پخش مستقیم دستکش جراحی


دستکش جراحی جزء ملزومات بخش جراحی هر بیمارستان و مرکز درمانی است که کیفیت آن می‌تواند نقش زیادی در راحتی جراح برای انجام عمل داشته باشد و نمونه های مختلفی از این محصول در پخش مستقیم به خریداران ارائه می‌شود که می‌توانند از این طریق نیاز خود را با قیمت مناسب تر تهیه کنند؛ خریداران عمده می‌توانند از این دستکش درخواست داده و در پخش دستکش جراحی آن را به در بازار کشورهای همسایه با نرخ مناسبتر به فروش برسانند و سود بیشتری به دست بیاورند.

پخش مستقیم دستکش جراحی

لزوم استفاده از دستکش جراحی

لزوم استفاده از دستکش جراحی استفاده از دستکش جراحی برای عمل امری بسیار ضروری است زیرا احتمال انتقال آلودگی از بدن بیمار به جراح و بالعکس وجود دارد و در صورت عدم استفاده از دستکش انتشار آلودگی در مرکز درمانی ممکن می‌شود بنابراین قبل از هر چیز برای رعایت بهداشت فردی و عمومی باید دستکش مورد استفاده قرار بگیرد.

پزشکان جراح به طور مرتب با انواع بیماران سروکار دارند و احتمال انتقال آلودگی می‌تواند بسیار بالا باشد اما دستکش های مذکور می‌توانند به مقدار زیادی از انتشار آلودگی از طریق دست جلوگیری نمایند.

این دستکش ها دارای کارایی بسیار زیادی در اتاق عمل هستند مثلاً خاصیت چسبندگی آنها به دست باعث می‌شود که پزشک جراح بتواند از همه توانایی‌های دست خود برای عمل جراحی استفاده کند و این به خاطر ساختار ویژه این دستکش است که چسبندگی مناسبی به دست دارد و به این ترتیب کار با آن را برای جراح آسان می کند.

دست جراح طی عمل می تواند عرق کند و به این ترتیب در دست گرفتن وسایل جراحی آسان نباشد اما نوع به خصوصی از دستکش جراحی وجود دارد که در داخل آن پودر مخصوصی وجود دارد و از عرق کردن دست جراح جلوگیری می کند تا به این ترتیب جراح بتواند بسیار راحت از همه توانایی های دست برای انجام عمل استفاده کند.

این دستکش همچنین خاصیت ضد باکتری دارند به این معنی که از جنس پلی اتیلن ساخته شده که پلیمری بوده و امکان رشد انواع عوامل بیماری زا بر روی آنها وجود ندارد و به همین دلیل می تواند به عنوان دستکش آنتی باکتری شناخته شود که در نتیجه کارایی آنها بیشتر خواهد بود.

راهنمای جامع هنگام خرید دستکش جراحی

راهنمای جامع هنگام خرید دستکش جراحی در خرید دستکش جراحی باید به بسیاری از نکات توجه کرد تا آنچه که به دست می آید از کیفیت بالایی برخوردار باشد به عنوان مثال این دستکش ها در دو نوع ساده و پودری ارائه می‌شوند که نوع پودری این محصولات در بخش داخلی دارای ترکیبات سفید رنگ بوده که جذب کننده رطوبت دست هستند و با پوشیدن این دستکش ها در جراحی های طولانی مدت نیز دچار تعرق دست نخواهد شده و عمل را می توان بهتر انجام دهد.

رنگ این دستکش ها باید به گونه‌ای باشد که امکان مشاهده خون و خونابه بر روی آن به راحتی وجود داشته باشد و به همین دلیل اغلب از رنگ های سفید و کرم برای این دستکش ها استفاده می شود بنابراین توجه به این نکته نیز حین خرید دستکش می تواند بسیار مهم باشد.

نکته قابل توجه دیگر در مورد این دستکش سایز آنها می باشد به این ترتیب که معمولاً این دستکش ها در دو سایز کوچک و بزرگ وجود دارند که به دلیل داشتن خاصیت کشسانی گاهی به صورت فریزر نیز ارائه می‌شوند و شما باید بر اساس نوع نیازی که دارید کیفیت دستکش مناسب را برای درخواست دهید.

توجه به ضخامت دستکش جراحی استریل نیتریل می تواند در کارکرد آن بسیار تاثیر گذار باشد به عنوان مثال دستکش‌هایی که دارای ضخامت بیشتری هستند می توانند ماندگاری بیشتری داشته باشند و دیرتر پاره شوند هر چند این دستکش ها به صورت یک بار مصرف هستند اما نوع با کیفیت آنها می‌تواند طی عمل سالم باقی بماند در حالی که نمونه‌های کم کیفیت ممکن است حتی در حین پوشیدن و اعمال فشار پاره شوند.

آشنایی با دستکش جراحی ساق بلند

آشنایی با دستکش جراحی ساق بلند دستکش جراحی ساق بلند یکی از دستکش های بسیار کاربردی برای جراحان است که می‌توانند از آن استفاده کنند؛ این دستگاه با داشتن ساق بلند از کثیف شدن دست و لباس ها جلوگیری می‌کند همچنین مانع ورود هر گونه خونابه به بخش داخل دستش شده و رطوبت داخلی آن را به حداقل ممکن می‌رساند.

این دستکش ها در قسمت ساق نیز همجنس با بقیه قسمت‌های دستکش هستند و از این نظر بین آنها تفاوتی وجود ندارد؛ بهترین این دستکش ها در قسمت ابتدایی صاف و نزدیک به آرنج دارای حالت کش مانندی هستند که از ضخامت بیشتری از بقیه بخش‌های دستکش برخوردار است و باعث می‌شود که دستکش در دست باقی بماند و جابجا نشود و به این ترتیب نیازی به بالا کشیدن ساق دستکش نخواهد بود.

این دستکش ها نیز می توانند تنوع رنگی زیادی داشته باشند و دستکش جراحی ابی رنگ، سفید و شیری نمونه هایی از آن هستند همچنین رنگ سبز نیز در این دستکش ها دیده می شود و از نظر ضخامت نیز دستکش های بسیار مناسبی هستند و به دلیل جنس عالی که دارند آب نمی تواند از آنها آورد.

این دستکش ها به صورت سایزبندی ارائه می‌شوند و از نظر طول ساق دستکش می توانند با همدیگر تفاوت داشته باشند و این تفاوت در اندازه و طول ساق می تواند بر قیمت دستکش به طور مشخص تاثیر داشته باشد همچنین بهترین نمونه دستکش ضد باکتری می باشند و انواع مختلف این محصول دارای خاصیت ضد حساسیت دارند و هیچ نوع واکنش آلرژیک در بدن ایجاد نمی شود.

توزیع بی واسطه دستکش جراحی

توزیع بی واسطه دستکش جراحی بهترین انواع دستکش جراحی استریل در توزیع بی واسطه این محصول به مشتریان ارائه می شود و کسانی که مایل به تهیه این دستکش هستند می‌توانند در خرید ارزان آن را از فروشنده این محصول درخواست دهند و بدون مراجعه به واسطه به هر تعداد زیاد این دستکش را به دست آورند.

توزیع بی واسطه برای خریداران عمده و صادر کنندگان فوق العاده مناسب است و به آنها این امکان را آر داده تا در تجارت این دستکش و خرید و فروش و تجارت آن موفقیت بیشتری کسب کنند.

سفارش دستکش جراحی پزشکی از طریق اینترنت و دنیای مجازی همچون شبکه‌های اجتماعی انجام می‌گیرد و از طریق این سایت می توانید به راحتی با عرضه کننده این دستکش ارتباط ایجاد نموده و خرید محصول را مستقیم انجام دهید و به این شرکت به هیچ نوع نیازی به دخالت واسطه ها نخواهد بود که در نهایت منجر به دستیابی به این دستکش با نرخ ارزان‌تر می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *