فروش کلی دستكش جراحي


برای اینکه آلودگی و عفونت به بدن بیمار منتقل نشود و دست جراحان در امان باشد از دستکش جراحی استفاده می‌شود، مرکز فروش دستكش جراحي کلی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا این محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و با این وجود افراد می توانند با خیالی راحت محصولات را تهیه کنند.

فروش کلی دستكش جراحي

نگاهی مختصر به تاریخچه‌ استفاده از دستکش های پزشکی

نگاهی مختصر به تاریخچه‌ استفاده از دستکش های پزشکی در صورتی که به سالهای خیلی گذشته برگردیم و نگاهی به پزشکی داشته باشیم، می‌بینیم که نیازی نبوده که از دستکش های به این پیشرفتگی استفاده شود در واقع پزشکی در سالهای گذشته به پزشکی سنتی و طب گیاهی محدود شده است، اما به تدریج پزشکی پیشرفت کرده است و در حال حاضر اطلاعات پزشکی بسیار زیادی به وجود آمده و روش های درمان متفاوت شده است.

در زمان های گذشته بسیاری از بیماری‌های ناشناخته بودند و عدم آگاهی مردم در مورد بهداشت سبب شده که آنها بیمار شوند، در زمان های گذشته بسیاری از بیماری ها حضور پیدا کرده اند از طرفی عدم آگاهی مردم در رابطه با یک بیماری، انتقال آن را سبب شده است، اما به تدریج اطلاعات مردم و جامعه پزشکی در مورد بیماری ها بیشتر شده و راه های انتقال آن رواج پیدا کرده است.

پزشکان یکی از جمعیت هایی بوده اند که همیشه در معرض خطر هستند و همیشه مجبور بودند که مراجعه کننده های مختلف را معاینه و در نتیجه درمان کنند، بنابراین در حین معاینه نیاز داشتند تا بدن بیمار را لمس نمایند و ناحیه درد و علت آن را تشخیص دهند. این موضوع سبب به خطر افتادن سلامت پزشکان شده است بسیاری از پزشکان در این ملاقات با بیمارانی که بیماری‌های واگیر داشته‌اند بیمار شده‌اند و جانشان را از دست داده اند، در نتیجه این زنگ خطری برای پیدایش وسایلی هرچند ساده برای حفظ امنیت پزشکان شده است.

به تدریج اهمیت استفاده از دستکش در حین معاینه و درمان بیماری روشن تر شد و راه های بسیار زیادی برای پیدا شد دستکش شکل گرفت اما باید بگویم که در همان ابتدا به پیشرفتگی امروز نبوده است، اولین دستکش دستکش پارچه ای بوده، دستکش نخی که پزشکان در حین انجام وظیفه آنها را در دست می کردند و پس از هر چند وقت یکبار آن را می شستند سبب ایمنی جزئی آن ها می شد.

اما باید بگویم که این نمونه دستکش ها معایبی داشتند که این معایب خیلی زود روشن شد، یکی از معایب این بود که پزشک نمی‌توانست آن را در طول روز مرتب بشویید و تمیز کند، معایب دیگر اینکه دستکش‌ های نخی دقت لازم را کمتر می کردند و پزشک نمی توانست به دقت مورد را تشخیص دهد بنابراین سبب شد تا دستکشهای باکیفیت‌تری اختراع شود.د

دستکش هایی که برای ساخت آنها مطالعه زیادی شد، دستکش‌ لاتکس بود، لاتکس ماده اولیه است که در این نوع دستکش وجود دارد. این ماده از درخت خاصی گرفته می‌شود ماده لاتکس کشسانی بسیار خوبی دارد بنابراین اجازه می‌دهد که دستکش با انعطاف پذیری بالایی ساخته شود، این دستکش ها نازک و انعطاف پذیر هستند و به راحتی می‌توان آنها را در دست گرفت، تا حدی نازک بوده که به هیچ وجه دقت لازم کم نمی‌کردند.

اما باید بگویم که دستکش استریل جراحی لاتکس عموماً دارای پودرهای بود که این پودر معایبی داشتند به طور مثال که باعث آلرژی های پوستی و حساسیت و قرمزی پوست می‌شدند به تدریج ترکیبات پودر این دستکش ها تغییر کرد تا جایی که دیگر سبب واکنش های پوستی نمی شد.

عوامل آسیب رسان به انواع دستکش استریل

عوامل آسیب رسان به انواع دستکش استریل توجه داشته باشید که دستکش ها همچون هر وسیله دیگری می تواند آلودگی را به خود جذب نماید بنابراین آن را در محیط مناسب و کاملا استریل نگهداری کنید، انواع دستکش باید از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده باشند در غیر این صورت کارایی آنها به شدت افت می کند و نمی توانید حتی آنها را برای یک بار مورد استفاده قرار دهید.

در هنگام پوشیدن دستکش پلاستیکی پزشکی باید به گونه ای مورد استفاده قرار دهید که قسمت درونی آن هیچ تماسی با محیط خارج نداشته باشد در غیر این صورت استریل بودن خود را از دست خواهد داد.

تشریح کاربرد دستکش ها در پزشکی

تشریح کاربرد دستکش ها در پزشکی در علم پزشکی از مهم‌ترین ابزارهای موجود می‌توانیم به دستکش اشاره داشته باشیم دستکش پزشکی ابزاری بودند که سبب محافظت از جان تکنسین های پزشکی می شدند، این دستکش ها کاملا تمیز بوده و برای هر بیمار به طور جداگانه استفاده می شود در غیر این صورت عفونت، ویروس، میکروب یا عوامل بیماری دیگر منتقل خواهد شد و بیمار را از پا خواهد انداخت.

در حال حاضر ما دارای نمونه های متنوعی از دستکش جراحی انتی باکتریال هستیم که استقبال از خرید آنها بسیار بالا است و هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند با ما همراه باشید تا با نمونه هایی از آنها آشنا شوید.

دستکش وینیل

دستکش وینیل یکدست پلاستیکی بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع اسید، باز و الکل ها است ترکیبات مورد استفاده در آنها عموماً ضد حساسیت بوده و برایشان مشکلی ایجاد نمی کند، این نمونه دستکش ها کاملا به دست نمی چسبند و کشسانی بسیار ضعیفی نسبت به نمونه های دیگر دستکش دارد، از این دستکش ها برای جلوگیری از پخش عفونت و تمیز نگه داشتن دست در هنگام کار با ابزار یا تمیز کردن آن استفاده می شود.

دستکش لاتکس پودری

دستکش های لاتکس دستکش های شیری رنگی هستند که نسبتاً آزاد می باشند و به دست میچسبند برای استفاده راحت از آنها از مواد پودری در داخل آنها استفاده شده است، در ابتدا پودر مورد استفاده در این دستکش ها از کربنات کلسیم و پودر لیکا پدیم است این مواد باعث بروز حساسیت در آنها می شود پزشکان و دندانپزشکان مدت طولانی تری از این دستکش استفاده می‌کنند و عرق دست آنها باعث تشدید حساسیت خواهد شد، دستکش لاتکس پودری در کاربردهای ظریفی همچون جراحی و معاینات ظریف استفاده می شود.

دستکش لاتکس بدون پودر

برای جلوگیری از بروز حساسیت در افراد مختلف از دستکش لاتکس بدون پودر استفاده می‌شود، این دستکش از نظر کیفیت ساخت و مواد اولیه تفاوت چندانی با دستکش لاتکس پودری ندارد و کاربرد آنها کاملاً یکسان میباشد، اما باید بگوییم که این نمونه دستکش نسبت به نمونه پودری آنها سخت تر استفاده می گردد اما حساسیت آنها کمتر از نمونه پودری آن است.

عرضه مستقیم دستكش جراحي در تبریز

عرضه مستقیم دستكش جراحي در تبریز شرکت دستکش جراحی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا این نوع از محصولات را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان خود قرار دهد مرکز عرضه در مواردی به ارائه عمده آنها می پردازد که با این وجود افراد می توانند در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابند و دست واسطه را از معامله حذف کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *