پخش دستکش ایمنی نفیس به سراسر کشور


ایمنی در کار الویت اول هر کارگاه و کارخانه تولیدی است و یکی از ارکان اصلی ایمنی در کار پوشش مناسب و ایمن می باشد. دستکش ایمنی نفیس در برابر نیروهای وارده از بریدگی و پارگی مقاومت بالایی دارد؛ نرم و انعطاف پذیر است و دست کاربر در حین فعالیت احساس راحتی دارد که جنس این دستکش از لاتکس بوده و ضد برش و ضد ساییدگی و بافت رویه آن ضخیمی می باشد.

فروشگاه و تولیدی پخش دستکش نفیس باکیفیت و با قیمت مناسب و در مدت زمانی کوتاه در سراسر کشور و ضمانت بازگشت هم دارند. ویژگی‌هایی که سال‌ هاست بر روی آن‌ ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

پخش دستکش ایمنی نفیس به سراسر کشور

ویژگی بهترین نوع دستکش ایمنی

ویژگی بهترین نوع دستکش ایمنی دستکش ایمنی فردی که در محیط های سرد مشغول به کار است با فردی که کنار کوره ایستاده متفاوت است. دستکش ایمنی مناسب افرادی که در محیط های شیمیایی و اسیدی مشغول به فعالیت هستند باید عایق مواد شیمیایی باشند. بهترین جنسی که می توان با دستکش ایمنی را برای این محیط ها تولید کرد مواد پلیمری است. این مواد هم از ورود مواد شیمیایی جلوگیری می کند و هم تغییر شکل نمی دهد و حالت اصلی خود را از دست نمی دهد. سعی کنید دستکشی برای این محیط ها انتخاب کنید که ساق بلند تری داشته باشد تا مساحت بیشتری از دست را بپوشاند.

دستکش ایمنی برای افرادی که با اجسام داغ سر و کار دارند یا عملیاتی اتش نشانی انجام می دهند که از جنس چرم است. بهترین نوع چرم برای این نوع دستکش ها چرم گاو، بز و آهو است. چرم در برابر حرارت مقاوم است و می تواند از دستتان به خوبی محافظت کند. دستکش ایمنی هانیول، از جنس چرم و فلز تولید شده است و از مقاومت و استحکام بالایی در برابر حرارت برخوردار است. این دستکش ایمنی دارای ضخامت 1.3 میلی متر است.

اگر در محیطی مشغول به فعالیت هستید که سطوح تیز و برنده وجود دارد و امکان بریدن دست وجود دارد بهتر است از دستکش های ایمنی ضد برش استفاده کنید. این نوع دستکش دارای پارچه ای است که در برابر سطوح تیز بسیار مقاوم است. برای اینکه میزان مقاومت را بالا ببرند؛ روی سطح دستکش تورهای فلزی قرار می دهند. ضخامت این نوع دستکش بیشتر است و با ایجاد یک لایه قطور روی دست از آن محافظت می کند. مهمترین نکته در مورد انتخاب دستکش ایمنی ضدبرش این است که سبک باشد و انعطاف بالایی داشته باشد تا کارایی فرد را کاهش ندهد. مناسب ترین جنس برای تولید این گونه دستکش ها نیتریل است که در برابر بریدگی مقاوم است.

دقت کنید که اگر شما در محیط فعالیت تان با جریان برق سروکار دارید باید نوع دستکشی انتخاب کنید که عایق و نارسانا باشد. دستکش ایمنی عایق برق ولتاژ بالا: این نوع دستکش ایمنی دارای مقاومت بالا در برابر جریان های الکتریسته با ولتاژ بالا و ضد الکتریسیته ساکن است. همچنین قابلیت بازرسی آسان از ترک خوردگی، بریدگی و پارگی از ویژگی های این دستکش ایمنی است. مناسب کار در هوای سرد می باشد.

نکاتی هنگام انتخاب دستکش ایمنی کف چرم

ویژگی این دستکش:

  • دستکش ایمنی برای محافظت از دست به وجود آمده است و دست برای ساعت های طولانی درون آن قرار می گیرد. جنس داخلی آن نباید حساسیت زا باشد و خودش باعث ایجاد بیماری های پوستی شود.
  • گرما اضافه ایجاد نکند و موجب تعرق بیشتر دست نشود. در این حالت در فرد احساس کلافگی ایجاد می کند و شخص رغبتی برای پوشیدن دستکش ایمنی نخواهد داشت.
  • در انتخاب دستکش کار دقت کنید که باید فیت دستتان آن را انتخاب کنید. اگر سایز دستکش از سایز دست هایتان بزرگتر بود می تواند حین فعالیت از دست شما خارج شود و شما دچار آسیب دیدگی شدید در ناحیه دست شوید.
  • برای اینکه دستکش ایمنی محل تجمع باکتری و آلودگی نشود باید آن را مرتب بشویید. کیفیت و کارایی دستکش ایمنی در شست و شو های مکرر نباید از بین رود.
  • در خرید دستکش دقت کنید که نوع با کیفیت و استاندارد انتخاب کنید تا به دلیل کیفیت پایین دست های شما آسیب نبیند.

کاربرد آن: درصنعت ساختمان سازی و امور عمرانی، استفاده در جوشکاری و تراشکاری، تاسیسات ساختمانی از قبیل لوله کشی آب، باغبانی و نجاری

دستکش ایمنی ضد برش NoCry این محصول دو مدل معمولی و کف چرم عرضه می شود؛ که در مقابل سایش و اجسام تیز مقاومت مناسبی دارد. در ساخت آن از موادی چون پلی استر استفاده کرده است. وجود پلی استر نیز مانند پوششی از دستان شما دربرابر خراش، بریدگی و… محافظت خواهد کرد. مچ دست این دستکش ایمنی حالتی کشبافت دارد و به‌ خوبی روی دستان کاربر قرار می‌ گیرد. این دستکش ایمنی در بالاترین سطح از مواد مقاوم موجود در بازار ساخته شده که چهار برابر از چرم قوی تر است.

عوامل موثر بر قیمت دستکش ایمنی چرمی

عوامل موثر بر قیمت دستکش ایمنی چرمی دستکش ایمنی چرم، با توجه به اینکه از چرم در ساخت خود بهره برده اند علاوه بر محافظت از دست ها می توانند راحتی دست ها در هنگام کار را نیز به همراه داشته باشند. دستکش چرمی از انواع دستکش هایی است؛ در جوشکاری، تراشکاری، برشکاری، تاسیسات، ساختمان سازی و همچنین کلیه امور عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد.‌

مدل های دستکش کارچرمی

دستکش جوشکاری چرمی، دستکش کار و ایمنی، دستکش چرم دوبل، دستکش چرم گاوی

چرم، ماده ای طبیعی است که با دمای محیط سازگاری دارد. انواع چرم موجود در بازار بسته به نوع حیوان و منشأ و شرایط آن مزایای مختلفی دارند.

  • چرم گاو: چرم گاو به دلیل دوام بالا، ضخامت زیاد و مقاومت در برابر گرما و رطوبت انتخاب مناسبی برای ساخت دستکش های ایمنی است.
  • چرم خوک: زمانی که به دستکشی با دوام در محیط کاری خشک (عاری از رطوبت) نیاز باشد، چرم خوک انتخاب مناسبی است. چرم خوک روزنه های کوچکی از ریشه موهایش دارد، که اجازه عبور هوا و تنفس دست را میسر می کند.
  • چرم بز: چرم بز در عین نرمی، از دوام بالایی برخوردار است. این چرم به دلیل نازکی و ضخامت کمتر، گزینه خوبی برای دستکش خوش دست می باشد.

چرم گاو و خوک را می توان به چند لایه تقسیم کرد. لایه داخلی آن پرزدار با سطحی نامنظم و ناهموار است و چنگش خوبی برای دست به همراه دارد.این لایه بسیار متخلخل است و به خوبی در برابر رطوبت مقاومت نمی کند. بسته به نوع دباغی، لایه ی بیرونی دارای سطحی صاف است و در برابر رطوبت مقاومت بیشتری دارد. لایه ی پرزدار توان مقاومت گرمای بیشتری دارد و به همین جهت برای ساخت دستکش های جوشکاری و ضد حرارت استفاده می شود.

هزینه های حمل دستکش ایمنی از ایران به عراق

صنعت گران و تولید کننده های حرفه ای کشور ما انواع دستکش های ایمنی را با مواد اولیه مرغوب و درجه کیفی بالا تولید می نمایند. سپس آن را به بازار های بین المللی صادر کرده و در کشور های دیگر دنیا به فروش می رسانند تا به این ترتیب به جذب درآمد های ارزی به ایران کمک کنند یکی از بازار های اصلی برای خرید و فروش این محصول ایرانی کشور همسایه ما یعنی عراق است؛ که مبادلات تجاری با آن برای ایران سود زیادی در پی دارد.

تجارت با عراق به دلیل وجود مرز زمینی، هزینه ارسال آن کمتر و بسیار راحت‌ تر انجام می ‌شود؛ اما هنوز هم پیچیدگی ‌های بسیاری در این فرآیند وجود دارد که نیازمند دانش و تجربه کافی است. در راستای توسعه تجارت با عراق می‌ توانید با مشاوره یا برون ‌سپاری فرآیند صادرات، این امر را به کارشناسان مربوطه بسپارید. فارغ از گمرکات متعدد با عراق، استان کردستان عراق به خصوص شهر اربیل، حکم یک دروازه و گلوگاه را برای تجارت با عراق دارد. در واقع به دلیل نزدیکی به مرز مشترک، این منطقه یکی از مهم ‌ترین و بزرگ‌ ترین راه ‌‍‌های صادراتی ایران برای تجارت با عراق محسوب می‌ شود.

شرکتهای بازرگانی با سال‌ ها تجربه در حوزه بازرگانی، صادرات، عقد قرارداد بین‌المللی و تحقیقات تخصصی بازار، با ارائه مشاوره تخصصی، شما را در شناخت پتانسیل‌ های بازار عراق و فرصت‌ های تجارت با عراق کمک خواهد کرد. همچنین انجام کلیه امور صادرات به عراق بدون واسطه توسط شرکت بازرگانی موجب کاهش هزینه ‌ها و زمان ارسال کالا می ‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از آخرین روش‌ ها و متد های صادرات به عراق کافی است با کارشناسان تماس بگیرید.

صادرات دستکش ایمنی نفیس با بهترین کیفیت به سایر کشورها

صادرات دستکش ایمنی نفیس با بهترین کیفیت به سایر کشورها با توجه به وجود مواد اولیه برای تولید انواع دستکش با کیفیت در ایران شما می توانید دستکش های با کیفیت و مقاوم با قیمت مناسب تولید کنید و با صادرات به کشورهای هدف به قیمت ارزی آن ها را به فروش برسانید. تولید کنندگان دستکش ایمنی نفیس، با بهترین کیفیت و با بهترین قیمت به کشور های مرزی و همسایه صادر می کنند.

تمامی دستکش های صنعتی تولیدی شامل دستکش های لاتکس، نیتریل، وینیل، پلاستیکی یا یکبار مصرف، پزشکی، دستکش خانگی یا دستکش آشپزخانه و انواع دستکش های تخصصی برای انواع صفوف، قابلیت صادرات دارند. البته نوسانات قیمت مواد اولیه یکی از مشکلاتی است که عمده صادر کنندگان با آن مواجه هستند. همچنین عدم حمایت از کالای ایرانی و رونق کسب و کار تولید کنندگان، در مواردی مانع می شود که این موارد با انگیزه و تلاش شما قابل حل است.

قبل از صادرات محصولاتی همانند دستکش صنعتی به کشور های هدف باید ویژگی ها، قوانین و استاندارد های بین المللی آن کشور را بشناسید. اگر این قوانین را رعایت نکنید ممکن است کالای صادراتی شما مرجوع شود. برای دریافت مجوز صادرات باید مدارکی همچون اخذ کارت بازرگانی معتبر، اخذ مجوز صدور، گواهی استاندارد، گواهی مرسوم و… با توجه به کالای صادراتی، ضروری است. افزودن نانو مواد به ترکیب پلیمری دستکش‌ ها موجب افزایش مقاومت و بهبود عملکرد این دستکش‌ ها شده است. در همین مدت زمان کم بعد از تولید انبوه، موفق به صادرات دستکش‌ های نانویی به چین، عراق و افغانستان شده ایم.

قیمت دستکش ایمنی نفیس در بازار تهران

دستکش ایمنی، یکی از لوازم ایمنی بسیار پر استفاده در محیط های صنعتی، کارگاهی و حتی خانگی می باشد که دارای انواع مختلف با جنس های متفاوت می باشد که هر یک برای محیط و کاری خاص مناسب می باشد. قیمت دستکش ضد برش تک سلفون نفیس از برچسب قیمتی مطلوب برخوردار می باشد. این محصول نسبت به کیفیتی که دارد، در بازار تهران از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. بسیاری از ابزار فروشی و مصالح فروشی ها در شهرهای مختلف اقدام به پخش عمده دستکش جوشکاری و برش و غیره می نمایند.

دستکش نفیس مطابق با استاندارد اروپا در ایران تولید شده و به عنوان یک کالا ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب، در صنایع مختلف کاربرد دارد. دوام این دستکش به کیفیت مواد اولیه و نوع مواد به کار رفته در دستکش و طراحی آن بستگی دارد. و بالا بودن این مواد باعث صرفه جویی در هزینه خرید و کاهش هزینه ها در طول مدت خواهد بود.

قیمت دستکش ضد برش گیلان سری 1 در مقایسه با کارایی آن بسیار مناسب است. عوامل مختلفی در قیمت نهایی این نوع از دستکش ها موثر است که از مهم ترین آن ها می توان موارد زیر را نام برد: نوع کیفیت کارایی خرید عمده یا خرده اندازه. برای اطلاع از قیمت دستکش ضد برش به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید. مراکز خرید برای رفاه حال مشتریان خود امکان خرید اینترنتی را هم فراهم می کنند تا مشتری بدون اینکه زمان خود را هدر دهند، از این طریق محصول را خریداری کنند. در این مراکز محصول در رنگ و سایز های مختلفی و با قیمت مناسب به فروش می رسد و مشتری بر حسب نیاز خرید را انجام دهد.

تولید دستکش ایمنی نفیس به صورت عمده ای

تولید دستکش ایمنی نفیس به صورت عمده ای دستکش ایمنی نفیس، به دلیل کیفیت خوبی که دارد و قیمت مناسبش یکی از پرفروش ترین دستکش می باشد. باعث شده که این محصول به صورت عمده تولید بشود و بافت این دستکش تشکیل شده از نخ های فلامنت با کیفیت و مواد کف آن از جنس نیتریل می باشد. بیشترین کاربرد این دستکش در کارهای مکانیکی و مشاغلی که با روغن و بنزین سرو کار دارند است. شما می توانید دستکش کار نفیس را از بازار به صورت عمده برای خرده فروشی در فروشگاه و یا برای استفاده در شرکت های صنعتی و کارخانه جات خریداری کنید. اين دستكش در چند رنگ مختلف توليد و عرضه می شود و در خرید عمده ممكن است که رنگ های متفاوتی ارسال شود. جهت استعلام قیمت فروش دستکش ایمنی عمده بصورت اینترنتی با تولید کنندگان و فروشندگان دستکش و لوازم ایمنی تماس بگیرید.

تولید انواع دستکش ایمنی به صورت عمده پارچه ای با روکش مقاوم و ایمن و مناسب کارهای بسیار سخت است که تحت نام و نشان تجاری نفیس و … به بازار عرضه گردیده است.

بنابراین تولید دستکش کار یک صنعت نوپا است که بسیار طرفدار دارد و بهترین زمان برای سرمایه گذاری در این حیطه کاری است و هرچه پیش تر می رویم اهمیت تولید دستکش کار را بیشتر درک می کنیم؛ که باعث تولید عمده و انبود دستکش ایمنی می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *