لیست آخرین قیمت دستکش دوچرخه‌سواری بچگانه در ۱۴۰۰


دستکش لاتکس مشکی از مهم ترین وسایل مورد استفاده دوچرخه سواران حرفه ای می باشد، این دستکش‌ها از عرق کردن دست شما جلوگیری می کنند، دست‌های شما را خشک نگه می‌دارند و به شما این امکان را می‌دهند که همیشه دسته‌ی فرمان را محکم نگه دارید؛ بسیاری از این دستکش‌ها کف دست‌های بالشتکی داشته باشند و با محافظت از دست‌های شما راحتی بیشتری را ایجاد کنند؛ بر ترین تولیدکنندگان این کالا در داخل کشور قیمت دستکش دوچرخه‌سواری بچگانه را متناسب با توانایی خرید مشتریان گرامی قرار داده اند تا همه افراد با هر بودجه ای توانایی خرید بهترین دستکش دوچرخه سواری را داشته باشند.

لیست آخرین قیمت دستکش دوچرخه‌سواری بچگانه در ۱۴۰۰

انواع دستکش دوچرخه‌سواری را بشناسیم

انواع دستکش دوچرخه‌سواری را بشناسیم انواع دستکش لاتکس کم پودر ویژگی ها و مزایایی دارند که در زیر تعدادی از آن ها را بیان می کنیم: این دستکش ها از دست ها در برابر عوامل مختلف محافظت می کند در آن ها تبادل هوای مناسب موجود بوده و از ایجاد تعریق جلوگیری می کنند. میزان دوام و استحکام دستکش بسیار بالا است و در برابر انواع فشارها، پارگی، کشش، اجسام نوک تیز، انواع آسیب ها و شرایط مختلف مقاومت بالایی دارند، به دلیل جنس ممتاز و اصل دوام و طول عمر طولانی دارند و طی زمان های طولانی از فرسودگی و پوسیدگی در امان بوده و همان کیفیت اولیه خود را دارا می باشند.

این دستکش ها بسیار سالم و بهداشتی می باشند، در بهترین آزمایشگاه های بررسی کیفی به تایید کارشناسان رسیده و بسیار استاندارد و مورد تایید می باشند، بنابراین ایجاد هیچ گونه حساسیت پوستی نکرده و دست در آن ها از انواع آسیب ها و تاثیر مواد مختلف در امان است.

دستکش ها با سایز و اندازه های گوناگون ارائه می شوند در دست لیز نخورده و کاملا سایز دست می باشند و میزان گشادی و تنگی اندازه ای دارند. این نوع دستکش برای سنین مختلف طراحی و تولید می شوند و برای دوچرخه سواری بهترین انتخاب می باشند و کیفیت دوچرخه سواری را بسیار بالا می برند. این دستکش ها بسیار شیک و زیبا می باشند و تنوع رنگی بالایی دارند، از لایه های مختلفی تشکیل می شوند از بهترین چرم برای ساخت آن ها بهره می برند دارای زیره ای لاستیکی بوده و مناسب انجام کارهای مختلف می باشند.

تولیدکنندگان دستکش دوچرخه‌سواری بچگانه

تولیدکنندگان دستکش دوچرخه‌سواری بچگانه به دنبال تولید جدید ترین محصولات مورد نیاز برای امور دوچرخه سواری، روز به روز عرضه مستقیم بسته‌ ها در فضاهای داخلی و بیرونی کشور روند افزایشی پیدا می کند؛ یعنی برپایی چنین اقدامات تجاری فراگیری نشان می‌ دهد که تولیدات ایرانی به نوبه خود کیفیتی اصل دارند و در نتیجه همیشه، طرفداران برای خرید فله ای آن ها داوطلبانه حاضر می شوند.

از این رو محصولاتی با جنس چرم طبیعی و با تناژ مشکی رنگ در کلیه بازارهای تجاری موجود می شوند که حتی به قیمت عمده هم فروخته شده و در عین حال، هیچ وقت هزینه ها گران تر از تعرفه های بازاری نخواهند بود؛ بنابراین مشتریان بنا به نوع درخواست های خود زمان کافی دارند تا از کالاها دیدن کرده و سپس، اجناسی با استاندارد واقعی را سفارش دهند.

تولیدکنندگان برای این که سلیقه های بسیار متنوع موجود در بازار پوشش بدهند نسبت به عرضه دستکش های طرحدار اقدام کرده اند.

3 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر من از این سایت دستکش دوچرخه‌سواری بچگانه خریداری کنید چون از نظر کیفیت بالایی داری کرد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت دستکش دوچرخه‌سواری بچگانه خریداری کنید.

    • شماره همراه: 09104838654
  • سلام وقت بخیر، قبلا از این سایت دستکش دوچرخه‌سواری بچگانه خریداری کردم که بسیار با کیفیت بود. الان تمایل دارم دوباره از محصولات خوبتان استفاده کنم اما یک سوالی که دارم اینه که شما دستکش دوچرخه‌سواری برای بزرگسالان هم برای فروش دارید؟

    • شماره همراه: 09393230880
  • با سلام و وقت بخیر من از این سایت دستکش دوچرخه سواری خریداری کردم کیفیت و قیمت بسیار مناسبی دارند و از خریدم بسیار راضی هستم و به شما هم توصیه میکنم حتما از این دستکش ها خریداری کنید تا کیفیت و ارزانی رو با هم تجربه کنید ،تشکر از این مجموعه خوب که همیشه بهترین ها رو عرضه میکند امیدوارم همیشه در کسب و کار موفق باشید

    • شماره همراه: 09160649181

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *