پخش دستکش ایمنی کف دوبل به صورت عمده ای


دستکش ایمنی کف دوبل کارگری ، بصورت ترکیبی از چرم گاوی و پارچه برزنتی تولید می شود . به این صورت که ، نواحی در معرض خطر و برخورد با اجسام سخت از چرم تولید می شوند مانند کف دست و انگشتان ، و سایر نواحی از پارچه برزنتی ضخیم و مقاوم مانند پشت دست و مچ دست . کارهای سنگین و با ریسک بالا مانند جابجایی ورقهای فلزی و کاغذی ، بدون هیچ خطری با این دستکش قابل انجام می باشند . در هنگام استفاده از این محصول احساس امنیت و آرامش ناشی از در دست داشتن یک محافظ ضخیم و مقاوم را خواهید داشت . این حس امنیت بدلیل ضخامت بالای چرم و برزنت بکار رفته در ساختار این محصول به شما دست میدهد .

پخش دستکش ایمنی کف دوبل به صورت عمده ای

ویژگی مهم دستکش ایمنی سانکس

ویژگی مهم دستکش ایمنی سانکس توجه به کوچکترین نکات و ویژگی های موجود در هنگام خرید دستکش ایمنی میتواند این امکان را فراهم کند تا دستکش مورد نیاز فعالیت خودمان را انتخاب کنیم در این مقاله میتوانید این نکات مهم را بخوانید:

1. به سایز دستکش ها دقت کنید و دستکش مناسب با سایز دست خودتان انتخاب کنید. تفاوت سایز دست ها در افراد مختلف امری بدیهی است و اگر دستکشی که خریداری میکنید با سایز دست شما تفاوت زیادی داشته باشد؛ یا به عبارتی خیلی کوچکتر و یا بزرگتر باشد در هنگام کار باعث ایجاد ناراحتی و آسیب میشود.

2. دستکش ها ایمنی را به تناسب فعالیتی که انجام میدهید انتخاب کنید اگر احیانا با مواد روغنی و نفتی و شیمیایی یا ابزار آلات تیز و برنده کار می کنید دستکش متناسب با هر کدام از این فعالیتها را انتخاب نمایید.

3. برای حمل الوار و مصالح باید از دستکش ایمنی ای استفاده شود که ضد برش، مقاوم دربرابر سوراخ شدن و پارگی باشد.

4. همیشه قبل از مصرف و پوشیدن دستکش، از سالم بودن آن مطمئن شوید و از پوشیدن دستکش هایی که دچار پارگی (حتی کوچک) شده اند یا به هر نحوی آسیب دیده اند خودداری کنید.

5. دستکش های ایمنی خود را بر زمین رها نکنید و همچنین از تا کردن دستکش ها نیز بپرهیزید.

6. دستکش های گروه نیتریل سانکس مناسب برای کار با مواد شیمیایی، نفتی و روغنی می باشد.

7. دستکش های گروه لاتکس سانکس برای بسیاری از صنایع و فعالیت ها مناسب و قابل استفاده هستند و به دلیل تهیه شدن از مواد طبیعی باعث بروز حساسیت یا واکنش های آلرژیکی نمیشوند. دستکش های گروههای پی وی و پی وی سی دارای ویژگیهای منحصر بفردی هستند و برای مشاغل گوناگون کاربرد دارند.

در ادامه به معرفی نمونه های مختلف دستکش وکاربرد وویژگیهای آن می پردازیم:

دستکش ایمنی نووا مدل NTG-9001 ساخته شده از جنس برزنت و چرم، در بازار تولید و عرضه می شود. به منظور افزایش مقاومت بیشتر، این دستکش دارای کف دو لایه بوده و ضمن ساخته شدن از بهترین نوع چرم از دوخت درشت برای افزایش عمر مفید آن استفاده شده است. در بخش انگشت اشاره دستکش، لایه‌ای برزنتی به کار رفته است تا کاربری و دوام مناسب تری را در اختیار کاربر قرار دهد. کاربرد این دستکش در امور ساختمانی، جوشکاری و تراشکاری و بسیاری از مشاغل دیگر است. محدودیت اندازه برای استفاده از این دستکش وجود ندارد. شرکت نووا ازجمله‌ی عرضه‌کنندگان مطرح داخلی در زمینه‌ی انواع ابزارهای دستی، بادی و برقی است. این شرکت با معرفی محصولاتی که از نظر کیفیت در سطح قابل‌قبولی قرار دارند و تهیه‌ی آن‌ها از لحاظ قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند، جایگاه مناسبی در بازار ایران برای خود ایجاد کرده است.

فاکس ( FOX ) یکی از معتبرترین برندها در زمینه ایمنی بخصوص دستکش کار ( دستکش نیتریل، دستکش لتکس، دستکش ضدبرش ، دستکش ضد اسید،دستکش جوشکاری ، دستکش چرمی ، دستکش ضد حلال ، دستکش ضد ارتعاش ، دستکش ضد ضربه ، دستکش ضدحریق ، دستکش ساق مهندسی ، دستکش ضد مواد روغنی و نفتی ، دستکش کف مواد ، دستکش نیم مواد ، دستکش تمام مواد ، دستکش ساق بلند ، دستکش جوشکاری چرمی ، دستکش جوشکاری ارگون ، دستکش ضد آب ، دستکش ضد لغزش ، دستکش ضد مواد شیمیایی ) در ایران است.

دستکش ضد برش گیلان به عنوان یکی از بهترین دستکش های صنعتی مورد توجه افراد زیادی است. دستکش ضد برش با استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت طراحی شده است به همین دلیل در مقایسه با برندهای مشابه خود، دارای کارایی فوق العاده مطلوبی است. این نوع از دستکش های صنعتی دارای کارایی بسیار زیادی هستند. از مهمترین صنایعی که از دستکش ضد برش گیلان استفاده می شود می توان موارد زیر را نام برد: مناسب برای ساخت و ساز انبارداری صنعت فلزات، صنایع شیشه سازی، مونتاژ خودرو، جابجایی تجهیزات تیز و برنده، جابجایی شیشه آزمایش های شیمیایی، صنایع غذایی، کار با دستگاه ها و انواع تجهیزات، صنایع خودرو و همچنین حمل و نقل ساخت تجهیزات فلزی، معادن مختلف، خدمات عمومی، نگهداری و تعمیرات انواع دستگاه ها، صنایع شیشه، فعالیت های تدارکاتی و البته نظامی

دستکش عملیاتی مبارزه با حریق چیبا:این دستکش آتش نشانی با ویژگی قابلیت ضد الکتریسیته ساکن , محافظت بالا و انعطاف پذیری بسیار خوب می تواند بالاترین سطح ایمنی و راحتی را برای آتش نشانان فراهم نماید. این دستکش کار از چرم گاوی تهیه شده و عایق حرارت می باشد. تمامی درزها به وسیله نخ کولار دوخته شده و از لایه های مختلف از قبیل عایق حرارتی , عایق برودتی و روکش چرمی ضد آب تشکیل شده است. دارای لایه عایق حرارتی آرامیددر قسمت کف , پشت و انگشتان بوده و همچنین لایه آن سبب گردیده که این دستکش ضد آب بوده و قابلیت تبادل هوا را داشته باشد. بر روی دستکش باند های انعکاس دهنده نور تعبیه شده که سبب رویت بهتر در محیط های تاریک و کم نور می شود. طراحی دستکش آتش نشانی چیبا به گونه ای است که قابلیت تنظیم اندازه دستکش با دست کاربر وجود دارد , دارای کش در مچ و بند چسبی در قسمت ساق دست بوده که به محکم شدن دستکش در دست کمک می کند.

دستکش کارگری استاد کار:دستکش های کارگری بسیار دستکش های خوب و با کیفیت می باشند که از دست در برابر خطرات جدی محافظت می کند، دستکش کارگری استادکاری دستکشی بسیار با کیفیت می باشد که در تمامی نقاط کشور به فروش می رسد، این دستکش ها ارزان قیمت می باشند اما کیفیتی بسیار بالا دارد.دستکش استادکار از جنس های متفاوتی تشکیل شده اند که لایه های محافظتی آن ها گوناگون می باشند و همین گوناگونی لایه ها باعث ایجاد تفاوت در این دستکش های استادکاری می شود، این دستکش ها برای کارایی های متفاوتی تولید شده اند که هر کدام برای شغل و کاری تولید شده اند، یکی از این کار ها جوشکاری می باشد. دستکش های جوشکاری انواع مختلفی دارند که یکی از این دستکش ها، دستکش های کارگری و استادکاری می باشند که از لایه های متفاوت و بسیار مناسبی تولید شده اند، این دستکش ها دارای لایه های ضد حرارت و ضد ضربه هستند، هنگام جوش کاری بسیار با کیفیت هستند چرا که باید در برابر گرما و ضربات از دست محافظت کند. از انواع دستکش کارگری می توان به، دستکش های برق کشی، دستکش کارخانه ها اشاره کرد، این دو نوع دستکش دارای لایه های حفاظتی متفاوتی می باشند، دستکش برق کشی دارای یک لایه حفاظتی در برابر قدرت برق می باشد که باعث می شود برق با دست برخورد نکند که این باعث ایجاد آرامش در هنگام کار با سیم و برق می باشد. دستکش های کارگری هم وجود دارند که در صنایع مختلف استفاده می شوند، این دستکش ها برای انجام کار کارگران خط تولد ها الزامی می باشد و باید از این دستکش ها استفاده کنند تا آسیب های جدی به دست آن ها نرسد، این دستکش ها باید با کیفیت باشند تا بتوانند کارایی خود را به خوبی انجام دهند، البته ار چقدر کیفیت مواد اولیه ی آن ها بالا باشد کیفیت خود دستکش ها نیز افزایش می یابد.

نکات مهم هنگام انتخاب دستکش ایمنی نیتریلی

برای انتخاب انواع دستکش ایمنی بهطور مثال دستکش نیتریلی یا حتی دستکش های عایق برق رجلتکس سه عامل مهم تاثیرگذار است که آنها را با هم بررسی می کنیم:

مواد دستکش: دستکش ایمنی از انواع مختلفی از جمله نئوپرن، لاستیک مصنوعی یا نیتریل، لاستیک طبیعی یا لاتکس، پلی اتیلن، وینیل و غیره تولید می‌شود. یکی از مهمترین نکات هنگام انتخاب یک جفت دستکش ایمنی برای هر نوع کاربرد یا استفاده نوع مواد یا پارچه‌ای است که برای ساخت آن دستکش استفاده می‌شود. دستکش‌ها ویژگی‌های عملکردی متفاوتی دارند. به عنوان مثال، دستکش‌های نیتریلی در بسیاری از کاربردهای صنعتی بسیار ارجح است زیرا بسیار قوی‌تر، سفت‌تر است و مقاومت شیمیایی بیشتری نسبت به سایر دستکش‌ها دارند. دستکش‌های وینیل به مراتب ارزان‌تر از سایر دستکش‌ها هستند زیرا از نظر ساخت مقرون به صرفه است. از طرف دیگر دستکش‌های لاتکس حساسیت لمسی بیشتری نسبت به سایر دستکش‌ها داشته و ارتجاعی تر هستند و از این رو مورد توجه متخصصان پزشکی قرار می گیرند. عیب مهم در دستکش‌های لاتکس این است که باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک در پوست‌های حساس می‌شود.

ضخامت و طول دستکش: عامل مهم دیگری که باید هنگام انتخاب دستکش‌های ایمنی در نظر بگیرید، ضخامت و طول دستکش است. همیشه باید در نظر بگیرید که یک جفت دستکش بسته به کاربرد باید چه مقدار ضخیم و تا چه حد بلند باشد. عملکرد، کیفیت، ضخامت دستکش توسط تولید کنندگان مشخص می‌شود و این جایی است که شما در نظر می‌گیرید که آیا دستکش به اندازه کافی ضخیم است تا از بریدگی، سایش و مقاومت در برابر سوراخ، مقاومت در برابر حرارت و شعله، نفوذ در برابر آب و مواد شیمیایی، کاهش لرزش، حساسیت به لمس برخوردار باشد. طول دستکش یک نکته مهم است به خصوص اگر قصد دارید دستان خود را در ماده شیمیایی فرو کنید.

رنگ دستکش: رنگ دستکش ایمنی نیز هنگام انتخاب برای کاربردهای مختلف صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از رنگ ‌های دستکش با کاربردهای خاص صنعتی همراه هستند. به عنوان مثال، رشته‌های پزشکی دستکش‌های مایل به آبی را ترجیح می‌دهند. بسیاری از زمینه‌های صنعتی مانند صنعت خودرو از دستکش نیتریل سیاه و نارنجی برای افزایش دید استفاده می‌کنند. دستکش‌های ایمنی سیاه نیز در صنایع به دلیل اینکه پسماند و کثیفی را نشان نمی‌دهند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بررسی سود حاصل از تجارت دستکش ایمنی

بررسی سود حاصل از تجارت دستکش ایمنی شیوه درآمدزایی تولید دستکش بر پایه تولید کالا می باشد و درامد مستقیم آن همان درآمدی است که بر اساس فعالیت اصلی این شغل بدست می آید ضریب ۸ از ۱۰ را به خودش اختصاص میدهد که این میزان درآمد این کسب‌و‌کار را جزء مشاغل درآمد بالا قرار می دهد.حال اگر بخواهیم درجه کیفیت محصولات خودرا بالا برریم و در سطح تجارت بین المللی این محصول حرفی برای گفتن داشته باشیم قطعا سود سرشاری از طریق تجارت این محصول به سایر کشورها بدست خواهیم آورد.

پارامترهای شروع تجارت دستکش ایمنی

برای شروع تجارت هر محصول یا کالایی یک سری پارامترها وجود دارند که باید رعایت شوند،در غیر اینصورت تجارت ما با شکست روبه رو خواهد شد. مهمترین پارامتر داشتن هدف است. ما اول باید بدانیم هدفمان از شروع این تجارت چیست؟ پارامتر بعدی داشتن صداقت و وجدان کاری است. این امر سبب می شود تا خریداران به شما اطمینان کنند.داشتن بهترین تجهیزات و نوع بسته بندی در تجارت دستکش ایمنی و همچنین صداقت مجموعه ما سبب شده تا بتوانیم روند رو به رشدی را در این زمینه شاهد باشیم و امیدواریم که این امر ادامه دار باشد.

تولید دستکش ایمنی کف دوبل با بالاترین کیفیت

تولید دستکش ایمنی کف دوبل با بالاترین کیفیت شرکت تولیدی دستکش کار کف دوبل را با مواد اولیه و کیفیت بالا به تولید می رساند. این دستکش با کاربرد های فراوانی که دارد هم از دست ما محافظت می کند و این که عمر آن نیز طولانی می باشد. افرادی که نیازمند این محصول هستند کافی ست به صورت مستقیم با شرکت تولیدی در ارتباط باشند تا با کیفیت و مرغوبیت محصول آشنا شوند همچنین می توانند هزینه کمتری را صرف محصول مورد نظر خود کنند.

قیمت دستکش ایمنی کف دوبل به صورت عمده ای

مجموعه ما دستکش کار کف دوبل را به صورت عمده در بازار و به صورت مستقیم پخش می کند. همچنین تولید کننده با زحمات زیاد و با کمک دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه اصل محصول را به تولید می رساند. این محصول در کارخانه تمامی قوانین را رعایت می کند. مانند کیفیت و مرغوبیت و همچنین استاندارد های لازم را بر روی بسته بندی محصول به چاپ می رساند. افرادی که به دنبال این محصول هستند و شناخت کافی از محصول را ندارند می توانند به طور مستقیم با عرضه کننده در ارتباط باشند. تا اطلاعات کافی از این نوع دستکش را به دست آورند. همینطور اگر نگران قیمت بالای محصول می باشید ما محصول مورد نظر را با قیمت های بسیار عالی و ارزان همچنین با تخفیف های ویژه به مشتری خود تحویل می دهیم. شما مصرف کننده می توانید دستکش را به صورت تکی یا چند بسته آن را با قیمت عمده به دست آورید.

توزیع دستکش ایمنی کف دوبل با بهترین کیفیت

توزیع دستکش ایمنی کف دوبل با بهترین کیفیت مجموعه ما با هدف افزایش کیفیت محصولات و کالاهای داخلی و حمایت از تولید داخلی قصد دارد بهترین نوع از انواع دستکش های کف دوبل را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست عموم مردم برساند.ضمن اینکه شما می توانید به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و این امر سبب حذف واسطه می شود.تمام تلاش ما در جهت حفظ رضایت و جلب مشتری است. با توزیع انواع مختلف دستکش به سرتاسر کشور توانسته ایم رضایت بسیاری از مردم را به خود جلب کنیم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *