قیمت دستکش جراحی دکتر گلاو


دستکش ضد حرارت که در دو نوع پودری و غیر پودری وجود دارد برای مصارفی همچون انواع جراحی به کار می رود. در دستکش های غیر پودری هیچ نوعی پودری وجود ندارد اما در دستکش های پودری لایه خارجی آن پودر و داخل بدون پودر می باشد. قیمت دستکش جراحی دکتر گلاو براساس اینکه چه نوعی باشد(پودری یا غیر پودری) و سایز آن تعیین می‌شود.

قیمت دستکش جراحی دکتر گلاو

مدل های مختلف دستکش جراحی براساس ضخامت

مدل های مختلف دستکش جراحی براساس ضخامتدستکش ضد اسید ساق بلند داری کشسانی مناسب،از جنس لاتکس که بدون حساسیت است. دستکش جراحی غیر پودری دکتر گلاو نسبت به دستکش جراحی پودری داری، دارای مقاومت وکسانی بیشتر است که در اثر کشیدگی پاره نمی‌شود.

زمان خرید دستکش باید بر اساس سایز دست خودمان واینکه برای چه کاری می خواهیم استفاده کنیم، باید توجه داشته باشیم.

دستکش جراحی رز مریم

این نوع دستکش برای مصارف خانگی، نظافت، بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در سایز های کوچک(s)، متوسط (m)، بزرگ(l)وجود دارد. که برای افرادی که حساسیت دارند بسیار مناسب می باشد.این دستکش به دلیل داشتن دو نوع لایه داخلی پودر پنبه، در برابر شوینده ها وضدعفونی کننده ها مقاومت است و به همین دلیل بسیار مقرون بصرفه می باشد.

دستکش جراحی فارمد

از بهترین ویژگی این محصول استفاده آسان از است که به دلیل کشسانی دارد استفاده از آن را راحت کرده است و می‌توان در مدت طولانی تری از آن استفاده کرد. جنس به کار رفته در دستکش لاتکس می باشد که غیر حساسیت زا می باشد. از نظر قیمت این نوع دستکش ها باید به سایز ومارک آن توجه داشت.

بازار پخش دستکش جراحی دکتر گلاو

بازار پخش دستکش جراحی دکتر گلاو دستکش جراحی دکتر گلاو در سراسر جهان با برندهای خاص در حال تولید می باشد که براساس کیفیت، اندازه، و نوع آن قیمت های متفاوتی دارند. پخش عمده این دستکش ها در فروشگاه های مختلفی عرضه می‌شود که برای دسترسی بیمارستان ها وکلینیک ها بسیار آسان است.

در ایران شرکت های مختلفی در عرصه تولید دستکش وجود دارد که دستکش هایی که در ایران تولید می شود نسبت به دستکش هایی که در خارج از ایران تولید می شود قیمت کمتری دارد.

کشور مالزی از جمله موفق ترین و بزرگ ترین کشور ها در تولید دستکش های جراحی است که با استفاده از مواد مرغوب و کیفیت عالی توانسته دستکش های مختلفی را به بازار های مختلف جهان از جمله ایران وارد می کند.

برای پخش دستکش جراحی باید بر اساس کیفیت وجنس بکار رفته و کاربرد آن ها و اینکه از چه برندی هستند قیمت متفاوتی در نظر گرفته می شود. برای اطلاع از قیمت به روز دستکش ها می توان به سایت های اینترنتی معتبری که در زمینه تولید دستکش فعالیت دارند مراجعه کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *