قیمت عمده دستکش نیتریل ساق بلند صادراتی


مراکزی که به صورت مستقیم به فروش دستکش لاتکس نیتریل ساق بلند صادراتی می پردازند، این محصول را به قیمت عمده عرضه می کنند. البته قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن، بسیار مقرون به صرفه است. تولید کنندگان، قیمت انواع دستکش نیتریل موجود در بازار را بر اساس نحـوه تولید، مواد اولیه بکار رفته در ساخت آن و شرایط اقتصادی، تعیین می کنند. اما به دلیل نوسانات موجود در بازار، ممکن است قیمت محصول ثابت نباشد. مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به نمایندگی های معتبر، از قیمت به روز محصول مطلع شوند.

قیمت عمده دستکش نیتریل ساق بلند صادراتی

اطلاعاتی درباره دستکش نیتریل

اطلاعاتی درباره دستکش نیتریل

دستکش سیلیکونی پزشکی، یکبار مصرف هستند اما علاوه بر حوزه بهداشت و درمان، در بسیاری از مشاغل دیگر مثل صنایع غذایی، نقاشی و سالن های زیبایی و .. کاربرد دارند. دستکش نیتریل، به عنوان بهترین دستکش پزشکی، یکی از بهترین دستکش های تولید داخلی با بکارگیری بهترین مواد اولیه و با بیشترین کارایی در بین محصولات مشابه می باشد. این دستکش در رنگ های مختلف و با سایزهای گوناگون، تولید می شود. در این مطلب، به توضیح مختصری درباره آن می پردازیم.

استفاده از برخی دستکش های پزشکی مثل دستکش لاتکس، ممکن است برای کاربر حساسیت و مشکلات پوستی ایجاد نماید و این امر به دلیل وجود مواد طبیعی و شیره درختان در ترکیبات آن است. بنابراین استفاده از دستکش نیتریل به جای لاتکس طبیعی، گزینه بهتری است. علاوه بر آن، این دستکش از مواد طبیعی و مرغوب و مقاوم در برابر مواد شیمیایی وحلال ها، ساخته می شود.

از دیگر انواع دستکش های موجود در بازار، می توان به دستکش ضد اسید، دستکش جوشکاری دولایه، دستکش ضد حلال و دستکش نسوز صنعتی، که به صورت تخصصی تر برای مشاغل خاصی تولید می شود، اشاره کرد.

پخش بی واسطه دستکش نیتریل ساق بلند به قیمت استثنایی

پخش بی واسطه دستکش نیتریل ساق بلند به قیمت استثنایی

شرکت های فعال در زمینه عرضه مستقیم دستکش کار نیتریل، این محصول را به صورت گسترده در بازار های مصرف تمام کشور عرضه می کنند. این روش عرضه محصولات، موجب کاهش هزینه های ناشی از حمل و نقل و هزینه واسطه ها می شود. مجموعه ما، جهت فروش بی واسطه این محصول، درگاه مجازی و سایت ثبت سفارش آنلاین را ایجاد نموده است. مراکز پخش این نوع دستکش، با آگاه بودن از کارایی این محصول در مشاغل مختلف، اقدام به فروش آن به صورت عمده نموده اند و آماده ارسال این محصول به سراسر نقاط کشور هستند. مشتریان عزیز، به راحتی می‌ توانند از طریق سایت های ثبت سفارش، اقدام نمایند و این محصول را با هزینه کمتری، خریداری نمایند و سفارش خود را در بسته بندی بهداشتی و مناسب، در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *