میزان افزایش قیمت دستکش پزشکی ایرانی در سال 1400


افرادی که در امر تهیه خرید تجهیزات بیمارستان ها و آزمایشگاه و لوازم جانبی مراکز عمومی خدمات پزشکی مشغول فعالیت هستند. با مراجعه به مراکز فروش این کالا، به این آگاهی رسیده اند که عموم کالاهای مصرفی پزشکی بطور فراینده ای افزایش قیمت داشته اند. از جمله افزایش قیمت دستکش پزشکی ایرانی در سال 1400، باعث شده تا سفارش دهندگان این محصول، اقدام به خرید دستکش های جراحی با کیفیت بالا و استاندارد شده و با قیمت مناسب از بازارهای فروش نمایند.

میزان افزایش قیمت دستکش پزشکی ایرانی در سال 1400

مهم ترین ویژگی دستکش های جراحی یکبار مصرف

مهم ترین ویژگی دستکش های جراحی  یکبار مصرف به عقیده کارشناسان، دستکش های جراحی انواع متفاوتی دارند که از نظر مقاومت دستکش، انعطاف‌ پذیری و میزان راحتی و سبکی دستکش از یکدیگر متفاوت هستند و کارایی هر کدام در هنگام استفاده، متمایز از دیگری می باشد. یکی از بارزترین ویژگی های دستکش های جراحی این است که عموما در لایه‌ های داخلی این نوع دستکش‌ ها از مواد پلیمری و سیلیکونی استفاده می شود.

دستکش‌ های جراحی عموما در دو نوع با پودر و بدون پودر، ساخته و تولید می‌شوند. از آنجا که پودرهای دستکش جراحی می توانند باعث کاهش مقاومت در برابر عفونت ها، آلودگی محیطی باکتریایی، واکنش منفی بدن، تاخیر بهبودی زخم، تشکیل چسبندگی گرانولوم شود. استفاده مداوم از این دستکش ها توصیه نمی شود.

دستکش‌ های بدون پودر معمولا به علت عدم ایجاد نمودن حساسیت برای کاربران و پزشکان، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. از آنجا که یکی از مهم‌ترین نکات در حین جراحی متخصصان، حفظ استریل و پاک بودن موضع جراحی می باشد. این دستکش‌ها کمک بسیار عمده ای به عدم انتقال عفونت و آلوده کردن موضعی بیمار در زمان جراحی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های اساسی و حائز اهمیت این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • علاوه بر استریل و بهداشتی بودن بطور کامل برای استفاده انواع اعمال جراحی (ساق بلند به منظور پوشاندن و محافظت بیشتر )، مجهز به سایز های متفاوتی برای افزایش راحتی در هنگام استفاده می باشند.
  • انعطاف‌پذیری مناسبی داشته و میزان چسبندگی آن، جهت سهولت کارکردن، متناسب با دست های متفاوتی طراحی شده.
  • حاوی بافت های ضد لغزندگی بوده و به منظور افزایش کارایی در هنگام گرفتن سایر ابزار و نخ‌ های جراحی می باشند.
  • ایجاد حساسیت نمی کنند (ضد آلرژی هستند) و به واسطه‌ی تکنولوژی ساخت در آن، پوشیدن این دستکش ها حتی با وجود خیس بودن دستان راحت است.
  • مجهز به لایه‌ های ضد برشی هستند که از پاره شدن یا سوراخ شدن دستکش جلوگیری می‌کند.

خرید مستقیم دستکش پزشکی ایرانی از کارخانه

خرید مستقیم دستکش پزشکی ایرانی از کارخانه عموم متقاضیان و خریداران و مصرف کنندگان خرید دستکش پزشکی ایرانی می توانند به جای خرید کردن از واسطه ها و مراکزی که فروشنده تجهیزات پزشکی هستند. با خرید مستقیم دستکش پزشکی ایرانی از کارخانه های تولید کننده این محصول، علاوه بر خرید کردن در حجم های بالا، از قیمت های مناسب کارخانه بهره کافی ببرند و بجای گشت و گذار و پرس وجو از خورده فروشان دستکش پزشکی، در تحویل دستکش های سفارشی به مراکز مورد نظرشان، سریع تر اقدام نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *