مرکز خرید دستکش استریل جراحی


دستکش لاتکس مشکی دستکش‌های یکبار مصرفی هستند که در حین عمل پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند و از آلودگی متقاطع بین پرسنل مراقبت‌های بهداشتی و بیماران جلوگیری می‌کنند. دو نوع اصلی دستکش پزشکی برای معاینه پزشکی و جراحی وجود دارد. دستکش های جراحی با دقت و دقت بیشتری تولید می شوند، با استانداردهای کیفیت بالاتر تولید می شوند و تقریبا همیشه استریل هستند. مجموعه ما مرکز پخش دستکش های جراحی بدون پودر استریل در ایران است. از این رو می توانید با مراجعه به مرجع خرید دستکش استریل جراحی ما این محصول را با قیمت خوبی خریداری کنید.

مرکز خرید دستکش استریل جراحی

آشنایی با فرایند تولید دستکش استریل

آشنایی با فرایند تولید دستکش استریلدستکش لاتکس کم پودر مالزی از انواع پلیمرها از جمله لاتکس، نیتریل، وینیل و نئوپرن ساخته می شوند. این نوع دستکش استریل و آناتومیک است. آنها همچنین دقت و دقت بیشتری را ارائه می دهند. استانداردهای کیفیت بالاتر از دستکش های دیگر است. سازوکار آنها با جلوگیری از تماس بین سطح بیولوژیکی پوشنده و محیطی که در معرض آن قرار می گیرند، از انتقال میکروارگانیسم های بالقوه بیماری زا جلوگیری می کنند و به عنوان یک مانع فیزیکی مصنوعی عمل می کنند. آنها یک مانع ضد آب بین بیمار و اپراتور تشکیل می دهند. سد باکتریولوژیکی از هر دو محافظت می کند. مانع فیزیکی (محافظت در برابر سوراخ و بریدگی).

این برای مداخلات تهاجمی جراحی و پزشکی (کاشت کاتتر، لوله سینه، بیوپسی، سوراخ کردن و غیره) و پرستاری (کاتتریزاسیون، تعمیر پانسمان ویژه و غیره) اختصاص دارد. دستکش های استریل باید به طور مرتب در طول عملیات تعویض شوند تا هم از زمان آسپسیس در زمان های مختلف کار و هم از خطر ایجاد ریز سوراخ پس از میانگین زمان استفاده جلوگیری شود.

برخی از مطالعات نشان داده‌اند که دستکش‌ها می‌توانند در حین جابجایی متخلخل شوند، حتی اگر سوراخ نشده باشند. توصیه های تعویض دستکش از ۲ ساعت تا ۲ ساعت متغیر است. به نظر می رسد زمان بهینه بعد از ۴۵ دقیقه باشد. استفاده از دو جفت دستکش پزشکی نیتریل در اتاق عمل بسته به نوع مداخله توصیه می شود. دستکش کاملا استریل ترکیب بندی: لاتکس، وینیل، نیتریل، پی وی سی. ویژگی های مورد نظر: از استانداردهای UNE EN 455-1 و ۲ پیروی کنید. احتقان باکتریولوژیک و ویروسی. حساسیت لمسی مقاوم در برابر حلال (دستکش نیتریل).

مقاوم در برابر برخی مواد شیمیایی (سمیت). حاوی ریز سوراخ نیست. یک سد باکتریولوژیکی ایجاد می کند. تفاوت بین دستکش‌های وینیل و نیتریل در فرآیند تولید است که به آن‌ها خواص متفاوتی می‌دهد حتی در صورت استفاده از یک ماده خام. دستکش نئوپرن این ماده به لاستیک مصنوعی نیز معروف است، نام اصلی آن دوپرن است و برای انعطاف پذیری و مقاومت در برابر دماهای بالا و همچنین پایداری شیمیایی استفاده می شود. آنها در ضخامت های مختلف با کیفیت عالی برای محافظت مناسب در دسترس هستند. با این حال، آنها به اندازه دیگر دستکش ها در برابر برش مقاوم نیستند. دستکش جراحی سایز بزرگ استریل ۶٫۵ بدون پودر نسبت به سایر دستکش های جراحی با کیفیت و حساس تر بوده و مناسب ترین گزینه برای جراحی می باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دستکش های جراحی بدون پودر Ulma PF که از خالص ترین نوع لاتکس تولید می شوند گزینه مناسب دیگری است که در جراحی های بدون پودر مانند چشم، گوش و حلق و بینی و جراحی مغز و اعصاب مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از مزایای آن کاسته شد. طراحی آناتومیک و دستکش های ضد لغزش که حساسیت های پوستی ناشی از استفاده از پودر را به حداقل می رساند، از حداقل مواد شیمیایی استفاده می کند، خستگی را کاهش می دهد.

مزایای استفاده از دستکش استریل

مزایای استفاده از دستکش استریل دستکش های جراحی بدون پودر اولما در کشور مالزی تولید می شود و شرکتی به همین نام تولید محصولات پزشکی یکبار مصرف را بر عهده دارد. این دستکش ها توسط گاز اتیلن اکسید و اشعه گاما استریل شده و در قالب های سرامیکی با الگوی حرکت دست تعبیه می شوند. اما ما در ایران محصولات بسیار خوبی داریم که این دستکش ها را با هزینه کمتر و بدون تفاوت کیفیت عرضه می کنند و بسیاری از مراکز درمانی برای کاهش هزینه ها محصولات داخلی را خریداری می کنند. لازم به ذکر است که در برخی موارد رضایت بیشتری در بین مصرف کنندگان وجود دارد، حتی بیشتر از دستکش های اصل ساخت مالزی.

خرید عمده و مستقیم این دستکش ها از کارخانه ها باعث کاهش هزینه ها می شود اما راه آسان تری برای خرید عمده آن ها با قیمتی مقرون به صرفه وجود دارد و آن خرید اینترنتی از مراکز معتبر اینترنتی است. در دستکش های نیتریل بدون پودر به جای پودر از روکش مخصوص استفاده می شود که همین اثر را دارد و بیشتر برای افرادی که به پودر حساسیت دارند مناسب است.

از آنجایی که این دستکش ها فاقد هرگونه لاتکس هستند، می توان نتیجه گرفت که هیچ گونه مشکل پوستی و حساسیتی در انسان ایجاد نمی کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که دائماً حرکات دقیق و کارهای ظریف انجام می دهید، این دستکش ممکن است گزینه مناسبی برای استفاده نباشد زیرا تأثیر منفی کمی روی حرکات دارد. اما چیزی از ارزش آن کم نمی کند و حتی کارشناسان آن را با دستکش جراحی استریل لاتکس مقایسه کرده و به دلیل نداشتن لاتکس برتر می دانند. امروزه این دستکش ها در دو نوع پودری و بدون پودر موجود می باشند.

دستکش های لاتکس از لاستیک طبیعی ساخته شده اند و با وجود اینکه دستکش یکبار مصرف هستند، باکتری ها در حین استفاده وجود دارند، زیرا کاملا بادوام هستند و به راحتی سوراخ و پاره نمی شوند و می توانند گزینه بسیار خوبی برای محافظت از دست در برابر انواع میکروب ها و باکتری ها باشند. مانند کارهای حساس مانند معاینه افراد بیمار، جراحی، دندانپزشکی.

همچنین به دلیل انعطاف پذیری یا خاصیت ارتجاعی عالی و حساسیت لمسی خوب (نسبت به سایر دستکش های جراحی)، احساس پوشیدن دستکش بسیار کم است و می توانید به راحتی آن را بپوشید که نیاز به حساسیت و دقت بالایی دارد، بله، امکان پذیر است و به همین دلیل است که جراحان از این نوع دستکش استفاده می کنند. علاوه بر این مهم ترین تفاوت دستکش لاتکس پودری با سایر دستکش های طبی، استفاده آسان و تهیه آسان آن ها می باشد.

توضیحاتی درباره دستکش استریل جراحی

توضیحاتی درباره دستکش استریل جراحی دستکش های لاتکس جراحی پودری استریل به صورت جداگانه به صورت جفت در بسته های استریل بسته بندی شده و توسط اشعه گاما استریل می شوند. تا زمانی که دستکش های جراحی بسته باشند و باز و یا آسیب نبینند می توان از آنها به عنوان دستکش استریل استفاده کرد اما در صورت باز شدن یا آسیب دیدن بسته بندی نباید از دستکش به صورت استریل استفاده کرد اما همچنان می توان از آن استفاده کرد. از دستکش های یکبار مصرف معمولی استفاده می شود. . . دستکش های جراحی استریل به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر راحتی را ارائه دهند و احساس اضافی بر روی دست باقی نگذارند. این دستکش های جراحی استریل فقط برای یک بار مصرف هستند و به هیچ عنوان نباید بیش از یک بار از آن ها استفاده شود، پس از استفاده باید دستکش های جراحی را دور بیندازید.

دستکش های جراحی در سایزهای ۶٫۰، ۶٫۵، ۷٫۰، ۷٫۵، ۸٫۵ در ۵۰ جفت در هر جعبه تولید و عرضه می شود. بسته بندی دستکش های جراحی استریل دارای تاییدیه FDA است و در کاغذهای درجه پزشکی با قابلیت باز شدن آسان بسته بندی شده است. با استفاده از گاز مرطوب و ریختن سرم استریل روی دستکش پودری می توان آنها را به نوع بدون پودر تبدیل کرد. دستکش های جراحی با استفاده از گاز اتیلن اکسید استریل ساخته می شوند و برای همه دست ها مناسب هستند. وجود دستکش های جراحی استریل در سایزهای مختلف از ۶٫۵ تا ۸ و عدم محدودیت سایز x, L, XL مانند سایر دستکش های معمولی به این دلیل است که هنگام کار با جراح دستکش در دست نمی چرخد. و می تواند مهارت های جراح را تمرین کند. آن را به طور کامل نشان دهد.

در واقع دستکش های جراحی برای همه خانم ها و آقایان طراحی شده و کاملا روی دست ثابت می شوند. دستکش های جراحی همچنین به دست ها اجازه تنفس می دهند و از تعریق آنها و ایجاد آلودگی بیشتر جلوگیری می کند.

عرضه کننده دستکش استریل جراحی

عرضه کننده دستکش استریل جراحی دستکش جراحی بدون پودر بیشتر در پزشکی و دندانپزشکی استفاده می شود. این دستکش ها نسبت به دستکش های دیگر مانند دستکش های وینیل الاستیک و مقاوم تر در برابر سوراخ شدن هستند، از لاستیک طبیعی ساخته شده اند و از چوب طلایی که بیشتر درم الزی کشت می شود، برداشت می شوند. اما امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی می توانید این دستکش ها را از مراکز و سایت های معتبر تهیه کنید.

از این رو شرکت ما با توزیع مستقیم دستکش استریل بدون پودر توانسته مشتریان زیادی داشته باشد از این رو برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت فروش دستکش جراحی استریل به سایت ما مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *