خرید دستکش کار سانکس


برخی مشاغل همواره در معرض خطرات ناشی از کار می باشند. در این میان دست ها بیشترین آسیب را می‌بینند. دستکش ایمنی یا دستکش لاتکس مشکی کار می تواند از دستان شما در برابر این خطرات محافطت کند. شرکت سانکس یکی از برندهای برتر در زمینه تولید انواع دستکش کار است. برای خرید دستکش کار کانکس می توانید به نمایندگی فروش این محصول در سراسر کشور مراجعه نمایید.‌ خرید دستکش کار سانکس از طریق این نمایندگی ها به قیمت تولیدی کارخانه صورت می‌گیرد.

خرید دستکش کار سانکس

مشخصات مهم در انتخاب دستکش کار درجه ۱

مشخصات مهم در انتخاب دستکش کار درجه 1 همانطور که می‌دانید دستکش لاتکس کم پودر کار نوعی دستکش ایمنی برای محافظت از دستان شما است. این نوع دستکش در انواع مختلف و با کارایی و قابلیت های متفاوت تولیدمی‌شود. استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می تواند کیفیت دستکش کار را به حد مطلوبی برساند. به همین دلیل بهتر است دستکش کار را از بین برندهای معتبر و شناخته شده انتخاب نمایید.

کیفیت تولیدات این برندها در بازار فروش به اثبات رسیده است. دستکش ایمنی خوب و درجه یک از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. این نمونه دستکش باید از دستان شما در مقابل عوامل محیطی مختلف از جمله سرما و گرما محافظت کند. دستکش ایمنی خوب از تعریق دست جلوگیری نموده و موجب آلرژی و حساسیت در دستان نخواهد شد. بهترین دستکش ایمنی آن است که از انعطاف مناسبی برخوردار بوده و سرعت عمل را در حین کار از شما نگیرد.

درجه بندی دستکش های کار بر اساس مقاومت

درجه بندی دستکش های کار بر اساس مقاومت دستکش های ایمنی بر اساس نوع کار و فعالیت همچنین نوع خطری که در حین کار ممکن است سلامت دستان را به خطر اندازد، تقسیم بندی می شوند. این دستکش ها ممکن است ضد برش بوده و برای کارهایی که در ارتباط با سطوح تیز و برنده هستند طراحی شده باشند. درون این دستکش ها از فلز توری شکل و مشبک مانند برای محافظت از دستان، استفاده شده است. دستکش ضد اسید مناسب مشاغلی است که با مواد شیمیایی مختلف سرو کار دارند.

افرادی مانند آتش نشان‌ها باید از دستکش های ضد حریق استفاده نمایند. دستکش های چرمی مناسب جوشکاری بوده و ضد جرقه هستند. افرادی که دائم در تماس با برق هستند باید از دستکش ضد الکتریسیته استفاده نمایند. این دستکش ها خطر برق گرفتگی را به حداقل می‌رسانند. دستکش لاتکس، نیتریل و وینیل نیز نوعی دستکش برای کارهای پزشکی و بیمارستانی است. تمامی ویژگی های یک دستکش ایمنی با حروف مختلفی روی بسته بندی آن درج شده که با توجه به نوع کار خود می توان دستکش مورد نظر را انتخاب نمود.

دستکش های ایمنی به صورت ساق بلند یا ساق کوتاه و در سایز‌بندی های‌متفاوت طراحی شده‌اند. دستکش ایمنی با استفاده از متریال هایی مانند چرم، لاستیک، پارچه برزنت و پلی استر تهیه می شوند. عدم کیفیت این نوع دستکش ها عملا کارایی دستکش را زیر سؤال برده و دیگر عملکرد مناسبی نخواهند داشت.

مرکز پخش دستکش کار سانکس

مرکز پخش دستکش کار سانکس همانطور که اشاره شد شرکت کانکس در زمینه تولید انواع دستکش کار به برندی معتبر و شناخته‌شده تبدیل شده است. این شرکت عرضه مستقیم تولیدات خود را به مراکز متعددی سپرده است. در فضای رقابتی خاصی که بین تولیدکنندگان دستکش ایمنی بوجود آمده است، شرکت سانکس در تلاش است با عرضه مستقیم تولیدات خود قیمت نهایی دستکش ایمنی را کاهش داده و خریداران عمده را جذب بازارهای فروش خود کند.

از سوی دیگر با عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول توسط مرکز پخش دستکش کار کانکس، شرایط خرید این نمونه دستکش را برای خریداران عمده آسان نموده تا از این طریق بتواند بازار فروش این محصول را در دست خود گیرد. طبیعی است که خریداران عمده از بازارهای ارزان قیمت دستکش کار چرمی و انواع دستکش کار سانکس استقبال خواهند کرد.

قیمت دستکش کار ضخیم سانکس در مرکز پخش این محصول، ارزان تر از قیمت آن در سایر بازارهای فروش است. از نظر کیفیت و تنوع تولید دستکش کار سانکس با دستکش کار استادکار برابری می کند. خرید دستکش استادکار لارج و دستکش کار سانکس از مراکز پخش این محصولات می تواند به صورت حضوری یا آنلاین انجام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *