشد.

• دستکش نایلونی: این دستکش که به دستکش فریزری نیز معروف می باشد بی رنگ می باشد و به دست نمی چسبد. دستکش مزبور به تنهایی در برابر ویروس ها ایمن نیست ولی اگر با اتانول و مواد ضد عفونی کننده استفاده شود خاصیت ضد ویروسی پیدا می کند.

• دستکش وینیل: این دستکش، بی رنگ است و زمانی که از آن استفاده می کنید به دست نمی چسبد. میزان نفوذ ویروس ۲۹ درصد می باشد و وقتی با اتانول و مواد ضدعفونی کننده ترکیب شود تا ۵۰ درصد ایمنی آن افزایش می یابد.

• دستکش نیتریل: این دستکش، آبی رنگ است و میزان نفوذ پذیری اتانول صفر می باشد و تنها یک تا سه درصد قابلیت نفوذ پذیری ویروس دارند. از این دستکش می توان تا ۸ ساعت استفاده کرد.

بررسی ساختار فیزیکی دستکش لاتکس دندانپزشکی

بررسی ساختار فیزیکی دستکش لاتکس دندانپزشکی دستکش لاتکس دندانپزشکی از پلیمر و مواد اولیه متنوعی تولید می شوند که شامل لاتکس، لاستیک نیتریل، نیوپرین و… می باشد. دستکش لاتکس در دو نوع پودری و بدون پودر بوده که وجود پودر برای راحت تر پوشیدن دستکش می باشد دستکش جراحی بدون پودر نیز برای عمل جراحی باز استفاده می شود تا حساسیت ایجاد نشود.

دستکش لاتکس به دو دسته دستکش آزمایشگاهی لاتکس و دستکش جراحی لاتکس تقسیم بندی می شوند. نوع جراحی با دقت بسیار بالایی و در جنس و اندازه های متنوعی تولید می شوند و به علت حساس بودن عمل های جراحی، در تولید آن، تمام استانداردها رعایت می شود.

دستکش آزمایشگاهی نیز در دو طبقه استریل و غیر استریل جای داده می شوند. تفاوت این دستکش ها با دستکش های جراحی در این است که دستکش جراحی در زمان تولید حتما استریل می شوند ولی دستکش آزمایشگاهی، الزاما استریل شده نیستند.

در تولید دستکش لاتکس از تکنولوژی های منحصربه فردی کمک گرفته می شوند که سبب می شود ویژگی های منحصربه فردی داشته باشند و به عنوان مانعی در برابر انتقال آلودگی ها بین پزشک و بیمار عمل می کند. همچنین مقاومت و استحکام بالایی در برابر اسیدها و مواد قلیایی و نیز حرارت و پارگی دارند.

چون این دستکش ها به دست می چسبند به راحتی قابل استفاده می باشند و پزشک با استفاده از آنها می تواند به راحتی ابزار کار خود را در دست نگه دارد. بنابراین کیفیت تضمین شده این دستکش های یکبار مصرف در کنار قیمت مناسب آنها، استفاده کنندگان از آن را راضی نگه می دارد.

فروش ویژه دستکش لاتکس دندانپزشکی

فروش ویژه دستکش لاتکس دندانپزشکی فروش ویژه دستکش لاتکس دندانپزشکی توسط همکاران ما در فروشگاه مرکزی انجام می گیرد. همکاران ما با مراجعه مستقیم به شرکت تولید کننده، انواع دستکش لاتکس شفاف و دستکش جراحی ضد حساسیت و… را با قیمت بسیار ارزان خریداری می کنند.

آنها با خرید حجم بالایی از این محصول و حذف واسطه ها و هزینه های اضافی، این محصول را با قیمت مقرون به صرفه ای به مشتریان ارائه می کنند تا بتوانند رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم کنند. شما نیز می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی مراجعه نمایید و دستکش لاستیکی دندانپزشکی با کیفیت ما را در تناژ بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید.

همچنین امکانی فراهم کردیم و فروشگاه اینترنتی ترتیب دادیم تا افرادی که به علت دوری راه یا مشغله کاری امکان خرید حضوری را ندارند؛ بتوانند با مراجعه به فروشگاه ما، محصول مورد نظر را به صورت آنلاین، سفارش دهند و منتظر بمانند تا همکاران ما آن را در اسرع وقت به دستشان برسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *