مرکز پخش دستکش جراحی سوپا


مراکز پخش دستکش ضد برش استادکار این مارک معتبر را در اختیار عموم مردم می گذارند. مراکز معتبر دستکش جراحی سودا این نوع دستکش را که دارای ضخامت و قدرت کشش بیشتر نسبت به محصولات مشابه می باشد را بفروش می رسانند. دستکش جراحی از جنس لاتکس ضخیم بوده و معمولا رنگ آن تیره می باشد تا جراح حین کار کردن با وسایل استیل شکست نور انجام شده و مانع اذیت شدن جراحان و ارتوپد ها بشود.

مرکز پخش دستکش جراحی سوپا

بررسی انواع دستکش جراحی بر اساس ضخامت

بررسی انواع دستکش جراحی بر اساس ضخامت دستکش جراحی فارمد و دستکش جراحی رویال و دستکش جراحی سوپا از برند های معروف و پر فروش می باشند. هرکدام کارایی خاص خود را دارد. و در ضخامت های متفاوت می باشد. البته منظور از ضخامت یا متغییر بودن آن فقط در حد چند دهم میلی متر می باشد. ولی فرمولاسیون دستکش جراحی بگونه ای است که ضخیم تر از دستکش های دیگر می باشد. چون معمولا در اتاق عمل یا در کارهای دندان پزشکی و تتو کاران محترم از آن استفاده می کنند، مهم است در طول کار با آن دستکش پاره نشده و از بین نرود. چون استیل بودن و ضخامت دستکش جراحی یکی از مهم ترین ویژگی و خصیصه های آن می باشد.

خرید مستقیم دستکش جراحی سوپا

خرید مستقیم دستکش جراحی سوپادستکش ضد برش فلزی دارای ویژگی می باشد که باعث شده تا بازار آن در لوازم و تجهیزات پزشکی بسیار پر رونق بوده و عرضه و تقاضای آن افزایش بیابد. با این وجود برند سوپا جوابگوی تمام نیاز بازار بوده علاوه بر آن محصولات خود را صادر نیز می کند. ویژگی اصلی که باعث شده طرفدار زیادی در میان مصرف کنندگان داشته باشد خاصیت ضد حساسیت آن می باشد. یعنی در استفاده طولانی مدت از دستکش جراحی سودا مصرف کننده کاملا احساس راحتی کرده و هیچ گونه خارش و قرمزی بوجود نمی آورد.

البته شرکت تولیدی دستکش سوپا بخاطر فروش مستقیم و بدون واسطه نیز طرفدار زیادی پیدا کرده است. چون هزینه واسطه حذف شده و قیمت پایانی آن کاهش پیدا کرده است. همچنین این شرکت محصولات خود را با ضمانت کالا و ضمانت مرجوعی به خریداران خود عرضه می کند. با اینکار خریدار با اطمینان بیشتر محصولات سوپا را خریداری می کند.

خریدار محترم و مصرف کنندگان برای خرید مستقیم و بدون واسطه می توانند به سایت معتبر این شرکت مراجعه کرده و با انواع محصولات تولیدی آشنا شده و همچنین بسته بندی متنوع آنرا مشاهده بکنند. سپس اقدام به سفارش محصول کرده ، شرکت سوپت محصول سفارش شده را در کمترین زمان ممکن بدست خریدار می رساند.

البته برند سودا انواع دستکش های لاتکس ،نایلونی و همچنین نایلکسی را به دو صورت استریل وغیراستریل تولید می کند. شرکت های عرضه این محصول نیز به عرضه محصولات با قیمت بسیار مناسب پرداخته اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *