قیمت فروش دستکش پزشکی یکبار مصرف در سال ۱۴۰۰


دستکش لاتکس بدون پودر مکستر یکبار مصرف، از ضروریات هر بیمارستان، درمانگاه، آزمایشگاه و محیط درمانی ای می باشد. این دستکش ها انواع مختلفی دارند و در امور مختلف درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید دستکش های پزشکی باید به آن ها توجه کرد استریل بودن، دوام و ضد برش بودن آن ها و تهیه شدن از مواد و متریال با کیفیت می باشد. در ادامه این مقاله به معرفی انواع دستکش های پزشکی و ویژگی های بارز در انتخاب آن ها می پردازیم.

قیمت فروش دستکش پزشکی یکبار مصرف در سال 1400

شاخصه های بارز دستکش پزشکی مناسب

شاخصه های بارز دستکش پزشکی مناسب * در هنگام انتخاب دستکش لاتکس بسته ای مناسب، باید چهار عامل اصلی را در نظر گرفت:

۱ ) شناخت مواد شیمیائی و سمی

۲ ) نحوه و چگونگی استفاده از دستکش

۳ ) استفاده کردن از راهنمایی های مورد نیاز در زمان انتخاب بهترین نوع دستکش

* انواع و ویژگی های دستکش های پزشکی استریل:

۱ ) دستکش لاتکس: این دستکش از دو نوع پودری و بدون پودر تشکیل شده است. معمولا از این دستکش ها برای محافظت از دست ها در کارهای صنعتی و پزشکی استفاده می کنند. مشکل و مسئله این دستکش ها، ایجاد حساسیت های پوستی در بعضی از افراد می باشد. از جمله ویژگی های این دستکش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بسیار راحت

حفظ مقدار بالای حس لامسه به دلیل ضخامت کم

قابل استفاده برای مدت زمان های طولانی

قیمت مناسب

محافظت از پوست در برابر ویروس ها و باکتری ها

مناسب بودن برای استفاده در مکان های عفونی و دارای ریسک های بالای آلودگی

۲ ) دستکش نیتریل: این نوع دستکش، دستکش پزشکی هم نامیده می شود برعکس دستکش های لاتکس، بدون استفاده از لاتکس ساخته می شود و از مواد مصنوعی ساخته شده است و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند. مزیت و فایده ی این دستکش یکبار مصرف، مقاومت آن در برابر پارگی یا سوراخ شدن می باشد. از مهم ترین ویژگی های این دستکش موارد زیر می باشد:

بدون لاستیک است

سطح بالای حس لامسه را تامین می کند.

کاملا به دست می چسبد.

کشش بالایی دارد.

قیمت مناسبی دارد.

طول عمر بالایی دارد.

عرضه عمده دستکش پزشکی یکبار مصرف درجه یک

عرضه عمده دستکش پزشکی یکبار مصرف درجه یک مجموعه مایاما، تولید کننده و عرضه کننده ی انواع دستکش های پزشکی استریل می باشد. این مجموعه دستکش های پزشکی خود را در استان ها و شهر های مختلف از جمله تهران، همدان، تبریز و اصفهان پخش می کند. مایاما دارای تیمی قدرتمند و متخصص می باشد که با کیفیت ترین و مرغوب ترین دستکش ها را به بازار عرضه می کند و سلامت و بهداشت مشتریان خود را در اولویت اول خود قرار داده است. برای آشنایی بیشتر با محصولات مایاما و ثب سفارش خو می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *