مرجع فروش دستکش پزشکی عمده


در میان لوازم پزشکی که در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گيرند، دستکش ها همیشه بیشترین سطح مصرف را به خود اختصاص می دهند. این لوازم که کاملا استریل هستند به صورت مات و شفاف می باشند و سایزبندی های مختلفی هم دارند. استفاده از آنها باعث شده تا شیوع بیماری ها کمتر شود و میکروب از طریق دست به بیمار منتقل نگردد. این مرجع با فروش دستکش پزشکی عمده توانسته شرایطی بهینه را برای خرید فراهم کند. فروش بیشتر توسط نمایندگی ها و عمده فروشی ها صورت می گیرد که در اقصی نقاط کشور در حال خدمت رسانی هستند.

مرجع فروش دستکش پزشکی عمده

معرفی انواع دستکش پزشکی

معرفی انواع دستکش پزشکی دستکش جراحی دارای مدل های مختلفی بوده که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. این لوازم از نظر شکل ظاهری دارای ۲ دسته هستند: دستکش جراحی شفاف و دستکش مات. نمونه های مات بیشتر در اتاق عمل استفاده می شوند و رنگی قهوه ای دارند تا انعکاس نور در آن کمتر باشد.

از نظر رنگ، دستکش پزشکی مشکی را بیشتر برای معاینات استفاده می کنند.‌ این لوازم دارای ساختاری منحصر به فرد هستند و استفاده از مواد پلیمری در بافت آنها باعث شده تا انعطاف پذیری زیادی داشته باشند به همین دلیل دست را به خوبی پوشش می دهند و این امر باعث شده تا پزشک بتواند بهتر کار خود را انجام دهد. از نظر نوع ساختار هم می توان آنها را به ۲ دسته تقسیم کرد:

  • دستکش بدون پودر و کلر دار
  • دستکش پودری و بدون کلر

نمونه هایی که بدون کلر هستند عمر طولانی تری دارند؛ چون بافت آنها معمولی بوده و به صورت چند لایه هستند و شما می توانید برای کارهای مختلف هم از آنها استفاده کنید. این لوازم پزشکی دارای سایزهای کوچک و متوسط و بزرگ هستند؛ بدین ترتیب همه افراد می توانند از آنها استفاده کنند. نمونه هایی که برای جراحی استفاده می شوند، چسبندگی بالایی دارند و از دست خارج نمی شوند؛ به همین دلیل کار با آنها راحت تر بوده و این امر باعث مصرف آنها در بیشتر مراکز پزشکی شده است.

راهنمای انتخاب مرغوب ترین دستکش های جراحی

راهنمای انتخاب مرغوب ترین دستکش های جراحی دستکش جراحی شیراز به عنوان مرغوب ترین دستکش در بازار معرفی می شود و شما می توانید از طریق راهنمایی هایی که از کارشناسان مربوطه دریافت می کنید، این نمونه را در بازار به راحتی شناسایی کرده و در جهت خرید آن نیز اقدام نمایید. در واقع راهنمای انتخاب، شما را با جنس و سایز و مدل های مختلف آشنا می کند و برندهای متنوع را پیش روی شما قرار می دهد که می توانید در کمترین زمان نیاز خود را برطرف سازید.

افرادی که می خواهند خرید را به صورت آنلاین انجام دهند، از این قاعده مستثنی نیستند؛ چون کارشناسان درون سایت، شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند تا با اطلاعاتی که به خریداران می دهند سطح آگاهی آنها را درباره محصول افزایش دهند و بدین ترتیب شرایط بهتری هم برای خرید فراهم سازند. این راهنمایی ها کاملا بروز هستند و طبق شرایطی که مشتری دارد به او عرضه می شوند؛ بدین ترتیب اطلاعاتی که مشتری بدست می آورد او را در خریدی بهتر یاری می کند.

مشاوره های آنلاین در کمترین زمان صورت می گیرند به همین دلیل مشتری می تواند با صرفه جویی در هزینه و همچنین وقت و زمان خود در اسرع وقت سفارش را ثبت کرده و آن را تحویل بگیرد. کاتالوگ هایی که به خریداران داده می شود، خود یک راهنمای کلی است که مشتری را با نمونه های مختلف و کارایی آنها آشنا می کند.

نکات طلایی هنگام خرید دستکش لاتکس

نکات طلایی هنگام خرید دستکش لاتکس هنگام خرید دستکش جراحی سایز بزرگ لاتکس باید به نکات طلایی که در زیر به آنها اشاره می کنیم توجه کنید:

  • اولین نکته توجه به سایز است؛ چون پزشکانی که عمل جراحی انجام می دهند باید دستکشی استفاده کنند که دقیقا سایز دست آنها باشد؛ در این صورت انگشتان به راحتی حرکت می کنند و پزشک می تواند حتی کارهای ظریفی چون بخیه زدن را هم انجام دهد.
  • نکته طلایی دیگر توجه به جنس است؛ چون نمونه های پودری و بدون پودری هر کدام کارایی خاص خود را دارند. اگر عمر طولانی مد نظر شما باشد باید نمونه های بدون کلر را انتخاب کنید. چون در این صورت شما مدت طولانی از آن استفاده می کنید و نیازی به خرید دستکش جدید نیست.
  • وزن دستکش هم نکته طلایی دیگر است؛ چون باید چگالی کمی داشته باشد و اگر سبک باشد حمل و نقل و کار با آن راحت تر است.
  • استریل و بهداشتی بودن اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین در زمان خرید باید به پلمپ و بهداشتی بودن بسته بندی توجه زیادی کنید. در این صورت در حمل و نقل، آلودگی به دستکش نفوذ نمی کند.‌
  • ضد حساسیت بودن باید در زمان خرید مورد توجه قرار بگیرد؛ چون در غیر این صورت دست ها را دچار آلرژی و حساسیت می کند.

توجه به این نکات طلایی در زمان خرید کمک می کند تا شما محصولی درجه یک داشته باشید که بهترین کارایی را از خود نشان می دهد.

پخش کننده دستکش پزشکی عمده

پخش کننده دستکش پزشکی عمده پخش کنندگان دستکش با تولیدی همکاری می کنند تا بتوانند محصولات خود را در کمترین زمان به دست مصرف کنندگان برسانند. دستکش هایی که به صورت عمده توزیع می شوند دارای سطح کیفی بالایی هستند و نرخ کمتری هم دارند؛ بدین ترتیب مصرف کننده می تواند در کمترین زمان نیاز خود را برطرف سازد. عرضه مستقیم در کشور توسط تولید کننده های آن انجام می شود. از این طریق آن ها محصولات خود را با قیمت مناسب و پایین به فروش می رسانند.

به همین دلیل نیز از این روش توسط خریدار استقبال زیادی می شود. تولید کننده ها ابتدا به تولید آن می پردازند؛ در کشور مراکز بزرگی وجود دارند که در این عرصه فعالیت می کنند و کالاهای خود را به طور عمده عرضه می نمایند و در برخی از فصل های سال محصولات خود را با قیمت ارزان به فروش می رسانند تا ثبات خود را در بازار حفظ کنند. لیست قیمت به دست شرکت های تولید کننده تعیین می شود و مشتری می تواند برای اطلاع از هزینه های روز این کالا با کارشناسان و مشاوران این صنعت تماس حاصل نماید.

برخی از فروشندگان، دستکش را به طور عمده خریداری می کنند و در بازار به صورت خرده فروشی عرضه می نمایند تا اغلب مصرف کنندگان توان خرید را داشته باشند و بتوانند نیاز خود را برطرف سازند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *