لیست آخرین قیمت دستکش محافظ کار درجه یک


برای آگاهی از لیست آخرین قیمت دستکش صنعتی استادکار، می توانید با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید. از آنجایی که قیمت ها دائما در حال تغییر می باشد، بنابراین لیست قیمت دستکش نیز باید به طور مداوم به روز رسانی بشود. از این رو ما نمی‌توانیم قیمت ها را به صورت آنلاین در وب سایت خود درج نماییم. البته عوامل بسیار زیادی بر قیمت تولید دستکش محافظ تاثیرگذار می‌باشد، هرچه کیفیت محصولات بالاتر باشد، بنابراین مشتریان در هنگام تحویل کالا باید هزینه‌های بیشتری را بپردازند، دستکش محافظ کار انواع بسیار مختلفی دارد.

لیست آخرین قیمت دستکش محافظ کار درجه یک

آنچه باید در هنگام خرید دستکش محافظ بدانیم

آنچه باید در هنگام خرید دستکش محافظ بدانیم

دستکش صنعتی با روکش لاتکس محافظ، همان دستکش های ایمنی می‌باشند که مشاغل بسیار زیادی برای جلوگیری از هزینه‌های جانی و مالی در محیط کاری خود از آن استفاده می‌کنند.

همان طور که می دانید خطرات زیادی مشاغلی مانند نجاری، شیشه بری، برقکشی و… را تهدید می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به نیروی برق، حرارتی، آتش یا اجسام تیز و برنده اشاره نمود، در ادامه مطلب می خواهیم به ویژگی هر نوع دستکش محافظ بپردازیم تا شما نیز با در نظر گرفتن این ویژگی ها بتوانید خرید بهتری داشته باشید.

دستکش محافظ برق؛ این دستکش ها به چندین دسته تقسیم می شوند که شامل دستکش محافظ برق ولتاژ ضعیف و همچنین دستکش محافظ برق ولتاژ قوی می باشد شما در هنگام تهیه و خرید حتماً باید به این نکته توجه داشته باشید و از فروشنده میزان مقاومت دستکش را در برابر ولتاژ برق جویا شوید.

دستکش ضد اسید؛ این دستکش ها برای محافظت از دست درون آزمایشگاه های صنعتی کاربرد دارد و نسبت به مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند و از ابتلا به حساسیت‌های پوستی همچون اگزما جلوگیری می‌کنند.

در نظر گرفتن سایز دستکش نیز بسیار حائز اهمیت باشد اگر دستکش ها در سایزهای استاندارد تولید نداشته باشند و شما از دستکش سایز کوچک و یا بزرگ استفاده کنید این موضوع سبب می شود که شما نتوانید فعالیت خود را به راحتی انجام دهید.

بهتر است برای تهیه و خرید دستکش های با کیفیت، به مراکز معتبر مراجعه کنید و هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید، زیرا خرید و استفاده از دستکش های بی کیفیت هزینه‌های جانبی را افزایش می‌دهد.

بازار فروش دستکش محافظ کار صادراتی

بازار فروش دستکش محافظ کار صادراتی

بازار فروش دستکش های صادراتی، رونق بسیار زیادی گرفته است. البته در زمینه صادرات باید هزینه ترخیص کاری را نیز در نظر بگیرید، کارشناسان فروش این مرکز راهنمایی های زیادی را در این زمینه در اختیارتان قرار خواهند داد.

ما در زمینه فروش دستکش محافظ کار صادراتی کیفیت محصولات خود را تضمین می نماییم و از جمله مشتریان ثابت این مجموعه می‌توان به کشورهای منطقه خلیج فارس اشاره نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *