فروش عمده دستکش وینیل صورتی در بازار های ایران


دستان ما ابزاری با ارزش و پرکاربرد در محیط کار است. انتخاب و استفاده از دستکش مناسب برای حفظ این ابزارها در برابر خطرات شغلی ضروری است. استفاده از دستکش کار ضد برش مناسب برای انجام کارهای بهداشتی و فنی بسیار پر اهمیت بوده و بر میزان تسلط شما حین انجام کارهای مختلف تاثیر گذار است. به همین منظور شرکت های مختلف داخلی و خارجی شروع به ساخت انواع دستکش ها نموده اند که از کیفیت گوناگون برخوردارند. در ذیل می خواهیم به کیفیت و کاربرد یکی از این دستکش ها به نام دستکش وینیل صورتی بپردازیم.

فروش عمده دستکش وینیل صورتی در بازار های ایران

فاکتور های مهم در انتخاب دستکش وینیل مرغوب

فاکتور های مهم در انتخاب دستکش وینیل مرغوب هنگام انتخاب دستکش ضد حرارت برای هر نوع استفاده، فاکتورهای مهم بسیاری وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بطور کلی از دستکش ها در صنعت پزشکی برای مراقبت های بهداشتی بین پزشکان و بیماران، در صنعت برای مصارف ایمنی و دستکش های خدمات غذایی در رستوران ها و آشپزخانه های تهیه غذا استفاده می شود.

دستکش های پزشکی به سه نوع مختلف عرضه می شوند: دستکش نیتریل، دستکش وینیل و دستکش لاتکس پزشکی.

دستکش وینیل در میان دستکش های پزشکی، بهترین و مقرون به صرفه ترین نوع دستکش بشمار می رود که ارزش گمرکی کمتری نیز دارد. این دستکش از پلیمر پلی وینیل کلراید، تهیه می‌شود که بیشتر برای مصارف عمومی کاربرد دارد. همچنین این نوع دستکش‌ها از قابلیت کشسانی بالایی دارند. از ویژگی‌های دستکش وینیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. برای استفاده کوتاه مدت مناسب است.

۲. فاقد لاتکس هستند.

۳. کامل به دست نمی‎‌چسبد و برای محیط‌هایی با آلودگی پایین و کم خطر بهترین گزینه است.

۴. ماندگاری بالایی دارد و بعضا تا ۵ سال نیز می توان از آن استفاده کرد.

۵. نرم و سبک است.

۶. مقاومت متوسطی را در برابر برخی مواد شیمیایی مانند الکل ایجاد می کند و می توان از آن برای کنترل حرارت کم مانند مواد غذایی داغ استفاده کرد.

از دیگر کاربردهای دستکش وینیل می توان در کار مونتاژ، تمیزکاری، نقاشی، آشپزخانه و محیط آزمایشگاهی نام برد. همچنین در مطب های دندانپزشکی توصیه می شود. در انجام قالب گیری های دندان پزشکی از این دستکش ها استفاده شود، زیرا سولفار موجود در دستکش های لاتکس مانع سفت شدن ماده قالب گیری می گردد.

قیمت استثنایی دستکش وینیل صورتی در مراکز خرید

قیمت استثنایی دستکش وینیل صورتی در مراکز خرید همانطور که اشاره شد دستکش های وینیل از مقرون به صرفه ترین نوع دستکش ها هستند که برای تهیه آن ها لازم به پرداخت مبالغ بالا نیست. نوع ایرانی دستکش های وینیل دست کمی از نمونه خارجی آن ندارد زیرا با فناوری های پیشرفته و همچنین در شرکت های معتبری ساخته می شود. از سوی دیگر، محصولات وارداتی، ممکن است از کیفیت مطلوب برخوردار نباشند یا حتی در شرکت های معتبری ساخته نشده باشند.

به همین ترتیب، دستکش های وینیل خارجی از قیمت بالاتری هم برخوردارند. شما هر گونه که محاسبه کنید، به این پی خواهید برد که نوع ایرانی به صرفه تر و موارد استفاده بهتری هم دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *