خرید دستکش ایمنی ضد برق به صورت مستقیم


دستکش لاتکس استریل از دسته ستکش های محبوب و پرطرفداری است که از جان افراد در برابر آسیب های احتمالی ناشی از برق گرفتگی محافظت خواهد کرد.

از این رو افراد زیادی تمایل به استفاده از این نوع دستکش در حین کار و انجام امور برقکاری دارند و در همین راستا با خرید دستکش ایمنی ضد برق به صورت مستقیم از تولید کننده می توانند محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت تهیه نمایند.

خرید دستکش ایمنی ضد برق به صورت مستقیم

ویژگی انواع دستکش ایمنی برق

ویژگی انواع دستکش ایمنی برقدستگاه دستکش یکبار مصرف خانگی معمولا از افراد در برابر برق گرفتگی با فشار ضعیف، فشار قوی و فشار متوسط محافظت خواهد کرد. از این رو دستکش های ایمنی با توجه به نوع استفاده و مقاومت آن در برابر مواد مختلف نظیر ازن، روغن، اسید و غیره در کلاس های مختلف طراحی و تولید گردیده اند.

اما همه نمونه های دستکش ایمنی برق از ویژگی های یکسانی برخوردار می باشند که در ادامه به بررسی مهم ترین نمونه های مختلف این محصول خواهیم پرداخت.

  • این نوع دستکش ها از سایز بندی متفاوتی برخوردار می باشند، اما طول استاندارد تمامی مدل های این محصول برابر با ۳۶۰ میلی متر یا ۳۶ سانتی متر می باشد.
  • از سویی دیگر دستکش دارای وزن و ضخامت استاندارد می باشد تا کاربر در حین استفاده بتواند به راحتی کار کند و آزادی عمل داشته باشد. البته ضخامت دستکش با توجه به نوع کار برقکار و میزان ولتاژی که با کار می کند، دستخوش تغییر می گردد. به گونه ای که هر چه ولتاژ برق افزایش یابد، ضخامت دستکش ایمنی هم بیشتر خواهد شد.
  • در ضمن دستکش های ایمنی برق دارای مقاومت مکانیکی پایینی هستند. به گونه ای که دستکش در برابر برخورد با اشیا تیز و برنده، دچار آسیب می گردد. از این رو بهتر است بر روی این محصول، با توجه به نوع استفاده کاربر از دستکش های برزنتی، آلومینیومی یا چرمی کار استفاده نمایند.
  • از دیگر ویژگی های دستکش های ایمنی برق، دو لایه بودن آن می باشد. به گونه ای که لایه بیرونی دستکش از موادی با جنس لاتکس، لاستیک های مصنوعی یا پلی وینیل کلراید تشکیل شده و لایه داخلی آن که با پوست به صورت مستقیم در ارتباط است، از جنس پنبه انتخاب شده است تا دست در حین کار دچار تعرق نگردد و با پوست دست سازگاری داشته باشد و فرد دچار اگزما نشود.
  • هم چنین دو لایه داخلی و بیرونی دستکش با دو رنگ متفاوت طراحی شده اند تا در صورت خراب شدن دستکش و پاره شدن لایه بیرونی، فرد متوجه خرابی دستکش گردد و در برابر خطر برق گرفتگی در امان بماند.
  • از دیگر ویژگی های این محصول، سایز بندی استاندارد آن می باشد تا عموم افراد بتوانند دستکش مورد نیاز خود را بر اساس سایز به درستی انتخاب نموده و در حین کار دستکش به راحتی از دست خارج نشده و یا دست تحت فشار قرار نگیرد.

چند نکته هنگام خرید دستکش ایمنی

دستکش ایمنی از نمونه محصولات مهم و اساسی می باشد که در موارد مختلف مورد استفاده قرار گرفته و از دستان افراد در حین انجار کار محافظت خواهد کرد. از این رو کیفیت دستکش ایمنی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که با سلامت افراد به صورت مستقیم در ارتباط می باشد.

از این رو در زمان خرید دستکش باید نکات زیر را در نظر گرفت تا افراد در زمان خرید این محصول، انتخابی آگاهانه داشته باشند.

  • در ابتدا برای خرید دستکش ایمنی باید مدل آن را در نظر گرفت. چرا که دستکش های ایمنی برای کارهای مختلفی نظیر ساختمان سازی، جوشکاری، آزمایشگاهی، برق کاری، آتش نشانی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو انتخاب مدل صحیح این محصول، بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • هم چنین باید در زمان خرید محصول به کیفیت دستکش توجه ویژه نمود. به گونه ای که در تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده گردد و در ضمن دستکش بر اساس اصول و استانداردهای جهانی طراحی و تولید گردد.
  • لازم است برای خرید دستکش به سایز آن توجه ویژه نمایید. البته برای انتخاب سایز این محصول باید جدول ارائه شده، همراه با آن را بررسی کرده یا در صورت نیاز، چندین سایز مختلف دستکش را امتحان کرده و سرانجام بهترین گزینه را انتخاب نمایید. زیرا عدم سایز مناسب دستکش، مانع از عملکرد صحیح افراد در حین انجام کار می گردد.
  • هنگام خرید دستکش ایمنی کار باید نوع بسته بندی محصول و مطالب درج شده بر روی آن نظیر، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، علامت استاندارد، مدل دستکش ایمنی و دیگر مشخصات دستکش را به طور دقیق بررسی نمود.
  • در ضمن سطح دستکش باید به صورت کامل و دقیق بررسی شود. زیرا هر گونه خراش، پارگی و عدم یکنواختی در سطح بیرونی، نشان از کیفیت پایین دستکش و عملکرد نامطلوب آن می باشد.
  • از دیگر مواردی که معمولا در زمان خرید باید مورد بررسی قرار گیرد، توجه به قیمت دستکش می باشد. از این رو خریداران قبل از انتخاب محصول مورد نظر خود، باید قیمت آن را در نظر گرفته و در نهایت خریدشان را مطابق با نیاز و توان مالی شان انجام دهند.

بررسی جنس دستکش ایمنی برق

بررسی جنس دستکش ایمنی برق دستکش ایمنی برق از نمونه دستکش های مهم و اساسی در صنایع مختلف است که در صورت عدم استفاده افراد از این محصول در حین برق کاری منجر به صدمات جبران ناپذیری می گردد. البته این دستکش ها بر اساس نوع استفاده افراد و سر و کار داشتن آن ها با مواد مختلف می تواند متغیر باشد که در ادامه به بررسی جنس نمونه های مختلف دستکش ایمنی کار خواهیم پرداخت.

در واقع سطح بیرونی دستکش از موادی نظیر لاتکس یا لاستیک های مصنوعی یا پلی وینیل کلراید پوشیده شده است. به گونه ای که هر کدام از این مواد علاوه بر عایق بودن در برابر برق گرفتگی، مقاومت دستکش را در برابر موادی نظیر اسید، ازن، مواد چرب، نفت و روغن تامین خواهد کرد. به همین منظور بر روی دستکش حروف اختصاری نظیر A H Z R C درج شده است.

به طوری که حرف A مقاومت دستکش در برابر اسید را نشان می دهد و وجود حرف H بر روی دستکش، نشان دهنده مقاومت آن در برابر مواد چرب، نفت و روغن می باشد.

دسته بندی Z بر روی دستکش، به معنای مقاومت آن در برابر ازن بوده و حرف R، نشان از مقاومت محصول در برابر تمامی مواد روغن، ازن و اسید می باشد.

در حالی که وجود حرف C بر روی دستکش ایمنی ضد برق، نشان دهنده مقاومت محصول در دمای بسیار پایین می باشد.

البته لازم به ذکر است دستکش های ایمنی برق از دو لایه با دو جنس متفاوت تشکیل شده اند. به طوری که لایه داخلی آن از جنس پنبه می باشد تا از تعرق دست جلوگیری نماید. از سویی دیگر با انتخاب لایه نخی در داخل دستکش دیگر مشکلاتی نظیر اگزما، خارش و خشک شدن پوست دست برای افراد به وجود نمی آید و دست دچار حساسیت نخواهد شد.

فرایند صادرات دستکش ایمنی

دستکش ایمنی از تجهیزات اساسی در صنایع مختلف می باشد. به گونه ای که برای پیشرفت در صنعت، نیاز به تجهیزات ایمنی جدید و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا خواهیم داشت. به همین منظور استفاده از نمونه های مختلف دستکش ایمنی نه تنها در ایران، از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد، بلکه در دیگر کشورهای صنعتی هم، همواره مورد توجه قرار می گیرد.

از این رو تولید کنندگان این محصول و فروشندگان دستکش ایمنی بخش عظیمی از محصولات خود را برای صادرات به سایر کشورها تولید خواهند کرد. به گونه ای که با صادرات این محصول می توانند برندهای باکیفیت ایرانی را در سرتاسر دنیا معرفی نمایند.

از سویی دیگر با ارسال این محصول به دیگر کشورها می توان در راستای صادرات محصولات غیر نفتی گام برداشته و در واقع فرآیند صادرات دستکش ایمنی منجر به اشتغال زایی و ارز آوری در کشور می گردد.

البته توصیه می شود تا تولید کنندگان، برای صادرات نمونه های مختلف دستکش، ابتدا بازار هدف و نیاز کشور مقصد را به خوبی بشناسند و پس از کسب اطلاعات درباره قوانین کشور مقصد مربوط به صادرات آن کشور، ترخیص کاری کالا و بسته بندی، محصولات خود را به دیگر کشورها ارسال نمایند.

لازم به ذکر است برای ارسال انواع دستکش ایمنی از دستکش نخی کار گرفته تا نمونه های دیگری نظیر دستکش ضد برش فلزی ساق کوتاه و ساق بلند، دستکش های آزمایشگاهی ضد نیدل استیک، جوشکاری، ساختمان سازی و غیره باید مواردی نظیر استاندارد جهانی و بسته بندی ایده آل رعایت گردد.

عرضه دستکش ایمنی ضد برق به صورت اینترنتی

عرضه دستکش ایمنی ضد برق به صورت اینترنتی با گشترش صنعت و افزایش جمعیت نیاز مردم روز به روز به تجهیزات ایمنی و رعایت نکات ایمنی در حین کار بیشتر می شود. یکی از این تجهیزات دستکش های ایمنی ضد برق می باشد. چرا که کار با برق بسیار خطرناک بوده و افراد با استفاده از این دستکش ها می توانند خطرات ناشی از برق گرفتگی را به حداقل میزان ممکن برسانند.

از این رو افراد قبل از شروع کارهای برقکاری حتی با ولتاژهای ضعیف، لازم است تا تجهیزات ایمنی را با خود به همراه داشته باشند. بنابراین فروشندگان و تولید کنندگان این محصول با پیشرفت تکنولوژی، برای خرید راحت و دسترسی آسان به انواع دستکش ایمنی ضد برق، روی به عرضه اینترنتی محصولات خود آورده اند.

چرا که با عرضه اینترنتی این محصولات، خریداران دیگر مجبور نیستند که به دلیل کمبود وقت از خرید دستکش ایمنی ضد برق منصرف شوند. در همین راستا افراد می توانند در منزل یا محل کار خود، دستکش ایمنی مورد نظرشان را انتخاب نموده و حتی در کوتاه ترین زمان ممکن، دستکش را با دیگر محصولات مشابه مقایسه نموده و در نهایت آن را مطابق با نیاز و سایز خود خریداری نمایند.

علاوه بر موارد گفته شده دستکش های ضد برقی که به صورت اینترنتی عرضه می شوند از قیمت پایین تری برخوردار می باشند. زیرا در این حالت، واسطه ها حذف می گردند و فروشندگان می توانند بدون نیاز به مکان و سایر هزینه های جانبی محصولات خود را به دست مصرف کنندگان برسانند.

اما باید این نکته را در نظر داشت که برای عرضه اینترنتی دستکش ایمنی ضد برق، مشخصات محصول، نظیر تاریخ تولید، سایز و مدل دستکش به درستی درج شود تا خریدار انتخابی آگاهانه و درست داشته باشد و دچار سرگرمی و تردید نگردد.

فروش دستکش ایمنی ضد برق به قیمت استثنایی

همان طور که می دانیم رعایت نکات ایمنی در حین انجام کار حرف اول را می زند. از این رو توصیه می شود تا افراد برای انجام امور مختلف در صنعت از تجهیزات ایمنی لازم استفاده نمایند. البته یکی از پرخطر ترین موارد در صنایع مختلف، سر و کار داشتن افراد با ولتاژهای مختلف برق می باشد.

در نتیجه افراد برای پیشگیری از برق گرفتگی در حین انجام کار نیاز به استفاده از دستکش ایمنی ضد برق خواهند داشت. اما باید این نکته را در نظر گرفت که در راستای دسترسی آسان به این دستکش، نمونه های جدید و مختلف آن را با قیمت استثنایی برای فروش ارائه نمایند.

به گونه ای که با فروش دستکش ایمنی ضد برق با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه، افراد می توانند به راحتی آن را تهیه نمایند و از این محصول بی نظیر بهره مند گردند. از سویی دیگر با فروش این محصول به قیمت استثنایی، فروشندگان می توانند با سود کمتر اقلام ایمنی مورد نیاز کاربران را در اختیار آن ها قرار دهند و ضمن تامین نیاز عموم مردم، تعداد بیشتری از محصولات خود را به فروش برسانند.

پخش دستکش ایمنی ضد برق به صورت مستقیم

پخش دستکش ایمنی ضد برق به صورت مستقیم دستکش ایمنی ضد برق از دسته تجهیزات مهم و کاربردی برای برقکاران زحمتکش و صنعتگران می باشد تا در زمان انجام کار در معرض خطرات ناشی از برق گرفتگی قرار نگیرند.

از این رو کلیه افرادی که در هر صورت با ولتاژها و فشارهای مختلف برق سر و کار دارند، نیاز به خرید و استفاده از نمونه های مختلف دستکش های ایمنی مخصوص حرفه برقکاری را خواهند داشت. البته این امکان وجود دارد که بسیاری از افراد به دلیل قیمت بالای این محصول، توان خرید آن را نداشته باشند و جان خود را در معرض خطر قرار دهند.

به همین دلیل تولید کنندگان دستکش ایمنی و عمده فروشان این محصول، اقدام به بخش دستکش ایمنی ضد برق به صورت مستقیم در کلیه نقاط کشور نموده اند. تا در این راستا زمینه ای فراهم گردد که کارفرمایان و افراد نیازمند به دستکش ایمنی توانایی خرید این محصول در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را داشته باشند.

و از سویی دیگر امکان دسترسی به این محصول برای کلیه افراد در سرتاسر کشور فراهم گردیده و از این رو کارگران و کارفرمایان می توانند با خیالی آسوده به امور مختلف برقکاری در صنایع مختلف، کارخانه جات و ساختمان سازی بپردازند و با حفظ سلامت، حرفه خود را با علاقه، دقت و توان بیشتری دنبال نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *