قیمت عمده دستکش جراحی ضد حساسیت


دستکش جراحی وسیله ای است، که به وفور در مراکز بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد، به خصوص در این روز های کرونایی که نیاز به دستکش زیاد می باشد و این باعث افزایش نیاز بازار به این محصول شده است و این محصول در مصون ماندن پوست دستتان از آلودگی ها می باشد. قیمت عمده دستکش جراحی ضد حساسیت نسبت به خرید تک قیمت کم تری داشته و هزینه کم تری برای خرید پرداخت می کنید، که مقرون به صرفه می باشد.

قیمت عمده دستکش جراحی ضد حساسیت

متریال بکار رفته در تولید دستکش جراحی ضد حساسیت

متریال بکار رفته در تولید دستکش جراحی ضد حساسیت تولید دستکش جراحی در ایران به وفور صورت می گیرد، که این تولید نه تنها نیاز بازار داخلی بلکه نیاز بازار خارجی را نیز تامین و صادرات این محصول به کشور های دیگر نیز صورت می گیرد، البته به جز تولیدات داخلی، محصولات خارجی نیز در بازار یافت می شود. در خط تولید دستکش جراحی دستگاه های مختلفی برای تولید این محصول وجود دارند. دستکش های ضد حساسیت با نوع پودر دار آن تفاوت داشته و خط تولید متفاوتی از تولید تا بسته بندی نیز دارند، که هر کس بنابر سلیقه ای که دارد محصول مورد نظر خود را خریداری می کند. دستکش جراحی استریل بدون پودر نیز در بازار تولید می شود که چسبندگی داشته و پزشکان به راحتی می توانند کار خود را در جراحی ها انجام دهند، بعضی افراد به پودر حساسیت داشته به همین دلیل اکثرا نوع بدون پودر و ضد حساسیت را ترجیح می دهند. دستکش ها در اندازه ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند، که مناسب هر فردی باشد بعضی از این دستکش ها با ساق های بلند و برخی نیز با ساق های کوتاه می باشند، که بنابر شغلی که دارید می توانید محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. این نوع دستکش ها، ضد حساسیت بوده و همچنین مقاومت بالایی در برابر بریدگی داشته و ضد آب می باشند، در نتیجه استفاده کنندگان این نوع دستکش، با خیال راحت از آن استفاده می کنند، مخصوصا پزشکانی که در معرض آلودگی ها و ویروس های مختلفی قرار دارند. همچنین کسانی که در آزمایشگاه ها مشغول به کار هستند.

بیشترین کاربرد دستکش جراحی ضد حساسیت

بیشترین کاربرد دستکش جراحی ضد حساسیت دستکش های جراحی ضد حساسیت بیشتر در اتاق های جراحی و همچنین در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد تا پزشک به آسانی کار خود را انجام داده و دچار مشکل نشود و همچنین آزمایشگاه ها و کلینیک ها.

اگر بخواهیم مهم ترین کاربرد ابن محصول را نام ببریم باید بگوییم که مهم ترینه آن حفاظت دست در برابر انواع آلودگی های محیط می باشد که به طور حتم هر شخصی از این کاربرد اطلاع دارد و به همین دلیل است که این دستکش را انتخاب می کنند.

این روزها استفاده از این نوع دستکش ها نیز بالا رفته و مردم عادی نیز از این گونه محصولات استفاده می کنند چرا که بدون حساسیت بوده و کسانی که پوست آن ها حساس بوده و دچار آلرژی می شوند و به مدت طولانی از دستکش استفاده می کنند مفید است.

برخی افراد از این نوع دستکش ها در منزل و موقع استفاده از گوشت یا پیاز نیز استفاده می کنند، به علت اینکه حجم کمی اشغال کرده و مقاوم بودنو ضد حساسیت بودن این نوع دستکش کاربرد زیادی داشته و به راحتی می توانید همراه خود حمل کنید مخصوصا در این روزها که ویروس کرونا وجود دارد، به جز حجم کم این نوع دستکش استفاده راحتی دارد و با داشتن آن کارهایتان محدود نمی شود و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

عوامل موثر بر کیفیت دستکش ضد حساسیت

عوامل موثر بر کیفیت دستکش ضد حساسیت عوامل مختلفی بر کیفیت دستکش ضد حساسیت تاثیر می گذارند با کمک ما این عوامل را شناخته و با آن آشنا می شوید.

مهم ترین نکته ای که این دستکش ها دارند ضد حساسیت بودن آن است که باعث محبوبیت شده و طرفداران بیشتری نسبت به سایر دستکش ها دارند البته اندکی از افراد هستند که به نوع ضد حساسیت نیز آلرژی دارند اما هنگام استفاده طولانی مدت از این محصول .

باید در نگهداری این نوع دستکش ها مراقب باشیم تا دچاره بریدگی نشده باشند یا سوراخ نشده باشد چرا که این نوع دستکش مقاومت بالایی دارد و نباید در دمای خیلی بالا و یا خیلی پایین قرار گیرد چرا که کیفیت محصول پایین آمده و از مقاومت آن کاسته می شود.

پس یکی از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت این نوع دستکش دمای زیاد می باشد که البته اگر مقدار این دما اندک باشد تاثیر آن چنانی ندارد.

این نوع دستکش در برابر مواد شیمیایی نیز مقاوم است اما اگر به مدت طولانی در تماس با این مواد قرار بگیرد کیفیت آن کاسته شده پس بهتر است در این مواقع دستکش خود را تعویض کنید.

فروش ویژه دستکش جراحی ضد حساسیت

فروش ویژه دستکش جراحی ضد حساسیت شاید شما نیز دغدغه خرید دستکش جراحی ضد حساسیت را داشته و به دنبال خرید این محصول باشید پس ما شما را راهنمایی کرده تا اطلاعات کافی در مورد این محصول کسب کنید تا خریدی راحت و با اطمینان کافی داشته باشید.

انواع مختلف دستکش ها از جمله دستکش جراحی اچ دی_ دستکش جراحی ساق بلند_ دستکش جراحی انتی باکتریال و … تولید می شوند که هر کدام مشتری های خود را داشته و نیاز بازار به همه آن ها زیاد است و این نیاز توسط کارخانه های تولید تامین می شود اگر هم مقدار تولید نسبت به نیاز بازار کمتر باشد با واردات این محصول مشکل برطرف می شود.

برای استفاده از فروش ویژه این محصولات می توانید به سایت های معتبر مراجعه و از آن استفاده کنید چرا که در این فروش تخفیفات ویژه ای نیز قرار داده می شود.

برای خرید این محصول می توانید به صورت حضوری و همچنین غیر حضوری و اینترنتی نیز اقدام کنید که در این صورت در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی می کنید و در منزل به راحتی خرید خود را انجام دهید، چرا که وسیله ای است که ممکن است در هر زمانی قابل استفاده باشد و فقط مختص مراکز بهداشتی و یا بیمارستان ها نمی باشد.

این نوع دستکش ها برای استفاده در مراکز بهداشتی و آزمایشگاه ها به صورت عمده خریداری می شود که در این صورت هزینه کمتری برای خرید آن پرداخت می شود چرا که این خرید بدون واسطه و مستقیم بوده و مقرون به صرفه می باشند، فروش به صورت عمده این محصول توسط تولید کنندگان اصلی و یا تاجران و نمایندگان فروش این محصول صورت می گیرد و به راحتی قابل دسترس می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *