قیمت دستکش جراحی فارمد


دستکش های جراحی نوعی دستکش یکبار مصرف پلیمری از جنس لاستیک طبیعی یا لاتکس، نیتریل، پلی وینیل کلراید و نئوپرن ساخته شده اند. رایج ترین نوع آن دستکش لاتکس کم پودر به دلیل حالت ارتجاعی و همچنین حساسیت لمسی بالا می باشند. دستکش جراحی فارمد که از نوع جنس لاتکس کم پودر بوده و بصورت جدا و جفت در بسته بندی استریل که به وسیله اشعه گاما استرلیزه می شوند، بسته بندی می گردند. قیمت دستکش جراحی فارمد توسط شرکت های تولید کننده این محصول با توجه به قیمت مواد اولیه تعیین می‌گردد.

قیمت دستکش جراحی فارمد

دلایل مصرف دستکش جراحی حین کار

دلایل مصرف دستکش جراحی حین کار از دلایل استفاده دستکش جراحی حین کار برای جلوگیری از آلودگی بین بیمار و پزشک می باشد. همچنین برای حفاظت در مقابل باکتری ها، ویروس ها و مواد شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع دستکش پزشکی می توان به چند مورد اشاره کرد.

دستکش های لاتکس که از لاستیک طبیعی ساخته شده اند و دارای انعطاف پذیری بالای بوده و بسیار راحت می باشد و از نظر حساسیت لمسی هم بسیار مناسب است و دارای سطح حفاظت بالا در مقابل باکتری ها و ویروس ها می باشند. اوایل برای اینکه دستکش به راحتی داخل دست برود از پودر لیکوپودیوم و تالک داخل دستکش‌ها استفاده می کردند که به دلیل حساسیت زا بودن آن، پودر آرد ذرت را جایگزین آن کردند. دستکش های بدون پودر به سختی داخل دست می روند اما حساسیت زا نیستند.

دستکش نیتریل که از مواد مصنوعی ساخته شده اند و دارای کشش بالا و بادوام هستند و در مقابل مواد شیمیایی و ویروس ها دارای محافظت بالایی برخوردار می باشند. دستکش های نیتریل دارای رنگ بندی مختلفی همچون آبی، مشکی، سبز، بنفش، سفید و… می باشد که رنگ های روشن بیشتر در موارد پزشکی کاربرد دارند.

دستکش وینیل که از مواد مصنوعی (پی وی سی یا پلی وینیل کلراید) ساخته شده اند. این نوع دستکش راحت و مقرون به صرفه بوده و در مقابل مواد شیمیایی از دست ها محافظت می کند. این نوع دستکش دارای ساختار ضد حساسیت می باشد. از این دستکش ها برای تمیز نگه داشتن دست‌ها هنگام کار با ابزارها استفاده می شود.

مرجع خرید دستکش جراحی فارمد

مرجع خرید دستکش جراحی فارمد مرجع خرید دستکش جراحی فارمد بیشتر توسط شرکت های تولید کننده این محصولات بصورت حضوری و مستقیم و هم بصورت اینترنتی انجام می شود. به طور کلی تولید دستکش جراحی در ایران بسیار کار مهم و سختی می باشد زیرا علاوه بر کیفیت و بهداشتی بودن دستکش باید دارای استاندارد های بهداشتی و جهانی نیز باشد. ایران با داشتن بهترین دستگاه ها این محصولات را با بهترین کیفیت و بالاترین میزان بهداشت تولید و عرضه میکند. همچنین قیمت دستکش جراحی مکستر هم توسط شرکت های تولید کننده این محصول تعیین می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *