قیمت عمده دستکش جراحی سایز ۸


دستکش ایمنی جوشکاری ، یکی از پرفروش ترین نمونه های دستکش های کار می باشد.

همینطور دستکش جراحی که قیمت عمده آن نسبت به قیمت تکی مناسب و به صرفه است و جزو مهمترین محصولات ایده آل برای آزمایشگاه ها سونوگرافی مرکز آرایشی و بهداشتی مراکز درمانی بیمارستان‌ها آشپزخانه های صنعتی و غیره می باشد که معمولاً به صورت پودر دار و بدون پودر در بسته بندی های استریل روانه‌ی بازار می‌شود

قیمت عمده دستکش جراحی سایز ۸

آشنایی با انوع دستکش های جراحی

آشنایی با انوع دستکش های جراحیدستکش جوشکاری ساق بلند زیر مجموعه دستکشهای هستند استفاده از این دستکش ها نقش بسزائی و در بهبود انجام عمل های جراحی دارد معمولاً دستکش های جراحی انواع مختلفی داشته که در سه نوع ونیل لاتکس و نیتریل تولید می گردد استفاده از این دستکش ها هر کدام مزایا و ویژگی های مختلفی دارد که در اینجا شما را به صورت مختصر با نمونه های مختلف آن آشنا کرده تا در هنگام خرید و انتخاب دچار سردرگمی نشوید.

دستکش های لاتکس جز پرکاربردترین دستکش ها هستند که معمولاً به عنوان یک محافظ مناسب دست کاربرد دارد اما ممکن است برخی از افراد به لاتکس حساسیت داشته باشند ولی از آنجایی که بسیاری از این محصولات در کارخانجات پروتئین زدایی می‌شوند حساس نبوده و قابل استفاده برای مدت طولانی در محیط های میکروبی و عفونی است که استفاده آسانی داشته و قیمت آن هم نسبت به کیفیت بسیار بالایی اش مناسب و به صرفه میباشد.

نمونه بعدی دستکش نیتریل این است که این نوع دستکشها مقاومت بالا در برابر سوراخ شدن دارد و جزء دستکش های قابل استفاده در مرکز پزشکی بیمارستان‌ها است که ماندگاری بسیار زیادی دارد و اغلب در رنگ آبی تیره تولید می گردد و بهترین جایگزین برای دستکش های لاتکس می باشد.

نمونه آخر، دستکش وینیل است که جزو دستکش های گشاد بوده این دستکش بیشتر در مصارف غذایی استفاده قرار می‌گیرد و حتی ممکن است در معاینه بیمار هم از این دستکش ها مورد استفاده قرار بگیرد که قیمت آن مناسب است و عاری از هرگونه لاتکس مواد حساسیت زا می باشد.

بازار پخش دستکش جراحی سایز ۸

بازار پخش دستکش جراحی سایز ۸ شرکت دستکش جراحی در مشهد به تولید انبوه این محصول پرداخته تا کار توزیع آن در بازارهای داخلی و خارجی با سرعت بالا انجام شود. نمایندگی ابتدا سفارشات مشتری ها را ثبت کرده و سپس آن را به تولیدی اعلام می کند و پس از تولید آنها کار توزیع بدون واسطه آغاز می سود تا این مرکز بتواند محصول را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. توزیع کنندگان دارای نماینده های زیادی هستند که هر کدام در شهر خاصی در حال فعالیت هستند و برند تولیدی را به بازار معرفی می کنند. این تبلیغات گسترده این روزها به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای رفت و آمد نیست.‌ حذف واسطه ها از بازار باعث شده تا قیمت ها به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.‌ وقتی پخش کنندگان محصول را روانه بازار می کنند دیگر بازار کمبودی ندارد و بدین ترتیب مشتری هر تقاضایی که داشته باشد عملی می شود و می تواند به راحتی محصول مورد نظر را با حجم بالا و قیمت کمتر و مناسب تر خریداری کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *