خرید جدیدترین دستکش موتورسواری زمستانی


موتور سواری یکی از تفریحات لذتب خش است و به ویژه جوانان ما علاقه خاصی به آن دارند. اما برای موتور سواری نیاز به تجهیزات خاصی می باشد. موتور سواران به خصوص برای فصول سرد، نیاز به دستکش مخصوصی دارند تا هم دست آنها در برابر سرما و برودت هوا گرم شود و هم اینکه از دست آنها محافظت شود‌. در مرکز فروشگاهی ما، امکان خرید دستکش موتورسواری زمستانی با بهترین کیفیت وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

خرید جدیدترین دستکش موتورسواری زمستانی

بررسی کیفی انواع دستکش موتور

بررسی کیفی انواع دستکش موتور دستکش موتور سواری در انواع مختلفی موجود می باشند که شامل دستکش بارانی، زمستانی، چرمی و نیم انگشتی و… می باشند انواع دیگری از آنها هستند که مانع از ایجاد حساسیت در دست موتورسوار می شود. به طور کلی دو نوع دستکش موتوری ثابت و غیر ثابت را در بازار مشاهده می کنیم که به شرح مختصری از هر کدام از آنها می پردازیم که عبارتند از:

  1. دستکش موتور سواری ثابت: این نوع از دستکش ها روی دسته موتور نصب می شوند و فرد موتور سوار به راحتی دست خود را داخل آنها قرار می دهد. اکثر این دستکش ها دو لایه می باشند.
  2. دستکش موتورسواری غیرثابت: این دستکش ها به صورت ثابت، روی فرمان موتور نصب نمی شوند و به صورت روزانه قابل استفاده می باشند و در تولید آن از چرم های طبیعی و یا مصنوعی و یا الیاف مصنوعی استفاده می کنند.

برای خرید هر دو نوع دستکش، توجه به نکاتی ضروری است؛ یکی از این موارد خرید اندازه مناسب آنها می باشد این دستکش ها باید متناسب با اندازه دست شما باشند و انگشتان شما به راحتی بتواند در آنها حرکت کند و در قسمت مچ، مچ بند محکم چسبی داشته باشند.

جنس آنها معمولا از چرم، برزنت و پلی استر می باشند. وزن آنها سبک بوده و ساختار محکمی دارند و چون این دستکش ها در فصول سرد که با ریزش برف و باران همراه است استفاده می شوند باید قابلیت ضد آب بودن را داشته باشند. همچنین کف دستکش ها باید بافت چسبنده ای داشته باشند تا از سر خوردن دستتان جلوگیری کند و بتوانید به راحتی موتور سواری کنید.

مرکز سفارش دستکش موتورسواری زمستانی

مرکز سفارش دستکش موتورسواری زمستانی در مرکز سفارش دستکش موتور سواری زمستانی، بهترین دستکش ها با مناسب ترین قیمت به مشتریان در سراسر کشور ارائه می شود. اگر شما هم به موتورسواری علاقمندید و یا حوزه کاری شما به این محصول مربوط است توصیه می کنیم حتما در اولین فرصت اقدام به خرید این دستکش ها کنید.

برای این منظور می توانید به صورت حضوری به ما مراجعه کنید و این محصول را در حجم عمده خریداری کنید. همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما، محصول مزبور را به صورت آنلاین سفارش دهید و در اسرع وقت از همکاران ما تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *