شرکت فروش دستکش نسوز سرامیکی درجه یک


دستکش نسوز سرامیکی و یا دستکش مقاوم در برابر حرارت، دستکش کاری است که برای محافظت از دستان کارگران در برابر آسیب هایی نظیر سوختگی طراحی شده است و می‌تواند شرایط تماس با اجسام بسیار گرم، یا کار در نزدیکی جرقه، یا شعله های آتش و همچنین قرار گرفتن در معرض دما های بالا را برای کارگران فراهم نماید. دستکش های نسوز متنوعی طراحی و تولید شده که درجه مقاومت های متفاوتی دارند.

شرکت فروش دستکش نسوز سرامیکی درجه یک

با بهترین نوع دستکش نسوز آشنا شوید

با بهترین نوع دستکش نسوز آشنا شوید وقتی نوبت به انتخاب بهترین دستکش نسوز و مقاوم در برابر حرارت برای کار می رسد، همه عوامل مهم شده و در انتخاب تاثیر گذار می گردند. شدت خطرات ناشی از حرارت بسته به نوع کاربرد و یا صنعتی و آشپزی که فرد در آن مشغول است، می‌تواند از کم تا شدید متفاوت است. به طور کلی در هر زمان، در صورت وجود احتمال تماس دستان با چیزی که موجب سوختگی می گردد باید از دستکش استفاده نمود. لازم است که دستکش انتخابی حافظت کافی از دست در برابر دمای موادی که ممکن است آنها را تماس کنیم، داشته باشد.

باید به این نکته توجه نمود که بیشتر دستکش ها برای تماس با اجسام داغ برای مدت زمان کوتاه طراحی و تولید شده اند. به عنوان مثال دستکش های پارچه ای و دستکش های فر برای تماس در مدت زمان کوتاه تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد طراحی شده اند و دستکش های بافتنی کولار تا دمای حداکثر ۹۰۰ درجه قابل استفاده می باشند. برای انتخاب دستکش مناسب حتما از واحد ایمنی مشاوره لازم را دریافت نموده و همچنین همکاران ما در واحد فروش می توانند شما را در انتخاب صحیح و کارآمد یاری نمایند.

مواردی که قبل ، حین استفاده و بعد از استفاده از دستکش نسوز باید بدانیم:

  1. دستکش نسوز قبل از استفاده باید بررسی شود تا دارای نواقص ظاهری نظیر پارگی، سوراخ شدگی، گسستگی و … نباشد.
  2. دستکش باید از راحتی مناسبی برخوردار باشد و نباید محدودیتی برای انجام کار و فعالیت فرد ایجاد نماید.
  3. هنگام خارج کردن دستکش از دست باید توجه نمود که از ناحیه ای که به تازگی با مواد داغ و مذاب تماس داشته استفاده نگردد.
  4. دستکش به ‌طور نامحدود اجازه تماس با اجسام داغ را ندارد.
  5. تماس با اشیا با دمای بالاتر از حداکثر دمای قابل تحمل برای دستکش می تواند منجر به آسیب به دستکش کرد و در نهایت منجر به سوختگی شدید دست افراد شود
  6. دستکش جهت استفاده مجدد باید بعد از هر بار استفاده تمیز شده و در محیط خشک نگهداری شود.
  7. بیشتر دستکش ها قابل شستشو با آب و صابون می باشد، اما بهتر است قبل از اقدام به این کار اطلاعات و دستورالعمل های تولیدکننده بررسی گردد.
  8. عمر مفید دستکش نسوز به تعداد دفعات استفاده نوع استفاده و شرایط نظافت و نگهداری آن بستگی دارد.
  9. دستکش های خارج از رده را می‌توان در سطح های آشغال معمولی دفع نمود، مگر اینکه به برخی مواد خطرناک آلوده شده باشند.

صادرات انواع دستکش نسوز سرامیکی

صادرات انواع دستکش نسوز سرامیکی دستکش نسوز صنعتی و عایق حرارت با توجه به نوع الیاف و مواد اولیه بکار رفته در تولید آن، از قیمت های متفاوتی برخوردار است. هرچه میزان مقاوم آن در برابر دما های بالاتر بیشتر باشد، نیاز به استفاده از الیاف گران تر با شرایط ویژه عایق حرارتی بوده و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. انواع دستکش نسوز در فروشگاه آرکو تنوع بالایی داشته و می توانید این نوع دستکش را از برند های معروف دنیا نظیر Uvex ، North و … همچنین نوع ایرانی با کیفیت در این مجموعه پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *