قیمت عمده دستکش لاتکس کم پودر


قیمت عمده دستکش کف دوبل کم پودر نسبت به سایر دستکش ها مناسب می باشد در نتیجه افرادی که قصد خرید دستکش لاتکس داشته باشند می‌ توانند آن ها را به صورت عمده سفارش دهند و مطمئن باشند که این محصولات در بهترین کیفیت ممکن به دستشان خواهد رسید. برای ثبت سفارش خود می توانید از طریق همین وب سایت به صورت آنلاین اقدام کنید و دستکش های مورد نظر خود را سفارش دهید.

قیمت عمده دستکش لاتکس کم پودر

مجوز های لازم جهت تولید دستکش های لاتکس

مجوز های لازم جهت تولید دستکش های لاتکسدستکش کار ضد برش که از جنس لاتکس تهیه می شوند کارایی بسیار بالایی در مشاغل مختلف دارند به همین خاطر معمولاً تقضای فضای هم برای خرید این محصولات وجود دارد. در حال حاضر تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید و عرضه دستکش های لاتکس کرده اند از این رو ما قصد داریم در ادامه این مطلب در مورد مجوزهای لازم جهت تولید دستکش های لاتکس صحبت کنیم و در این خصوص اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

یکی از مهم ترین مجوزهای تولید دستکش یکبار مصرف این می باشد که از جنس پلاستیک درجه یکی در تولید آن ها استفاده شده باشد. در نتیجه اگر جنس پلاستیک به کار رفته شده در این دستکش ها دارای کیفیت لازم نباشد به هیچ عنوان مجوز تولید دستکش صادر نخواهد شد.

همچنین بسیار مهم است که در تولید دستکش لاتکس بدون پودر از مواد ضد حساسیت زا استفاده شود. از آنجایی که افراد معمولاً مدت زمان طولانی از این دستکش ها استفاده می کنند لازم است که حتماً از جنس های ضد حساسیت تولید شوند تا افراد بتوانند بدون نگرانی در مدت زمان طولانی از این محصولات استفاده کنند.

در نهایت لازم است که کارشناسان فروش تولید این محصولات آن ها را در در به صورت نهایی تایید کنند و سپس مجوز توزیع این دستکش ها در سطح بازار را صادر کنند. در نتیجه دستکش هایی که به دست مشتریان می‌ رسد کاملاً استاندارد و بهداشتی هستند.

انواع دستکش های لاتکس از نظر سایز

انواع دستکش های لاتکس از نظر سایز همانطور که می دانید این محصولات در تنوع بسیار زیادی عرضه می‌ شوند تا افراد در همه مشاغل امکان استفاده از دستکش های یکبار مصرف ایمنی را داشته باشند. ما در ادامه سعی داریم در مورد انواع دستکش های لاتکس از نظر سایز اطلاعاتی را عرضه کنیم.

این دستکش ها از نظر سایز به انواع مختلفی تقسیم می شوند. دستکش هایی که دارای سایز بزرگ هستند برای افراد با سایز دست بزرگ مناسب می باشند. جالب است بدانید که زمانی که افراد این دستکش ها را استفاده می کنند به دلیل جنس منعطفی که در تولید آن ها استفاده شده است دستکش قالب کلی دست آن ها را به خود می گیرد در نتیجه افراد می‌ توانند با راحتی بیشتری از این دستکش ها استفاده کنند.

دستکش های سایز متوسط یکی از پرمصرف ترین لاتکس ها محسوب می شوند چرا که اکثر افراد امکان استفاده از چنین محصولاتی را دارند. افرادی که سایز دست کوچکی دارند هم می تواند بدون نگرانی دستکش ایمنی مورد نیاز خود را خریداری و استفاده کنند.

دستکش لاتکس استریل بدون پودر جزء آن دسته از دستکش هایی است که در سایزهای مختلف و به صورت استریل و بسته بندی شده عرضه می شود به همین دلیل افراد می‌ توانند با اطمینان خاطر از بهداشتی بودن این دستکش ها آن ها را را مورد استفاده قرار دهند.

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت دستکش های لاتکس

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت دستکش های لاتکس در این بخش از مطلب قصد داریم عوامل تاثیرگذار بر کیفیت دستکش های لاتکس را مورد بررسی قرار دهیم تا به این صورت تشخیص دستکش با کیفیت از بی کیفیت برای مشتریان دیگر سخت نباشد. مهمترین عاملی که در کیفیت دستکش لاتکس موثر است جنس لاتکس به کار رفته در آن می باشد.

هر چه این پلاستیک با کیفیت تر باشد, طبیعی است که محصول نهایی هم دارای کیفیت بالاتری خواهد بود. انعطاف به کار رفته در این پلاستیک ها به افراد اجازه می دهد تا بتوانند در جهت های مختلفی دست خود را به حرکت در بیاورند. این ویژگی از لاتکس ها اهمیت بسیار حیاتی دارد به خصوص در مشاغلی همچون پزشکی جراحانی که در اتاق عمل حضور دارند این آزادی عمل در حرکت انگشتانشان بسیار حائز اهمیت می‌ باشد.

مورد بعدی که بسیار مهم است و می تواند کیفیت دستکش ها را تحت تاثیر قرار دهد ضد حساسیت بودن آن ها می باشد. در حال حاضر در محصولات لاتکس از پودرهای ضد حساسیت استفاده می‌ شود به همین خاطر به هیچ عنوان آسیبی به پوست دست مصرف‌ کنندگان وارد نخواهد شد. این پودرها باعث می شوند از میزان تعرق در دست کاسته شود در نتیجه امکان رشد و تکثیر باکتری ها و میکروب ها هم به طرز چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

سایز و ابعاد مناسب دستکش هم بر کیفیت آن تاثیر گذار خواهد بود. دستکش باید دقیقاً بر اساس همان سازی که بر روی بسته بندی آن درج شده است تولید شده باشد تا افراد بتوانند بسته به سایز دست خود مناسب ترین سایز ممکن را خریداری کنند.

دستکش جراحی با پودر یکی از با کیفیت ترین نوع از این نوع دستکش ها محسوب می شود چرا که هم جنس پلاستیک به کار رفته شده در آن ها با کیفیت و منعطف است و هم اینکه از پودرهای ضد حساسیت بسیار قوی در آن ها استفاده شده است. در نتیجه جراحان در حین عمل راحتی زیادی را با این دستکش ها تجربه خواهند کرد.

فروش مستقیم دستکش لاتکس کم پودر

فروش مستقیم دستکش لاتکس کم پودر فروش مستقیم دستکش لاتکس کم پودر باعث شده است که خریداران این نوع از محصولات بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن این دستکش های کم پودر را خریداری و استفاده کنند. فروش مستقیم باعث حذف واسطه ها می شود در نتیجه دستکش ها با قیمت مناسب تری عرضه خواهند شد.

دستکش لاتکس یونیک در حال حاضر به نقاط مختلفی در کشور صادر می‌ شود از این رو خریداران و مشتریان این محصول می توانند از دور افتاده‌ ترین نقاط کشور هم برای خرید آن ها اقدام کنند و مطمئن باشد با کیفیت ترین دستکش یونیک به دست آن ها خواهد رسید.

تولید کنندگان لاتکس تمام تلاش خود را کرده اند که در در ضمن ارائه یک محصول با کیفیت قیمت مناسبی را هم برای آن در نظر بگیرند. به طور کلی قیمتی که برای دستکش یکبار مصرف لاتکس در نظر گرفته شده است نسبت به کیفیت و کارایی که این محصول دارد کاملاً مناسب و مقرون به صرفه می باشد در نتیجه مشتریان می توانند با صرف هزینه نه چندان زیاد به طور مرتب این دستکش ها را خریداری کرده و از سلامت خود محافظت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *