خرید دستکش ایمنی ساختمانی ارزان قیمت


در این مطلب قصد داریم به نکاتی درباره دستکش ایمنی و ویژگی ها و انواع آن بپردازیم مثل : دستکش ضد برش آتش نشانی، عایق برق کاتو بودن یا نبودن، دستکش عایق برق ۱۰۰۰ ولت و بوشکرفت .

دستکش کار ارزان به دلیل صرفه اقتصادی همیشه در صنعت مورد توجه بوده است. ابزار آلات صنعتی ایرکام، کلیه دستکش های خود را به قیمت کارخانه به فروش می رساند. فروش دستکش ارزان و با کیفیت را با ما تجربه کنید. کلیه دستکش کار های ارائه شده به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.

دستکش ایمنی ساختمانی: دستکش ایمنی ضد برق معمولا برای کار های صنعتی و ساده مورد استفاده قرار می گیرند. این دستکش ها جنبه عمومی دارند و برای کار تخصصی طراحی و تولید نمی شوند. برای مثال از دستکش کارگری برای کارهای ساختمانی، باغبانی و جا به جایی کالا استفاده می شود. عنوان دستکش کارگری عمدتا به دستکش هایی اطلاق می شود که برای کارهای ساده و غیر تخصصی اجرایی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. مانند حمل و نقل کالاها در انبار یا پروژهای ساختمانی. انواع دستکش کارگری با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت را از ما بخواهید. خرید دستکش کار ارزان انتخاب دستکش مناسب جهت استفاده در صنعت و کارخانجات همیشه یکی از دغدغه های کارفرمایان بوده و هست. خرید دستکش کار ارزان نیز به دلیل صرفه اقتصادی همیشه مورد توجه قشر آسیب پذیر جامعه از جمله کارگران بوده است. قیمت دستکش های ارائه شده با عنوان ارزان، هیچ تفاوتی با نمونه های دیگر ندارد. قیمت پایین دستکش ها به دلیل خرید عمده از کارخانه می باشد.

خرید دستکش ایمنی ساختمانی ارزان قیمت

ویژگی های دستکش ایمنی خارجی

ویژگی های دستکش ایمنی خارجی ویژگی های دستکش ایمنی سایز کوچک: همانطور که گفتیم دستکش ایمنی باید با توجه به نوع کار انتخاب شود در نتیجه ویژگی های متفاوتی دارد. اما همه آن ها باید دارای خصوصیات استاندار باشند. ضخامت مناسب، انعطاف مناسب، بلند بودن ساق دستکش که باعث حفاظت از دست تا آرنج شود، ضد لغزش و ضد سایش جزء استانداردهایی است که باید با توجه به ویژگی های کار در آن رعایت شود. دستکش ایمنی فردی که در محیط های سرد مشغول به کار است با فردی که کنار کوره ایستاده متفاوت است. دستکش ایمنی مناسب افرادی که در محیط های شیمیایی و اسیدی مشغول به فعالیت هستند باید عایق مواد شیمیایی باشند. زمانی که دست در مجاورت این مواد قرار می گیرد می تواند آسیب های جدی وارد کند و باعث به وجود آمدن حساسیت های پوستی شود. در نتیجه باید از دستکش ایمنی استفاده کرد که راه نفوذ این مواد به درون دستکش را مسدود کند. بهترین جنسی که می توان با دستکش ایمنی را برای این محیط ها تولید کرد مواد پلیمری است. این مواد هم از ورود مواد شیمیایی جلوگیری می کند و هم تغییر شکل نمیدهد و حالت اصلی خود را از دست نمی دهد. سعی کنید دستکشی برای این محیط ها انتخاب کنید که ساق بلندتری داشته باشد تا مساحت بیشتری از دست را بپوشاند.دستکش ایمنی برای افرادی که با اجسام داغ کار می کنند از جنس چرم است. بهترین نوع چرم برای این نوع دستکش ها چرم گاو، بز و آهو است. چرم در برابر حرارت مقاوم است و می تواند از دستتان به خوبی محافظت کند. اگر دستکش با ساق بلندتری را انتخاب کنید می توانید تا ساعد دستتان را نیز در برابر پرش، اصابت اجسام و ذرات داغ به دستتان جلوگیری کنید. اگر در محیطی مشغول به فعالیت هستید که سطوح تیز و برنده وجود دارد و امکان بریدن دست وجود دارد بهتر است از دستکش های ایمنی ضد برش استفاده کنید. این نوع دستکش دارای پارچه ای است که در برابر سطوح تیز بسیار مقاوم است. برای اینکه میزان مقاومت را بالا ببرند رو روی سطح دستکش تورهای فلزی قرار می دهند. ضخامت این نوع دستکش بیشتر است و با ایجاد یک لایه قطور روی دست از آن محافظت می کند. مهمترین نکته در مورد انتخاب دستکش ایمنی ضدبرش این است که سبک باشد و انعطاف بالایی داشته باشد تا کارایی فرد را کاهش ندهد. مناسب ترین جنس برای تولید این گونه دستکش ها نیتریل است که در برابر بریدگی مقاوم است. دقت کنید دستکش ایمنی ضد برش فقط در برابر اجسام تیز مقاوم است مثلا در برابر سوراخ شدن توسط سوزن مقاومت بالایی ندارد. دقت کنید که اگر شما در محیط فعالیت تان با جریان برق سروکار دارید باید نوع دستکشی انتخاب کنید که عایق و نارسانا باشد. برای مثال دستکش های ضد برش به دلیل داشتن قسمت های فلزی اصلا مناسب فعالیت شما نیست.

چند نکته هنگام انتخاب دستکش ایمنی

مواد دستکش :دستکش ایمنی از انواع مختلفی از جمله نئوپرن، لاستیک مصنوعی یا نیتریل، لاستیک طبیعی یا لاتکس، پلی اتیلن، وینیل و غیره تولید می‌شود. یکی از مهمترین نکات هنگام انتخاب یک جفت دستکش ایمنی برای هر نوع کاربرد یا استفاده نوع مواد یا پارچه‌ای است که برای ساخت آن دستکش استفاده می‌شود. دستکش‌ها ویژگی‌های عملکردی متفاوتی دارند. به عنوان مثال، دستکش‌های نیتریلی در بسیاری از کاربردهای صنعتی بسیار ارجح است زیرا بسیار قوی‌تر، سفت‌تر است و مقاومت شیمیایی بیشتری نسبت به سایر دستکش‌ها دارند. دستکش‌های وینیل به مراتب ارزان‌تر از سایر دستکش‌ها هستند زیرا از نظر ساخت مقرون به صرفه است. از طرف دیگر دستکش‌های لاتکس حساسیت لمسی بیشتری نسبت به سایر دستکش‌ها داشته و ارتجاعی تر هستند و از این رو مورد توجه متخصصان پزشکی قرار می گیرند. عیب مهم در دستکش‌های لاتکس این است که باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک در پوست‌های حساس می‌شود. ضخامت و طول دستکش: عامل مهم دیگری که باید هنگام انتخاب دستکش‌های ایمنی در نظر بگیرید، ضخامت و طول دستکش است. همیشه باید در نظر بگیرید که یک جفت دستکش بسته به کاربرد باید چه مقدار ضخیم و تا چه حد بلند باشد. عملکرد، کیفیت، ضخامت دستکش توسط تولید کنندگان مشخص می‌شود و این جایی است که شما در نظر می‌گیرید که آیا دستکش به اندازه کافی ضخیم است تا از بریدگی، سایش و مقاومت در برابر سوراخ، مقاومت در برابر حرارت و شعله، نفوذ در برابر آب و مواد شیمیایی، کاهش لرزش، حساسیت به لمس برخوردار باشد. طول دستکش یک نکته مهم است به خصوص اگر قصد دارید دستان خود را در ماده شیمیایی فرو کنید. رنگ دستکش: رنگ دستکش ایمنی نیز هنگام انتخاب برای کاربردهای مختلف صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از رنگ ‌های دستکش با کاربردهای خاص صنعتی همراه هستند. به عنوان مثال، رشته‌های پزشکی دستکش‌های مایل به آبی را ترجیح می‌دهند. بسیاری از زمینه‌های صنعتی مانند صنعت خودرو از دستکش نیتریل سیاه و نارنجی برای افزایش دید استفاده می‌کنند. دستکش‌های ایمنی سیاه نیز در صنایع به دلیل اینکه پسماند و کثیفی را نشان نمی‌دهند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.دستکش ضد برش فلزی چیست؟ دستکش های ضد برش در برابر بریدگی و پارگی مقاومت بالایی دارند. استفاده از این دستکش برای کسانی که با ماشین آلات سنگین سروکار دارند و همچنین هنگام لمس زباله های صنعتی مانند پلیسه ی حاصل از کار دستگاه تراش بسیار ضروری است. از جمله کاربردهای دستکش ضد برش میتوان کار باغبانی، کار با چاقو و ساطور، فعالیت در کارگاه‌ها و تاسیسات، هنگام انجام فعالیت مونتاژ و بلند کردن اجسام سنگین را نام برد. البته استفاده از این دستکش‌ها حین کار با تجهیزات برقی و مکانیکی توصیه نمی‌شود. زیرا لمس دستکش توسط تیغه ی برش میتواند فرد را به داخل دستگاه بکشاند و خود باعث آسیب های ناگواری بشود. جنس دستکش ضد برش و نوع ساخت کف دست آن به گونه ای است که از لیز خوردن دست هنگام بلند کردن اجسام جلوگیری می‌کند. دستکش ضد برش در برابر نیروی وارده از اجسام تیز مقاومت بالایی دارد و از بریدگی و ایجاد زخم روی دست جلوگیری می‌کند.

بررسی کیفیت دستکش ایمنی سانکس

بررسی کیفیت دستکش ایمنی سانکس دستکش ضد برش ایمنی سانکس:از جنس پلی استر نیتریل به صورت انعطاف پذیر و راحت، همراه با گیرایی بالا تولید شده است. قسمت پشت دست این ، از پلی استر تولید شده و در قسمت سطح کف دست انگشتان، که با مواد و قطعات مختلف در تماس است، از نیتریل آجدار به عنوان روکش استفاده شده است. این دستکش ضد برش و ضد سایش، به خاطر طراحی و ساخت مخصوص خود، دارای خاصیت ضد آب و ضد لغزش است و در برابر پارگی و در برابر مواد نفتی مقاومت نشان می‌دهد مچ این دستکش دارای کشباف مرغوب است تا در عین چسبندگی، راحتی خوبی در حین فعالیت‌های مختلف داشته باشد. شما بسته به فعالیت خود می‌توانید در صنایع عمرانی و ساخت و ساز، امور حمل و نقل، صنایع کشاورزی، ماشین افزار، مشاغل مکانیک و پتروشیمی و سایر کاربردهای خانگی و صنعتی عمومی و تخصصی، از این دستکش بهره ببرید و از دستان خود در برابر صدمات کاری محافظت نمایید. این جفت دستکش به وزن ۱۰۰ گرم، ابعادی برابر با ۱۵ × ۲۵ سانتی‌متر دارند و شرکت سانکس، برای ساخت این محصول حایز استانداردهای EN388 و CE اروپا شده است. این دستکش که در طراحی و ساخت خود، جزییات را به خوبی رعایت کرده است، در کشور چین ساخته شده و به بازار ایران عرضه شده است.دستکش ضد ضربه :این نوع دستکش در فعالیت‌های فیزیکی سنگین و پرتنش کاربرد دارد. سلول های محافظتی ویژه‌ی تعبیه شده روی محل قرارگیری مفاصل با قابلیت ارتجاعی خود، انگشتان دست را در برابر ضربه های محکم محافظت میکنند. کفی این نوع دستکش ها به گونه ای ساخته شده اند که هنگام کار با روغن، بیشترین میزان چنگش را برای کاربر فراهم میکنند.

صفر تا صد صادرات دستکش ایمنی

آیا از حجم واردات دستکش و کشورهای صادر کننده اطللاع دارید؟ در ۷ ماه اخیر بیش از ۴ تن دستکش واردات داشتیم . حجم انبوهی از واردات دستکش جراحی از مالزی و هند بوده ، واردات دستکش خانگی از بلژیک و امارات ، واردات دستکش کارگری و صنعتی از چین ،امارات بوده به طور کلی کشورهای چین، امارات متحده عربی، جمهوری کره از کشورهای مبدأ واردات دستکش به کشور هستند که بیشترین میزان واردات از امارات متحده عربی انجام شده است. آیا می دانید واردات دستکش های لاتکس و جراحی مجاز بوده و جهت ثبت سفارش دستکش و واردات آن نیاز به مجوز استاندارد و بهداشت دارید. دستکش جزء گروه ۱۰ اولویت کالاهای ورودی است.

عرضه دستکش ایمنی ساختمانی به قیمت تولید

عرضه دستکش ایمنی ساختمانی به قیمت تولید قیمت خرید عمده دستکش ضد برش ، فروش دستکش ضد برش استادکار در سراسر ایران به دو صورت حضوری و فروش مجازی دستکش در حال حاضر در ایران انجام می‌شود.قیمت فروش عمده دستکش ضد برش به دنبال استقبال بالای صنعتکاران ، پیمانکاران و حوزه‌های مختلف در استفاده از انواع دستکش استادکار این دستکش ها از تولید بالایی نسبت به نمونه های مشابه همراه شده در نتیجه فروشندگان و عمده فروشان زیادی هم مشغول به فروش انواع دستکش استاد کار می‌باشند.عرضه بالا و فروش دستکش ضد برش استاد کار در حوزه های اینترنت نیز به صورت عمده و خرده فروشی دستکش در حال انجام است عرضه زیاد دستکش استاد کار باعث شده است تا قیمت این برند از دستکش در فضای اینترنت بسیار مناسب و ارزان باشد برای خرید اینترنتی و فروش دستکش ضد برش و ساختار به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب می توانید از طریق همین سایت با واحد فروش مجموعه در ارتباط باشید.

فروش دستکش ایمنی ساختمانی با پایین ترین قیمت

حفظ ایمنی یکی از مهمترین اصول برای انجام هر کاری است. استفاده از ابزار و تجهیزات ایمنی بسیار مهم است و اولویت بالایی دارد. یکی از آسیب پذیرترین قسمت های بدن در برابر آسیب هایی مانند سوختگی ، قطع عضو و آسیب های شیمیایی دست است. به همین دلیل است که حفظ ایمنی دسته ها و استفاده از دستکش های محافظ در حین کار بسیار مهم است. استفاده از دستکش های محافظ در حرفه هایی مانند آتش نشانی ، جوشکاری ، برش و در کارگاه های صنعتی و ساختمانی بسیار مهم و ضروری است. انواع مختلفی از دستکش های کار و دستکش ایمنی وجود دارد ، از جمله دستکش ایمنی آتش ، دستکش ضد برش ، دستکش عایق شیمیایی ، برق و غیره. یکی از مهمترین مسائل ایمنی انتخاب دستکش مناسب است. به عنوان مثال ، باید دستکش هایی را انتخاب کنید که مهارت و دقت شما را در کار کاهش ندهد و فعالیت شما را محدود نکند.

پخش دستکش ایمنی ساختمانی با تخفیف ویژه

پخش دستکش ایمنی ساختمانی با تخفیف ویژه حتما عبارت اول ایمنی بعد کار به گوشتان خورده است. پیش از شروع هر کاری ابتدا باید جوانب ایمنی کار را در نظر گرفت و خطرات احتمالی آن را شناخت. اولین عضوی از شما که در هرگونه کار فنی درگیر میشود دستان شماست. دست ها میتوانند در صورت نادیده گرفتن خطرات احتمالی بیشترین آسیب را متحمل شوند. آسیب وارد شده به دست ها می تواند غیرقابل جبران باشد و رنج آن تا آخر عمر گریبان‌گیر انسان شود. دستکش ایمنی کاربردهای متنوعی دارند. از مصارف خانگی مانند جابجا کردن اجسام سنگین یا کار با چاقو گرفته تا مصارف صنعتی مانند جوشکاری، کار با برق، کار با مواد شیمیایی و پرتوزا، کار با ابزار برش و غیره. برای محافظت از دست‌ها حین انجام کار انواع دستکش‌ها طراحی و ساخته شده است. بسته به نوع کاری که قرار است انجام دهید گزینه های مختلفی برای خرید پیش روی شماست.پیش از انتخاب دستکش مناسب، باید عملکرد مورد انتظار خود از دستکش ایمنی را مشخص کنید. کاربرد دستکش های ایمنی را میتوان به چند دسته تقسیم کرد. ضد برش ضد ضربه و ارتعاش مقاومت در برابر مواد شیمیایی مقاومت در برابر جریان برق مقاومت در برابر حرارت مقاومت در برابر سرما مقاومت در برابر مواد میکروبی مقاومت در برابر مواد رادیواکتیو برای سنجش هر کدام از ویژگی های بالا استانداردهایی تعیین شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *