قیمت انواع دستکش ضد برش در بازار تهران


قیمت انواع دستکش ایمنی نجاری در بازار تهران بسته به جنس مواد اولیه به کار رفته، کیفیت و دوام آن بسیار متفاوت می باشد به همین دلیل ممکن است باعث سردرگمی خریداران شود. مشتریان این محصول می توانند جهت استعلام آخرین قیمت انواع دستکش ضد برش به وب سایت مجموعه مایاما دستکش مراجعه نمایند.

 قیمت انواع دستکش ضد برش در بازار تهران

انواع دستکش در ضخامت های مختلف

انواع دستکش در ضخامت های مختلف انواع مختلفی از دستکش جوشکاری آرگون وجود دارد که هر یک دارای ضخامت خاصی می باشند و این موضوع به دلیل نوع کاربرد و مقاومت مورد نیاز آن ها می باشد. البته لازم به ذکر است این باور غللطی است که اغلب خریداران معتقدند هر چه دستکش ایمنی از ضخامت بیشتری برخوردار باشد دارای کیفیت و دوام بیشتری است بلکه با روش های تولید پیشرفته و مدرن امروزه، معمولا دستکشی هایی تولید می شوند که با کمترین ضخامت بالا ترین کیفیت و دوام را دارا باشند.
در ادامه به چند مورد از دستکش های ایمنی که دارای ضخامت های مختلف هستند اشاره می کنیم:

دستکش آتشنشانی، دستکش مکانیکی، دستکش ایمنی ضد برش، دستکش باغبانی، دستکش جوشکاری، دستکش نجاری، دستکش ایمنی برق، دستکش کار آهنگری، دستکش ضد اسید و مواد شیمیایی و انواع دیگر دستکش ها که تعداد بالایی را شامل می شوند.

هر یک از دستکش های بالا از ضخامت مختلفی برخوردار هستند البته تفاوت ضخامت آنها تنها در یک میلی متر یا دو میلی متر خلاصه می شود. هیچ وقت دستکش کار، با ضخامت بالا تولید نمیشود چرا که ممکن است باعث ناراحتی دست و کند شدن سرعت انجام کار فرد استفاده کننده شود.

مواد سازنده‌ دستکش کار عایق چیست؟

مواد سازنده‌ دستکش کار عایق چیست؟

جنس و مواد اولیه ساخت دستکش عایق کار بسیار مهم می باشد زیرا باید علاوه بر دوام و مقاومت بالا، سبک، نرم و با قابلیت انعطلاف بالا باشد تا در حین انجام کار دستان فرد استفاده کننده را اذیت نکند. دستکش های ایمنی از جنس های مختلف طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند که هر یک ویژگی و طرفداران خاص خود را دارند. از پر مصرف ترین جنس مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش کار عایق می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چرم طبیعی: چرم طبیعی شامل چرم گاو، چرم بز و چرم خوک می باشد. البته در ایران از چرم خوک به ندرت استفاده می شود.
  • چرم مصنوعی: چرم مصنوعی شامل دو نوع چرم به نام های UP و UP fiber می باشد. مزیت های این دو نوع چرم مصنوعی، قابلیت تنفس بالای پوست دست بعد از پوشیدن دستکش می باشد.

خرید بدون واسطه دستکش ضد برش از تولید کننده

خرید بدون واسطه دستکش ضد برش از تولید کننده خرید بدون واسطه دستکش ضد برش از تولید کننده باعث می شود تا محصول با قیمتی نزدیک به قیمت کارخانه خریداری شود چرا که عدم وجود هر گونه واسطه باعث می شود تا دیگر مبلغی که هر واسطه به عنوان سود خود به قیمت محصول اضافه می کند نیز وجود نداشته باشد. این موضوع باعث افزایش استقبال از روش خرید مستقیم و صرفه اقتصادی خریداران می شود و همچنین در نهایت باعث افزایش فروش محصول و سودآوری برای تولید کنندگان و فروشندگان می گردد.

دیگر لازم نیست جهت خرید بی واسطه دستکش ضد برش از تولید کننده به طور حضوری به مراکز فروش آن مراجعه کنید بلکه با پیشرفت تکنولوژی و رفاه اجتماعی، روش های جدید تر و آسان تری وجود دارد تا افراد محصول مورد نظر خود را تهیه کنند که به آن خرید اینترنتی گفته می شود.

مجموعه مایاما دستکش، با فراهم نمودن امکان خرید اینترنتی باعث شده تا خریداران از هر نقطه ایران که باشند بتوانند به راحتی محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده محصول خریدارای نمایند. این مجموعه با سال ها تجربه توانسته است به یکی از کشورهای صادرکننده دستکش های ایمنی به کشور های دور و نزدیک تبدیل شود. در این فروشگاه اینترنتی جدید ترین نمونه های تولید شده موجود می باشد. از جمله محصولات موجود در این سایت فروش آنلاین دستکش گیلان سری ۱، دستکش گیلان سری ۲، دستکش جوشکاری، دستکش برقکاری و غیره می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *