قیمت دستکش مکانیکی چگونه برآورد می شود؟


از دیرباز تا به حال تمام انسان ها به هنگام انجام دادن کارهای پر خطر و تنش زا به دنبال راهی برای جلوگیری از آسیب به خود بوده اند و روشها و وسائل زیادی برای جلوگیری از آسیب به خود استفاده کرده اند.

بیشترین عضوی که در کارهای پرخطر مورد آسیب قرار می گیرد دست هاست که استفاده از دستکش مکانیکی می تواند تا حد بسیار قابل توجهی از آسیب جلوگیری کند.

یکی از الزامات اولیه و مهم قبل از شروع به کارهای سنگین و پرخطر استفاده از دستکش برای حفظ ایمنی است. قیمت دستکش مکانیکی از نظر جنس، کیفیت و کارایی و… میتواند تغییر کند.

قیمت دستکش مکانیکی چگونه برآورد می شود؟

معرفی انواع دستکش درجه یک

معرفی انواع دستکش درجه یک دستکش های مکانیکی درجه یک انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام از نظر نوع جنس، کیفیت و کارایی مصارف گوناگون دارند. دستکش ها ار مواد گوناگونی ساخته می شوند که این ویژگی باعث می شود که هم از نظر درجه ایمنی و هم از نظر شکل و ظاهر با همدیگر متفاوت باشند که هر کدام برای کار و حرفه خاصی استفاده می شوند.

مثلا در شغل هایی مانند کارگاه های صنعتی از دستکش هایی استفاده می شود که در مقابل کارهایی مانند جوشکاری، کار با فرز و… حداکثر ایمنی رعایت شود یا دستکش هایی که در آتش نشانی ها مورد استفاده قرار می گیرند باید از نوعی ساخته شود که در مقابل حرارت مقاومت نشان دهد تا مانع آسیب به پوست دست بشود یا اینکه دستکش های استفاده شده در کارخانه های شیمیایی از جنسی ساخته شده است که در مقابل مواد شیمیایی خطرناک از دست محافظت کند.

از جمله ویژگی های دستکش درجه یک می توان به انعطاف پذیر و خوش دست بودن، مقاوم و آسیب ناپذیر در برابر ضربه و اجسام تیز، مقاومت در برابر تنش های فیزیکی و… نام برد.

کارخانه تولید کننده این نوع دستکش علاوه بر تولید دستکش مکانیکی، دستکش طرحدار نیز تولید میکند که میتواند مورد توجه و سلیقه بانوان عزیز نیز باشد.

عمده فروشی دستکش مکانیکی صادراتی

عمده فروشی دستکش مکانیکی صادراتی دستکش های مکانیکی تولید شده علاوه بر استفاده در داخل به صورت عمده فروشی برای صادرات نیز مورد استفاده قرار می گیرند. خرید عمده این محصول با توجه به جنس درجه یک و کیفیت بالایی که دارد می تواند از نظر اقتصادی مناسب و ارزان باشد.

همانطور که گفتیم قیمت دستکش مکانیکی با توجه به جنس و کیفیت آن در جاهای مختلف، متغیر است، ولی کمتر جایی وجود دارد که دستکش مکانیکی درجه یک و هم با کیفیت را به قیمت ارزان و عمده بفروش برساند.

پس عزیزانی که قصد خرید این محصولات با کیفیت و ارزان صادراتی را به صورت عمده دارند، می توانند از طریق همین سایت سفارش بدهند و در کمترین زمان، بهترین جنس با بیشترین کیفیت را دریافت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *