فروش کلی دستکش جراحی بدون پودر


دستکش جراحی بدون پودر در واقع دستکشی کاملا استریل بوده که در محیطی بهداشتی تولید می شود و دارای سایزهای مختلف است تا همه قادر به استفاده از آن باشند. این محصول دارای بسته بندی خاص بوده و برای معاینه پزشکی و انجام عمل جراحی پزشک می تواند از آن استفاده کند تا میکروب و آلودگی به بدن بیمار سرایت نکند و این گونه از انتقال بیماری جلوگیری می کند. فروش دستکش ثابت موتور هندا آن هم به صورت کلی همیشه با کمترین هزینه همراه بوده و صرفه اقتصادی زیادی برای دو طرف معامله به همراه دارد.

فروش کلی دستکش جراحی بدون پودر

معیارهای انتخاب بهترین دستکش جراحی

معیارهای انتخاب بهترین دستکش جراحی برای انتخاب بهترین دستکش صنعت کار باید معیارهای مهمی را در نظر بگیرید که ما اینجا به آنها اشاره می کنیم تا شناختی کلی بدست آورید:

  • اولین معیار برای انتخاب یک دستکش خوب توجه به مارک و برند آن است چون مارک های معتبر و با سابقه همیشه برای تولید از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند و بسته بندی کاملا استریل و پلمپ دارند بدین ترتیب انتخاب آنها برای مصرف کننده گزینه مناسبی است‌.
  • دستکش هایی که ضد حساسیت هستند و بافت درونی آنها را مواد پلیمری تشکیل می دهد برای استفاده طولانی مدت گزینه خوبی هستند چون به پوست آسیبی وارد نمی کنند و پوست شما قرمز نمی شود.
  • در زمان انتخاب توجه به سایز هم اهمیت زیادی دارد چون وقتی دستکش متناسب با دست شما باشد شما بهتر می توانید انگشتان خود را تکان داده و کارهای ظریفی چون عمل جراحی را انجام دهید. در واقع حس لامسه در انگشتان شما با وجود دستکش هم زیاد خواهد بود.
  • از دیگر معیارها می توان به نوع دستکش اشاره کرد که نمونه های کلر دار همیشه راحت تر وارد دست می شود و عوارضی هم ندارند.
  • نمونه های بدون پودر برای دست هایی که زود عرق می کنند مناسب هستند و پزشک می تواند برای مدت طولانی آنها را در دست داشته باشد.
  • فاکتور دیگری که در زمان انتخاب باید به آن توجه کنید بسته بندی بهداشتی است که دستکش را دور از آلودگی نگه می دارد.

مزایای استفاده از دستکش های بیمارستانی

مزایای استفاده از دستکش های بیمارستانی مزایای استفاده از دستکش جراحی ساق بلند بسیار زیاد بوده و همین امر تپ باعث شده تا مراکز درمانی و بیمارستان ها خصوصا در زمان شیوع بیماری هایی چون کرونا مصرف خود را بیشتر کنند. در زیر به صورت جداگانه این مزیت ها را معرفی می کنیم:

  • زمانی که شما به مواد شیمیایی و یا حتی به برخی میوه ها حساسیت دارید می توانید از این دستکش ها استفاده کنید که در این صورت دست دیگر با چیزی در تماس نیست و این می تواند آلرژی را تا حد زیادی کاهش دهد.
  • شیوع بیماری ها و میکروب ها آن هم از طریق دست بسیار زیاد بوده بدین ترتیب پزشک برای معاینه و لمس بدن بیمار و همجنین انجام عمل جراحی باید حتما از این دستکش های یکبار مصرف استفاده کند‌ تا خطری سلامتی بیمار را تهدید نکند و علاوه بر این هم دست پزشک به خون و مواد دیگر آلوده نشود.
  • افرادی که حساسیت های پوستی دارند باید همیشه از این لوازم بهداشتی استفاده کنند تا دست ها از گرد و غبار هم دور باشد.‌
  • از دیگر مزیت های استفاده از دستکش های بیمارستانی می توان به سبک بودن آنها اشاره کرد که روی دست هیچ سنگینی ندارند و شما می توانید پس از هر بار مصرف آن را دور انداخته و یکی دیگر را مجدد استفاده کنید.
  • مصرف آنها خود شیوع بیماری را تا حد زیادی کاهش می دهد.

عمر مفید انواع دستکش ها

عمر مفید انواع دستکش ها عمر مفید دستکش به نوع آن بستگی دارد. این لوازم بهداشتی از نظر ساخت به ۲ دسته مجزا تقسیم می شوند:

  • دستکش های بدون پودر که کلر دار هستند
  • دستکش های پودری که بدون کلر می باشند

نمونه های کلر دار انعطاف پذیری زیادی دارند به همین دلیل بهتر درون دست قرار می گیرند و این امر باعث شده تا طرفداران بیشتری هم داشته باشند. اگر چه این مدل ها ظریف و یکبار مصرف هستند و عمر طولانی هم ندارند آمد سطح کاربری آنها گسترده بوده و بدون حساسیت هستند. این تجهیزات پزشکی با سطح کیفی بالا و به صورت کاملا استاندارد طراحی و تولید می شوند بدین ترتیب شما می توانید در هر محیطی آنها را به دست کرده و سلامتی خود را حفظ کنید.‌

نمونه های بدون کلر اگر چه عمر طولانی تری دارند اما انعطاف پذیری آنها کمتر بوده و سخت تر وارد دست می شوند. دستکش هایی که بدون پودر ساخته می شوند به دست آسیبی وارد نمی کنند. بافت آنها کاملا متراکم است و به راحتی ساییده و پاره هم نمی شوند. این نمونه ها به صورت چند لایه هستند و از مواد پلیمری هم تشکیل شده اند بدین ترتیب طول عمر خوبی دارند. عمر مفید این لوازم به نوع مواد بکار رفته در آنها و همچنین نحوه تولید بستگی دارد. در زمان خرید باید مدل هایی که عمر طولانی ار دارند را انتخاب کنید.

توزیع دستکش جراحی بدون پودر

توزیع دستکش جراحی بدون پودر این شرکت دستکش جراحی بدون پودر را به صورت عمده توزیع می کند تا مصرف کنندگان به محصول دسترسی داشته باشند و در هر نقطه از لز کشور که هستند خرید خود را انجام دهند. اگر محصول توزیع شده کیفیت بالا و قیمت مناسبی داشته باشد بهتر می تواند رضایت مشتری را جلب کند و بدین ترتیب نمایندگی به ان محبوبیت و اعتباری که در بازار به دنبال آن است می رسد. توزیع به صورت گسترده بوده بدین ترتیب تا بازار خارجی ادامه دارد و سود خوبی هم به همراه دارد.

توزیع کنندگان می توانند به صورت مستقیم با تولیدی و در طرف دیگر مشتری ارتباط برقرار کنند آنها با حذف واسطه ها توانسته اند محصولات را به قیمت تولیدی به دست مشتری برسانند که این باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. پخش فقط مختص بازار داخلی نیست و چون محصول ایرانی در بازارهای جهانی هم طرفدار زیادی دارد توزیع آن گسترده تر شده و تا بازارهای خارجی امتداد دارد و تولیدی را به سود خوبی می رساند.

مراکز درمانی، خریداران تراز اول این دستکش در کشور به شمار می روند، آنها می توانند به صورت عمده در بسته های استریل از تولیدی ها تهیه کنند. این محصول هنر دست دوزندگانی است که بوسیله مرغوب ترین مواد اولیه با نازلترین قیمت برای مصارف بیمارستانی یا مصارف دیگر دوخته و به روش های مختلف به اکثر نقاط جهان عرضه می کنند.

4 دیدگاه

  • با سلام و عرض ادب خدمت شما تولید کننده محترم ، لطفا جزییات دقیق راجع به قیمت ها را داخل سایت قرار دهید تا از این طریق بتونیم خرید بهتری رو داشته باشیم در ضمن جا داره از شما و سایت خوبتون به خاطر کیفیت بالای محصولات و پشتیبانی کامل تشکر کنم

    • شماره همراه: 09214890439
  • سلام و خداقوت خیلی خوبه که انقدر قیمت ها پایینه و کیفیت ها عالی

    • شماره همراه: 09305282300
  • سلام و درود خدمت شما تولید کننده عزیز خواستم اینجا ازتون به خاطر شرایط فروش ویژه ای که برای محصولاتتون گذاشتین تشکر کنم در این شرایط اقتصادی نه چندان مناسب قیمت های بسیار مناسبی رو برای مشتریانتون در نظر گرفتین و نرخ شکنی کردید سپاس فراوان از شما و سایت معتبرتون

    • شماره همراه: 09112479401
  • با سلام، وقت بخیر و خسته نباشید.
    توضیحاتی که درباره معیار انتخاب، مزایای استفاده و عمر مفید دستکش استریل جراحی اراٸه کردید بسیار جالب و مفید بود، ممنونم.
    تشکر از مجموعه فرتو بابت تولید و فروش عمده دستکش جراحی بدون پودر استریل، با کیفیت و درجه یک.
    خرید از این سایت رو به همه پزشکان عزیز پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت عمده محصول و هزینه ارسال رو هم اعلام کنید.

    • شماره همراه: ۰۹۳۰۳۰۲۸۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *