جدیدترین دستکش کوهنوردی استوک در بازار


دستکش کوهنوردی استوک یک دستکش پرکاربرد در کوه نوردی می باشد.که در ساده ترین حالت ممکن طراحی شده است.در هوای سرد افراد به دنبال دستکش های ضخیم می‌روند که دستانشان را در برابر سرما زدگی محافظت کنند.دستکش ها بهترین محافظ برای دست ها هستند.

جدیدترین دستکش کوهنوردی که طراحی شده و در بازار به فروش می رسد توانسته رضایت مندی افراد را جذب کند.این دستکش ها دارای مرغوبیت و کیفیت از نظر جنس هستند.قیمت مقرون به صرفه فاکتور مهم دیگری است که با توجه به طراحی جدید این دستکش توانسته رضایت افراد را جذب کند.

جدیدترین دستکش کوهنوردی استوک در بازار

آشنایی با فرایند تولید دستکش کوهنوردی

آشنایی با فرایند تولید دستکش کوهنوردی در این بخش از این مطلب می خواهیم به آشنایی با فرایند تولید دستکش کوهنوردی بپردازیم که فرایندی بسیار جالب و بسیار گسترده و پیچیده می باشد.

خط تولید دستکش کوهنوردی شامل مراحل گوناگونی می باشد. این مراحل به همدیگر پیوسته بوده است. هر یک از این مراحل تولید دستکش کوهنوردی بخشی از دستکش ساخته می شود .برای ساخت نهایی به مرحله دیگر می رود تا طبق الگوی ساخت تولید گردد.

قبل از هرگونه اقدام باید مواد اولیه با کیفیت و مقاوم انتخاب و خریداری و در اختیار خط تولید قرار داده شود.انتخاب مواد اولیه باید هماهنگ با ویژگی‌های دستکش کوهنوردی باشد .ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر سرما و نیز فشار وارده از طرف دست و نیز مقاومت در برابر خراشیدگی و پارگی را شامل می شود.

بعد از انتخاب و خریداری مواد اولیه این مواد اولیه در اختیار خط تولید برای طراحی داده می شود.
عمده ی مواد اولیه تولید دستکش کوهنوردی شامل پلی اتیلن و ایزومر های مرتبط، پارچه و نخ و چسب می باشد.

در اولین مرحله خط تولید دستکش کوهنوردی دستکش اولیه طراحی کی شود.قسمت های اضافی آن برش داده می شود.

در مرحله دوم از خط تولید دستکش کوهنوردی، مواد دیگر این دستگاه اضافه می‌شود. این مواد سبب دوام هرچه بیشتر و دوام بالاتر دستکش کوهنوردی استوک می گردد.

دستکش کوهنوردی استوک ساده و ضخیم در مرحله آخر خط تولید آزمایش شده و مارک و سایر آرم ها روی دستکش چاپ می شود.

ما در کارخانه خویش که استوک نام دارد همیشه سعی نموده ایم دستکش مرغوب و بادوام در اختیار استفاده کنندگان قرار دهیم.

توزیع کنندگان دستکش کوهنوردی استوک ساده

توزیع کنندگان دستکش کوهنوردی استوک ساده ما در حال حاضر بزرگترین توزیع کنندگان دستکش کوهنوردی استوک ساده می باشیم.همه ی تولیدات کارخانه استوک را در مرکز توزیع دستکش استوک ساده عرضه می نماییم.

ما در مراکز توزیع دستکش استوک بهترین کیفیت ها را داریم و در کنار کیفیت بالا قیمت پایین و مقرون به صرفه ارائه می دهیم. این دو عامل راز بزرگ موفقیت ما می باشد.

ما به شما پیشنهاد می نماییم دستکش استوک را از مراجع توزیع ما تهیه و لذت خرید باصرفه را تجربه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *