لیست قیمت خرید دستکش ساق بلند جراحی در سال گذشته


لیست قیمت خرید دستکش صنعتی تکنسین ساق بلند جراحی در سال گذشته بر اساس موارد مختلفی از جمله جنس دستکش، نوع دستکش، محصول ساخت داخل یا خارج کشور باشد بستگی دارد و برای خرید به صرفه آن باید به مراکز فروش کالای پزشکی و داروخانه ها مراجعه کرد.

لیست قیمت خرید دستکش ساق بلند جراحی در سال گذشته

تاثیر بسته بندی دستکش پلاستیکی بر میزان فروش آن

تاثیر بسته بندی دستکش پلاستیکی بر میزان فروش آن تاثیر بسته بندی دستکش زمستانی زنانه پلاستیکی بر میزان فروش آن را در ادامه مقاله مورد برسی قرار می دهیم پس با ما همراه باشید، بعد از کیفیت محصول دومین چیزی که در افزایش میزان فروش بسیار تاثیر گذار است نوع بسته بندی است؛ زیرا مشتریان در خرید به اولین چیزی که توجه می کنند، بسته بندی است. پس هر چه جذاب و شیک تر باشد فروش کالا افزایش می یابد و موجب سود بیشتر فروشندگان می شود.

دستکش جراحی یکی از مواردی است که استفاده از آن برای جراحان واجب است و نبود آن در کار آنان اختلال ایجاد می کند و در دو نوع با پودر و بدون پودر ساخته می شوند که از ذرات نشاسته استفاده می شود. برای راحتی هنگام دست شدن دستکش و عدم چسبیدن لایه درونی به هم است و به صورت ساق بلند و کوتاه تولید می شود و چون در زمان جراحی استفاده می شود باید موارد بهداشتی را رعایت کرد.

دستکش جراحی انواع مختلفی دارد از جمله آن:

۱.لاتکس که از نوع پلیمر لاتکس ساخته می شود که به دلیل چسبیدن به دست و ساختار شبیه پوست، قابل استفاده در محیط های عفونی، قیمت مناسب دستکش بسیار کاربرد دارند ولی حساسیت زا بودن آن ها برای برخی افراد باید از نمونه های دیگر استفاده شود.

۲.نیترل که جایگزین برای افرادی است که به لاتکس حساسیت دارند که در رنگ های آبی و رنگ های تیره تولید می شود و مقاومت بالا، استفاده طولانی مدت بدون پارگی، قابل استفاده در مکان های عفونی از مزایای استفاده از آن است.

۳.دستکش ونیل که برای فضا های عفونی نمی توان از آن استفاده نمود و به دست نمی چسبند. پیس برای کار هایی که نیاز به دقت لامسه ندارند بیشتر به کار می روند و مقاومت بالایی ندارند.

عرضه بدون واسطه دستکش ساق بلند جراحی در بازار ایران

عرضه بدون واسطه دستکش ساق بلند جراحی در بازار ایران عرضه بدون واسطه دستکش ساق بلند جراحی در بازار ایران موجب برطرف شدن نیاز بیمارستان ها برای استفاده از آن شده است. به گونه ای که دیگر نیاز به واردات و خارج شدن سرمایه از کشور نیست. همچنین با صادرات دستکش جراحی ساق بلند به کشور های دیگر موجب افزایش سرمایه و کمک به رشد اقتصادی کشور می شود. دستکش جراحی در سراسر کشور تولید می شود و شهر اصفهان یکی از شهر های تولیدی می باشد که علاوه بر تامین نیاز مصرف شهر خود به شهر های دیگر نیز فرستاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *