مراکز تولید دستکش جراحی ترب


دستکش ضد برش استادکار و انواع دستکش های جراحی استریل و یکبار مصرف هستند که برای انجام عمل های جراحی در بیمارستان ها یا جراحی های پزشک استفاده می شوند. دستکش جراحی رنگی در مراکز تولیدی تحت نظارت بهداشت و سلامت تولید شده و به تمام نقاط کشور با قیمت های بسیار مناسب توزیع می شود.

مراکز تولید دستکش جراحی ترب

بررسی میزان مقاومت دستکش های جراحی

بررسی میزان مقاومت دستکش های جراحی دستکش های یکبار مصرف بلافاصله پس از یک بار استفاده دور ریخته می شوند و در بسیاری از مناطق در خانه های خصوصی، در صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی، در نظافت ساختمان، در کلینیک ها، مطب ها و امکانات پزشکی مانند خدمات پرستاری استفاده می شوند. دستکش های جراحی یا دستکش های یکبار مصرف خطر عفونت را برای بیماران و کارکنان در زمینه پزشکی کاهش می دهند. از آلودگی با مواد مضر در آزمایشگاه ها محافظت می کنند

و از تماس با مواد شیمیایی یا آلودگی مواد غذایی جلوگیری می کنند. دستکش های یکبار مصرف به دلیل استفاده مکرر از آنها باید بسیار سازگار با پوست بوده و بهترین خاصیت پوشیدن را داشته باشند. دستکش یکبار مصرف در برابر استرس های عفونی و شیمیایی و همچنین در برابر آسیب های فیزیکی و مکانیکی محافظت می کند. بررسی دقیق اینکه کدام فعالیت برای دستکش های جراحی استفاده می شود. مورد نیاز است. دستکش های لاتکس مقاومت بالایی در برابر قلیایی ها و اسیدها دارند.

دستکش ضد برش فلزی محافظ ساخته شده از نیتریل نیز در برابر مواد شیمیایی متعدد مقاوم هستند و همچنین در برابر روغن ها نیز مقاوم هستند. این نوع دستکش هنوز یکی از رایج‌ترین دستکش‌ها در مراقبت‌های بهداشتی است. زیرا مواد لاتکس انعطاف‌پذیر حساسیت لمسی عالی را تضمین می‌کند. بنابراین اغلب به عنوان دستکش معاینه و دستکش جراحی استریل استفاده می شود. به عنوان یک قاعده، دستکش های لاتکس دارای یک لبه رول اضافی برای جلوگیری از لیز خوردن هستند.

دستکش های محافظ استریل با کاف های کشیده ایمنی را در حین عملیات افزایش می دهد. بافت های خاص که با شکل طبیعی انگشتان سازگار است از خستگی دست جلوگیری می کند. از مزایای دیگر این دستکشها می توان به موارد زیر اشاره کرد: بسیار منعطف، چسبندگی مطمئن و بسیار الاستیک، تناسب عالی، مقاومت در برابر پارگی بالا، حساسیت لمسی عالی، مقاومت خوب در برابر استرس مکانیکی و شیمیایی و به سادگی قابل پوشیدن و از تن در آوردن است و دارای قدرت نفوذ ناپذیری بالا در برابر ویروس ها و باکتری ها.

فروش عمده دستکش جراحی ترب

فروش عمده دستکش جراحی ترب دستکش های جراحی از جمله محصولات اولیه در مراقبت های بهداشتی برای جلوگیری از عفونت یا انتشار میکروب ها هستند. در دسته بندی دستکش های جراحی، مجموعه ای بزرگ از دستکش های یکبار مصرف استریل و مرغوب را در سایزهای مختلف با قیمت مناسب به شما پیشنهاد می کنیم. فروش عمده دستکش جراحی دیسپومد در مراکز فروش با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه صورت می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *