خرید عمده دستکش جراحی مرغوب


از دستکش های استریل در مراکز پزشکی و آزمایشگاهی محیط هایی که رعایت بهداشت در آن ها ضروری است، استفاده می شود. در این متن، با انواع دستکش های بهداشتی آشنا می شویم و با ویژگی ها، فواید و مضرات این دستکش ها روبه رو خواهیم شد. امروزه استفاده از دستکش های استریل، در بعضی از کارهای منزل نیز ضروری می باشد. در واقع می توان گفت وجود دستکش های استریل در هر خانه ای ضروری است. مجموعه هایی هستند که به فروش دستکش های استریل می پردازند. و خیلی از بیمارستان ها و محیط های بهداشتی خرید عمده دستکش جراحی خود را از آن مراکز به عمل می آورند. در این مقاله به معرفی یکی از این مراکز می پردازیم.

خرید عمده دستکش جراحی مرغوب

خصوصیات انواع دستکش استریل باکیفیت

خصوصیات انواع دستکش استریل باکیفیت دستکش های مختلف استریل دارای ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی هستند. در ذیل به ویژگی های انواع آن ها می پردازیم:

الف ) ویژگی دستکش لاتکس:

انعطاف پذیری، دوام و استحکام قابل قبول

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

ضخامت کم به خاطر ایجاد حس لامسه قوی

دارای خواص ضد لغزشی به خاطر سهولت استفاده

کاربردهای مختلف در انواع امور پزشکی و خانگی

ب ) ویژگی دستکش جراحی:

استریلیته کامل برای استفاده در همه اعمال جراحی

دارای ساق های بلند به خاطر پوشش بیشتر و حفاظت بیشتر از جراح

دارای اندازه ها و سایز های مختلف برای راحتی در استفاده

عدم ایجاد حساسیت های پوستی دست

قدرت انعطاف پذیری مناسب، و چسبندگی بالا به دست، برای راحتی در انجام عمل و گرفتن ابزار و نخ های جراحی

قابلیت استفاده در همه اعمال جراحی

ج ) ویژگی دستکش ارتوپدی:

موجود بودن در انداز ها وسایز های مختلف

چند لایه بودن و ضخیم بودن دستکش های رنگ تیره دستکش

ساخته شده با تکنولوژی های DHD به خاطر راحتی در پوشش حتی با دست های خیس

داشتن لایه های ضد برش بهجهت پیشگیری از سوراخ شدن دستکش ها و پارگی آن ها در حین اعمال جراحی

کاهش خطرهای آلودگی و ابتلا به بیماری هایی همچون بیماری های ویروسی و عفونی همچون ایدزو هپاتیت

استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد و متریال اولیه به جهت استفاده در جراحی های طولانی ارتوپدی

عدم ایجاد واکنش های حساسیت زا در پوست

انواع جنس دستکش های موجود در بازار

انواع جنس دستکش های موجود در بازار 1 ) دستکش لاتکس: لاتکس از یک مایع شیری رنگ از نوعی درخت گرفته می شود. استفاده از این دستکش ها قدمتی نزدیک به صد سال دارد. در طول این دوران صد ساله استفاده از دستکش های لاتکس در مراکز درمانی و بیمارستان ها و محیط های آزمایشگاهی و حتی آشپزخانه ها بسیار مرسوم شده است.

دستکش های لاتکس در دو نوع پودری و بدون پودر به بازار عرضه می گردند که استفاده از نوع پودری آن به خاطر ایجاد حساسیت های پوستی کمتر می باشد.

2 ) دستکش جراحی: مهم ترین نکته در جراحی های پزشکی، حفظ استریلیته ی موضع جراحی است. استفاده کردن از دستکش های جراحی کمک زیادی به عدم انتقال عفونت ها و آلودگی ها به بیمار در حین عمل جراحی می کند.

3 ) دستکش نایلونی: دستکش های نایلونی پر استفاده ترین نوع دستکش ها می باشند. دستکش های نایلونی، در همه مراکز پزشکی بیمارستان ها، هتل ها، آشپزخانه ها و خیلی از موارد دیگر کاربرد دارند. محافظت نسبی آن ها و قیمت مناسب انواع دستکش های نایلونی از اصلی ترین و مهم ترین دلایل استفاده از این دستکش ها می باشد.

4 ) دستکش نیتریل: دستکش های نیتریل از موادی همچون اکریل و نیتریل و نوع خاصی از پلیمر به نام بوتادین تولید می شوند. مقاومت و دوام خوب این دستکش ها و البته عدم ایجاد حساسیت پوستی آن ها به نسبت لاتکس، این نوع دستکش ها را محبوب تر کرده است.

5 ) دستکش ارتوپدی: دستکش های ارتوپدی با لایه هایی ضخیم تر و چند لایه تر و با تکنولوژی جدید تولید، از بهترین گزینه های موجود برای استفاده در جراحی های ارتوپدی می باشند.

معرفی انواع دستکش ضد HIV

معرفی انواع دستکش ضد HIV دستکش ضد HIV : دستکش های ضد ایدز یا ضد اچ آی وی ، یکی از تولیدات جدید و ضروری برای محافظت و جلوگیری از ایدز در مراکز درمانی می باشند.

ابتلا به ویروس HIV یا هما ویروس نقص ایمنی بدن در زمان انجام اقدامات پزشکی، درمانی و جراحی همیشه یکی از نگرانی های اصلی کادر درمان می باشد. این ویروسها از طریق روش های متفاوتی مانند آلودگی با سرنگ و تیغ و ابزار تیز و برنده جراحی، تزریق خون و… به جراحان، پرستاران و کادر درمان منتقل می گردد و باعث تضعیف ایمنی بدن آن ها و ابتلا به انواع بیماری ها می شود.

بیمارستان ها و مراکز درمانی به خاطر تحت پوشش قرار دادن انواع بیماران، با امراض و بیماری های ویروسی مختلفی مانند ایدز و هپاتیت و … مواجه هستند و باید همیشه تدابیر لازم را برای محافظت فردی و پیشگیری از آلودگی به این ویروس در نظر داشته باشند.

ویژگی های دستکش های ضد HIV :

موجود بودن در سایز ها و اندازه های گوناگون مانند سایز های7 ، 7/5 ، 8 ، 8/5

راحتی در استفاده و پوشش

استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه در این نوع دستکش ها

عدم ایجاد حساسیت برای پوست مصرف کنندگان

پوششی 3 لایه و ضد برش آن ها

جلوگیری از سوراخ شدگی و پارگی در حین جراحی های پزشکی

علاوه بر اینکه باید همواره ویژگی های دستکش های مختلف را در نظر داشت، بهره گیری و استفاده از مراکز تخصصی و مجرب فروش محصولات بهداشتی، از جمله دستکش های استریل می تواند یکی از ضروری ترین اقدامات برای خرید این نوع دستکش ها باشد. چرا که اطمینان از مواد و متریال اولیه مورد استفاده در تولید دستکش های استریل لازم و ضروری است. بنابراین به هر فروشنده این محصولات نمی توان اعتماد کافی داشت. در ادامه به معرفی یکی از معتبرترین بازار های فروش انواع دستکش های بهداشتی می پردازیم.

تولید کننده انواع دستکش جراحی

تولید کننده انواع دستکش جراحی مجموعه مایاما، تولید کننده و فروشنده محصولات بهداشتی و دستکش های پزشکی می باشد که با ارائه محصولاتی همچون دستکش جراحی استریل کم پودر، دستکش جراحی ضد ویروس و دستکش پزشکی آبی فعالیت می کند. این مجموعه، در زمینه صادرات دستکش غیر استریل و استریل فعال می باشد و با تیمی قدرتمند و گسترده در کشور در جهت کسب اعتماد و رضایت مشتریان تلاش می کند تا خریدی مطمئن و باکیفیت را برای آن ها به ارمغان بیاورد. محصولات مجموعه مایاما، در بالاترین درجه کیفیت تولید می شوند و با به روز ترین دستگاه های پیشرفته کشور محصولی با معیار های روز دنیا تولید می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *