بازار فروش دستکش جراحی استریل لاتکس


دستکش جراحی استریل لاتکس از ملزومات ضروری برای کادر پزشکی و درمان است که باید از کیفیت تضمین شده ای برخوردار باشد. از آنجایی که در بازار انواع این محصولات با برندهای ایرانی و خارجی به فروش می رسند، آشنایی با ویژگی های کیفی آنها و انتخاب نمونه های مناسب حائز اهمیت است. برای تهیه بهترین مارک دستکش جراحی با ما همراه شوید.

بازار فروش دستکش جراحی استریل لاتکس

ویژگی های مهمی که دستکش جراحی باید داشته باشد؟

 ویژگی های مهمی که دستکش جراحی باید داشته باشد؟ دستکش جراحی به عنوان یکی از ملزومات پرکاربرد که روزانه مورد استفاده قرار می گیرد باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. اولین و مهمترین ویژگی های این محصولات، سازگاری با پوست دستکش و عدم ایجاد حساسیت است. برخی از دستکش های لاتکس بعد از پوشیدن طولانی مدت به ویژه هنگام عمل های جراحی سبب ایجاد خارش و قرمزی پوست می شوند. برای جلوگیری از این موضوع انتخاب برندهای معتبر اهمیت زیادی دارد.

سایز دستکش باید کاملاً استاندارد باشد تا کادر درمان بتوانند جهت فعالیت های روزانه خود احساس راحتی داشته باشند. عدم گشاد یا تنگ بودن دستکش به ویژه در قسمت انگشت ها اهمیت دارد. چرا که از لیز خوردن وسایل جلوگیری کرده و انجام دقیق تر فرآیند درمانی یا جراحی بیمار بهتر صورت می گیرد.

برای این منظور دستکش جراحی در سایزهای مدیوم، لارج و ایکس لارج طراحی و تولید می شوند تا خانم ها و آقایان متناسب با سایز دستان خود بتوانند نمونه مناسب و کاربردی را انتخاب کنند. قابلیت ارتجاعی و عدم خشک بودن بافت آن نیز از دیگر ویژگی های دستکش جراحی شفاف لاتکس است. دستکش ها نباید هنگام کشیده شدن یا برخورد با اجسام نوک تیز مانند سوزن ها یا وسایل جراحی به راحتی پاره شوند.

نکات مهم هنگام خرید دستکش های استریل

نکات مهم هنگام خرید دستکش های استریل دستکش استریل جراحی و پزشکی عمدتاً با هدف جلوگیری از انتقال و نفوذ عوامل بیماری زا مورد استفاده قرار می گیرند. به همین علت مهمترین فاکتور در تضمین کیفیت این محصولات تولید با شیوه های کاملاً استاندارد و بسته بندی دقیق آنها است. خریداران در هنگام تهیه این محصولات باید مطمئن شوند که بسته بندی آنها بدون عیب و نقص است. چرا که در غیر اینصورت امکان نفوذ گرد و خاک و دیگر عوامل در آنها افزایش می یابد.

دستکش های استریل متناسب با نوع کاربرد انواع مختلفی دارند. به این معنی که مواد اولیه به کار رفته در تولید آنها متفاوت است. دستکش های لاتکس، نیتریل و ونیل سه نمونه از پرکاربردترین این محصولات در صنعت پزشکی و بیمارستانی است. برخی از ویژگی ها و کاربردهای آنها که باید در هنگام خرید به آنها توجه ویژه داشته باشید عبارتند از:

  • مقاوم در برابر مواد شیمایی
  • قابلیت ارتجاعی بسیار زیاد
  • ماندگاری طولانی مدت و عدم تغییر رنگ
  • قابلیت تولید در سایزبندی های سفارشی
  • مناسب برای استفاده در صنایع تولیدی

دستکش لاتکس مقاومت بیشتری نسبت به مدل های ساخته شده از نیتریل دارند. به همین علت در شرایط خاص و جهت انجام جراحی های طولانی مدت معمولاً از دستکش پلاستیکی پزشکی ساخته شده از مواد لاتکس استفاده می کنند. فراموش نکنید که انتخاب سایز مناسب اهمیت زیادی در هر چه بهتر و دقیق تر فعالیت ها دارد. بر روی بسته بندی این محصولات تمامی اطلاعات کیفی و کمی مانند سایز دستکش و تاریخ تولید و انقضاء آنها درج می شود.

بررسی کیفی دستکش های لاتکس

بررسی کیفی دستکش های لاتکس کیفیت دستکش جراحی ایرانی رابطه مستقیمی با مواد اولیه به کار رفته در ساخت آنها دارد. همانطور که اشاره کردیم انواع دستکش لاتکس از مواد اولیه پلاستیکی ساخته می شوند که معمولاً از نوع لاستیک طبیعی هستند. انواع لاتکس به علت قابلیت کشسانی زیاد و همچنین پوشیدن آسان و سریع همواره مورد توجه تولیدکنندگان دستکش بوده اند.

به همین علت شاهد افزایش میزان تقاضا برای خرید این نوع دستکش ها نسبت به مدل های دیگر برای صنعت درمانی و بیمارستانی هستیم. نکته مهم اینکه عده زیادی دستکش های ونیل را با نمونه های لاتکس اشتباه می گیرند. در حالی که در تولید این مدل ها به هیچ عنوان از لاتکس استفاده نمی شود.

دستکش لاتکس سطح حفاظتی بسیار زیادی در برابر عوامل بیماری زا مانند عفونت ها و قارچی های محیطی دارد. کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصولات مهمترین عامل در کیفیت و افزایش مقاومت آنها در برابر عوامل محیطی و عفونی است. نکته دیگر اینکه سایز دستکش نیز می تواند در تضمین کیفیت و افزایش کارآیی آن تاثیرگذار باشد.

به طور کلی استفاده کنندگان از دستکش های لاتکس به خوبی با ویژگی های کیفی و کمی مانند سایز، رنگ، اندازه، مقاومت در برابر پاره شدن و جلوگیری از عدم نفوذ میکروب ها آشنایی کامل دارند و به راحتی می توانند با انتخاب برندهای معتبر بهترین نوع این محصولات را تهیه کنند. انعطاف پذیری، راحت بودن و همچنین عدم حساسیت های پوستی از دیگر فاکتورهای کیفی این نوع دستکش ها هستند.

مراکز عرضه دستکش جراحی استریل لاتکس

مراکز عرضه دستکش جراحی استریل لاتکس عرضه دستکش جراحی استریل کم پودر برای مصارف روزانه عمدتاً در مراکزی مانند کالای پزشکی یا داروخانه ها صورت می گیرد. مصرف کنندگان خانگی و کلینیک های زیبایی برای خرید یک یا چند بسته این محصولات می توانند با مراجعه به این مراکز نمونه های مرغوب و باکیفیت را خریداری کنند.

در مقابل بیمارستان های بزرگ دولتی و خصوصی برای تهیه عمده این محصولات نیاز به عقد قراردادهای سالیانه با تولیدکنندگان یا شرکت های وارداتی دارند. این مراکز درمانی باید متناسب با نوع و میزان مصرف روزانه خود انواع دستکش جراحی استریل لاتکس را با قیمت کارخانه تولیدی و نرخ عمده خریداری کنند.

نکته مهم اینکه قیمت هر بسته 100 عددی دستکش جراحی متناسب با نوع مواد اولیه ساخت، هزینه های جانبی، تکنولوژی تولیدی و قیمت تمام شده سنجیده می شود. این موارد سبب شده اند تا شاهد تنوع قیمت این محصولات در بازار باشیم که گاهاً عدم رضایت خریداران عمده را به همراه دارد.

خریداران عمده به ویژه شرکت های صادراتی و بیمارستان ها با حذف واسطه های بازار و سفارش از طریق تامین کنندگان مستقیم می توانند بهترین انواع دستکش جراحی لاتکس را از مراکز معتبر خریداری کنند. در این بین اطمینان از کیفیت دستکش های تولیدی اهمیت زیادی در تضمین و حفاظت جانی کادر درمان دارد. چرا که برخی برندها از مواد مرغوب در تولید این محصولات استفاده نمی کنند.

برای حذف تمامی چالش های موجود و امکان خرید بهترین نوع دستکش جراحی استریل لاتکس می توانید از خدمات فروش و عرضه این مرکز بهره مند شوید. نمایندگان پخش عمده از طریق کارخانجات تولیدی جدیدترین و باکیفیت ترین دستکش های جراحی را با کمترین قیمت بازار در اختیار خریداران عمده قرار می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *