پخش دستکش کار درجه یک


پخش دستکش صنعتی استادکار کرج به صورت عمده و بسته بندی در پروژه های سراسر کشور انجام می‌شود که دارای سایز بندی متفاوتی نیز می‌باشد و شما می‌توانید به صورت تکی و عمده خرید کنید فروش این محصول در فروشگاه های اینترنتی انجام می‌شود که امکان خرید راحت را برای خریداران فراهم آورده زیرا می توانند به راحتی سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند و دسترسی به محصول بسیار آسان می باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما که همیشه آماده خدمت رسانی هستند در ارتباط باشید.

پخش دستکش کار درجه یک

اطلاعاتی درباره دستکش کارگری ضد برش

اطلاعاتی درباره دستکش کارگری ضد برشدستکش صنعتی با روکش لاتکس یکی از ابزار آلات و وسایل مهم و ضروری برای مشاغل مختلف به حساب می‌آید که حتماً باید در این مشاغل از دستکش استفاده شود تا یک محافظ است دست در برابر خطرات مختلف باشد.

دستکش های کارگری ضد برش همانطور که از اسم آن مشخص است که خاصیت ضد برشی دارد به گونه ای که در مقابل انواع ضربات و انواع وسایل تیز و برنده مقاوم است و اگر با سرعت و محکم با یک چاقوی تیز بین دستکش فشار وارد شود اصلاً پاره نمی شود بنابراین در غیر این صورت اگر دستکش در دست نباشد امکان قطع عضو وجود دارد.

نکته ای که در مورد این دستکش ها باید بدانید این است که دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد اما بهتر است بعد از اینکه فعالیت خود را انجام دادید آن را روی زمین نیندازید و رها نکنید و در جای مناسب قرار دهید و از تا کردن آن خودداری کنید و قبل از آنکه آن را به دست کنید و شروع به فعالیت کنید مطمئن شوید که دستکشها کاملاً سالم است و دچار سوراخ و پارگی نباشد.

جنس انواع دستکش های استادکار

جنس انواع دستکش های استادکار دستکش های ایمنی دارای انواع مختلفی می باشد که از لحاظ جنس متفاوت است به همین دلیل باید متناسب با مشاغل و فعالیت‌های مختلف از انواع درست آن استفاده شود تا ایمنی لازم به وجود آید در این قسمت انواع دستکش های ایمنی و استاد کار از لحاظ جنس را بررسی می‌کنیم و از شما می‌خواهیم بامداد بارانی ما همراه باشید.

جنس این دستکش ها اکثراً از جنس فولاد و فلز می باشد که بسیار محکم است و می‌تواند مقاومت بالایی را از خود نشان دهد به علاوه اینکه بعضی از آنها دارای یک توری فلزی می باشد که علاوه بر خود است که این طوری به دوران دوخته شده است.

بعد از دستکش های استادکار از جنس ورق های سربی می باشد که می توان در آزمایشگاه ها از آن استفاده کرد زیرا در مقابل مواد شیمیایی و اشعه های رادیواکتیوی مقاوم است به گونه‌ای که تا قسمت بالای ساعد را می پوشاند و از آسیب به دست جلوگیری میکند.

جنس دیگر این دستکش ها می تواند از پلاستیک‌های فشرده شده بسیار قوی با فوم هایی باشد که مقاومت خود را در برابر آب و رطوبت حفظ می کند.

قیمت عمده دستکش کار

قیمت عمده دستکش کار قیمت دستکش کار تبریز با توجه به انواع متفاوت آن مختلف است که اگر به صورت عمده تهیه کنید از تخفیف بیشتری بهره مند خواهید شد فقط کافیست که سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق فروشگاههای اینترنتی معتبر ثبت نمایید و محصول با یک قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید زیرا فروش به صورت مستقیم انجام می شود و در مدت زمان کوتاه و تمامی نقاط ایران ارسال می شود.

به دلایل مختلف از جمله نوسانات بازار قیمت در این قسمت ذکر نشده است اما نگران نباشید شما می توانید قبل از اینکه محصولات تهیه کنید نسبت به قیمت مطلع شوید فقط کافی است که شماره تلفن های موجود را شماره گیری نمایید تا همکاران ما مشاوره رایگان قبل از خرید در اختیار شما قرار دهند و شماره سازمان که تهیه می کنید آگاه باشید و از خرید پشیمان نشوید البته این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی مدلهای مختلف کیفیت لازم را دارد زیرا آنچه که تنظیم کننده کیفیت است سابقه کاری درخشان ما می باشد.

3 دیدگاه

  • سلام و عرض ارادت خدمت شما فروشنده گرامی وقتتون بخیر عذر میخوام هزینه ارسال این محصول رو میشه لطفا اعلام کنید که برای شهرستان چقدر میشه؟ و این که هزینه ارسال بر عهده مشتری هستش یا خودتون پرداخت می کنین ؟ ممنون میشم به سوالم جواب بدین، موفق و موید باشید.

    • شماره همراه: 09214890439
  • سلام خسته نباشید به تمامی عزیزانی که به کیفیت و اصالت کالا اهمیت می دهند و خواستار پشتیبانی کامل فروشنده هستند پیشنهاد می کنم خرید از این فروشگاه را در اهداف خود قرار دهند زیرا علاوه بر خدمات خوب و سریع قیمت های باور نکردنی نیز دارند سپاس بی پایان از سایت خوب شما

    • شماره همراه: 09112479401
  • با سلام، خسته نباشید و خداقوت.
    من بواسطه شغلم زیاد از این نوع دستکش استفاده میکنم، خیلی کاربردی و با کیفیت هستند و من راضی ام.
    تشکر از مجموعه فرتو بابت پخش دستکش کار مقاوم، با کیفیت و درجه یک.
    خرید از این سایت خوب رو پیشنهاد میکنم.

    • شماره همراه: ۰۹۳۰۳۰۲۸۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *