لیست آخرین قیمت دستکش نسوز کولار در تهران


دستکش نسوز کولار یکی از بهترین انواع دستکش نسوز می‌باشد، از دستکش کولار می‌توان در هنگام استفاده از وسایل حرارتی با دمای بالا استفاده کرد. مراکز تولیدی ما با استفاده از بهترین متریال، بهترین و با کیفیت ترین دستکش نسوز کولار را تولید کرده اند و آن را با قیمت مناسب به خریداران عرضه می‌کنند. برای اطلاع از لیست آخرین قیمت دستکش نسوز کولار در تهران میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا آنها لیست آخرین قیمت این محصول را به اطلاع شما برسانند.

لیست آخرین قیمت دستکش نسوز کولار در تهران

معرفی انواع دستکش نسوز اصل

معرفی انواع دستکش نسوز اصل

  • دستکش نسوز کولار: این دستکش از لحاظ وزنی 5 برابر استحکام بیشتری نسبت به فولاد دارد و از الیاف آرامید ساخته شده است. الیاف داخل دستکش کولار، در خطوط مستقیمی نسبت به هم قرار گرفته اند که موجب مقاومت بالا و منحصر به فرد این دستکش می‌شود. دستکش های کولار از مواد مصنوعی ساخته شده‌اند که در آن مولکول ها ساختار حلقه مانند قوی دارند، این مواد باعث می شوند که دستکش کولار مانند فولاد قوی باشد، اما برخلاف فولاد سبک وزن است. این دستکش، دست را از انواع بریدگی، ساییدگی و گرما محافظت می کند.
  • دستکش نسوز کوره: این دستکش نیز معمولا از الیاف آرامید ساخته می‌شود و به گونه ای طراحی شده که از انتقال دما به دست در هنگام کار جلوگیری می‌کند.
  • دستکش نسوز آشپزی: برای تولید انواع دستکش نسوز آشپزی، الیاف آرامید و یا پنبه نسوز استفاده می‌شود. این دستکش به گونه ای طراحی شده که از دستها و ساعد در هنگام آشپزی در حرارت بالا مانند استفاده از باربیکیو و یا فر محافظت می‌کند.

عرضه مستقیم دستکش نسوز کولار

عرضه مستقیم دستکش نسوز کولار فروشندگان و توزیع‌کنندگان ما، انواع دستکش نسوز کولار را به روش مستقیم به مصرف کنندگان عرضه می کنند. عرضه مستقیم این محصول سبب می‌شود که فروشنده و خریدار مستقیماً با هم در ارتباط باشند و خریدار بتواند اطلاعات جامع و کاملی را در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارد به دست آورد. خوب است بدانید که، دستکش نسوز کولار تولیدی ما، به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب جزء کالاهای صادراتی محبوب به کشورهای خارجی می‌باشد.

برای خرید دستکش نسوز کولار و دیگر انواع دستکش های ایمنی صنعتی، می‌توانید به صورت حضوری به مراکز فروش ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده و کیفیت آن را بررسی کنید و پس از اطمینان از کیفیت محصول، آن را خریداری نمایید. و یا می توانید به صورت آنلاین یعنی از طریق سایت و یا تلفن، با کارشناسان و مشاوران برخط ما در تماس باشید تا آنها راهنمایی و مشاوره های لازم را در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارید به شما بدهند. کسب رضایت و خدمت به همه مردم جامعه هدف اصلی مجموعه ماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *