قیمت باورنکردنی دستکش سیلیکونی نسوز رنگی


قیمت دستکش لاتکس در فصول مختلف سال با نوسانات زیادی همراه است. عوامل مختلفی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در قیمت گذاری این محصولات تاثیرگذار هستند که برای تولیدکنندگان اهمیت زیادی دارند. اگر به دنبال راهکار مناسبی برای خرید دستکش سیلیکونی با قیمت باورنکردنی و ارزان هستید، با ما همراه شوید تا تامین کنندگان عمده را معرفی کنیم.

قیمت باورنکردنی دستکش سیلیکونی نسوز رنگی

معایب استفاده از دستکش نسوز

معایب استفاده از دستکش نسوزدستکش لاتکس رز مریم به مدل هایی می گویند که در تولید آنها از مواد اولیه بسیار مقاوم در برابر حرارت مانند سیلیکون ها استفاده می کنند. هر چقدر که کیفیت سیلکیون بکار رفته در تولید این محصولات بیشتر باشد، بدون شک عملکرد و عمر مفید آنها نیز افزایش می یابد. برخلاف تصور عمومی در تولید و ساخت این مدل دستکش از مواد اولیه دیگری مانند پنبه نسوز، چرم فرآوری شده و الیاف پارچه ای نیز استفاده می کنند.

علاوه بر مزیت های کیفی در برخی از موارد استفاده از دستکش نسوز، معایبی را نیز به همراه دارد. این مدل دستکش ها در برابر برخی مواد شیمیایی و اسیدها مقاوم نیستند. استفاده از آنها هنگام کار با این مواد می تواند سبب سوراخ شدن بافت آنها و آسیب رسیدن به پوست دست شود.

دستکش سیلیکونی نسوز در برخی موارد حساسیت های پوستی ایجاد می کند. به ویژه اگر در طول روز برای مدت زمان طولانی و بدون وقفه از این دستگاه استفاده شود، احتمال ایجاد تورم و قرمزی بر روی پوست افزایش می یابد.

برخی مدل های تولیدی دارای لایه های نسوز نازک هستند که در برابر حرارت های زیاد مقاومت چندانی ندارند. بنابراین در صورت نیاز به استفاده از دستکش نسوز در صنایع مختلف، قبل از هر موردی مقاومت و ایمن بودن آن را بسنجید.

سفارش عمده دستکش سیلیکونی نسوز

سفارش عمده دستکش سیلیکونی نسوز برای خرید دستکش سیلیکونی اصل و مرغوب، مصرف کنندگان نهایی می توانند به فروشگاه های تخصصی عرضه این تجهیزات مراجعه کنند. در این میان خریداران عمده و شرکت های صادراتی اغلب با محدودیت هایی مانند کاهش عرضه یا افزایش قیمت ها مواجه می شوند.

قیمت هر جفت از این دستکش ها متناسب با کیفیت و نرخ مواد اولیه به کار رفته در تولید، تکنولوژی مورد استفاده جهت طراحی و تولید آنها و هزینه های جانبی هنگام ارسال و توزیع در بازار فروش سنجیده می شوند. برای کاهش قیمت ها و بهره مندی از تخفیفات کارخانجات تولیدی، خرید مستقیم و عمده از نمایندگی های پخش معتبر توصیه می شود.

فروشندگان این مرکز با سابقه طولانی در زمینه تامین و عرضه انواع دستکش سیلیکونی نسوز با برندهای ایرانی و خارجی، جدیدترین مدل های بازار را به صورت آنلاین و غیر حضوری در اختیار خریداران و شرکت های خدماتی و فنی مهندسی در حوزه های مختلف قرار می دهند.

1 دیدگاه

  • با عرض سلام و خسته نباشی برای خریده عمده به چه صورتی باید اقدام کنم ؟ تا چه اندازه خرید به عنوان خریدعمده حساب میشه ؟ کالایی که به صورت عمده خریداری شده چند روزه به دستم میرسه ؟ شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه

    • شماره همراه: 09112479401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *