قیمت دستکش بنایی گیلان


دستکش بنایی گیلان به صورت عمده بسیار پایین و ارزان در اختیار خریداران قرار می گیرد. دستکش بنایی یکی از ملزومات و وسایل مورد نیاز در کارهای ساختمانی می باشد. این محصول در انواع گوناگون و با جنس های مختلف تولید می شوند. دستکش بنایی استاد کار از دست در برابر خطرات در حین انجام کار محافظت می کند. شما می توانید جهت استعلام قیمت دستکش بنایی گیلان به آدرس های مندرج در همین سایت مراجعه نمایید و بهترین نوع محصول را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

قیمت دستکش بنایی گیلان

تضمین کیفیت دستکش های بنایی در برابر آسیب

تضمین کیفیت دستکش های بنایی در برابر آسیب دستکش ایمنی مخصوص بنایی یکی از لوازم مورد نیاز در کارهای بنایی و ساخت و ساز می باشد. به دلیل این که در کارهای ساختمانی افراد چه کارگر و چه استاد کار با مصالح گوناگون سر و کار دارند، از جمله خطراتی که موجب آسیب به دست ها می شود خوردگی و زخمی شدن آن ها بوده که در تماس با موادی مانند آجر و سیمان و گچ اتفاق می افتد. بنابراین استفاده از دستکش ار خوردگی دست ها جلوگیری می کند. جنس روکش این نوع دستکش از لاتکس بسیار مقاوم و مرغوب می باشد. همچنین برای جلوگیری از سر خوردن اجسام روغنی و خیس، در قسمت کف دست این دستکش ها از یک لایه مشبک استفاده شده است تا از سر خوردن و افتادن اجسام پیشگیری می کند.

دستکش های بنایی در انواع مختلفی تولید می شوند و نوع با کیفیت آن جنس بسیار ضخیم و چند لایه داشته که عمر این محصول را افزایش می دهد و ایمنی بالایی نیز دارا می باشد. در لایه داخلی آن یک لایه ی پنبه ای وجود دارد که از عرق کردن دست جلوگیری می کند و سبب خنک شدن دست نیز می شود. انواع این محصول تضمین ایمنی بالایی دارند، چرا که فرد با استفاده آن احساس داشته، بنابراین مدت طولانی با دستکش کار می کند. دستکش های بنایی دارای طول عمر بالایی می باشند و از آنجایی که آرنج را می پوشانند، تضمین خوبی برای جلوگیری از کثیف شدن دست با مواد آسیب زننده می باشند.

در خرید دستکش بنایی به چه نکاتی توجه کنیم

در خرید دستکش بنایی به چه نکاتی توجه کنیم همانطور که می دانید در کارهای ساختمانی چون افراد به طور مستقیم با مواد حساسیت زا مانند سیمان و گچ و آهک و دیگر مصالح ساختمانی در ارتباط می باشند، استفاده از دستکش بنایی باعث می شود تا خطرات و حساسیت ناشی از مواد ساختمانی کاهش یافته و از آسیب های جدی به دست جلوگیری شود. دست های ما از اندام های مهم در هنگام کار کردن می باشند و محافظت از آن ها در موقع انجام کار بسیار لازم و ضروری می باشد و اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل در انتخاب دستکش مناسب و با کیفیت باید به نکاتی توجه داشت. از جمله این نکات که در موقع خرید باید دقت داشت عبارتند از:

  • جنس دستکش که دارای بالاترین کیفیت و مرغوبیت باشد و ضخامت و مقاومت خوبی در برابر مواد و مصالح بنایی داشته باشد. خیلی زود خورده و پاره نشود و مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته باشد. همچنین لایه بیرونی دستکش مشبک باشد و صاف و صیقلی نباشد که باعث سرخوردن مصالح و مواد بنایی باشد، بدین صورت خطر افتادن وسایل را کاهش دهد.
  • یکی دیگر از نکات قابل توجه در موقع خرید دستکش بنایی ضخامت و طول آن می باشد که از تماس دست با مواد بنایی جلوگیری کند.
  • سایز نیز یکی دیگر از نکات مورد توجه می باشد. شما می توانید با انتخاب سایز مناسب دستان خود، به خوبی از این محصول استفاده نمایید و از خطرات احتمالی ناشی از بزرگ یا کوچک بودن دستکش، پیشگیری نمایید.

مرجع خرید دستکش بنایی گیلان

مرجع خرید دستکش بنایی گیلان خرید دستکش کار سایز کوچک را می توان از تمام ابزار فروشی ها و فروشگاه های فروش محصولات بنایی تهیه کرد. قیمت دستکش بنایی استادکار اگر به صورت عمده و کلی انجام شود بسیار ارزانتر از قیمت موجود در بازار می باشد.

مرجع خرید دستکش بنایی گیلان بهترین نوع محصول را با کیفیت عالی در سایت های فروش خود، آماده عرضه به مشتریان نموده است. شما می توانید با مراجعه به این سایت ها از انوع دستکش بنایی گیلان دیدن نموده و پس از بررسی مشخصات آنها، گزینه مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *