خرید دستکش آتش نشانی مستقیم از تولید کننده


خرید دستکش آتش نشانی مستقیم از تولید کننده

قبل از پرداختن به موضوع ” دستکش آتش نشانی” بهتر است کمی با مفهوم دستکش و کاربرد آن آشنا شویم.

دستکش چست؟

یکی از تمایز هایی که انسان ها را موجودات برتر از حیوان معرفی می کند، این است که انسان ها دارای قدرت تعقل و تفکر می باشند. انسان ها از همان ابتدا که بر روی زمین آمدند، با به کارگیری عقل خود اقدامات بسیار مفیدی انجام دادند. در ابتدا آن ها با برگ درختان و پوست حیوانات خود را می پوشاندند و به نوعی لباس را ابداع کردند. با گذشت زمان و شرایط آب و هوایی متفاوت نیاز انسان ها به ابزار ها و پوشش جدید نیز حس می شد. انسان ها در طول زمان لباس های متفاوت و متنوعی را پدید آوردند به طوری که امروزه ما در اطراف خود انواع و اقسام پوشش ها را می یابیم. یکی از نیاز هایی که انسان در برابر سرما و هوای زمستانی و گرما آن را حس می کرد، نیاز به پوششی برای دست بود. و این گونه شد که دستکش ها برای اقدامات مختلفی مانند حفاظت دست انسان از سرما، جلوگیری از آسیب رساندن به دست و … ساخته شد. پس دستکش نوعی پوشش برای دست است که می توانیم امروزه انواع مختلفی از آن را بیابیم.

تاریخچه استفاده از دستکش

دستکش یکی از پوشش هایی است که استفاده از آن قدمتی بسیار کهن دارد. به طوری که می توانیم از روی نقاشی های قدیمی استفاده از دستکش بوکس در مصر باستان را مشاهده کنیم و یا استفاده از دستکش در ایران باستان که برای شستشوی جنازه مردگان از آن استفاده می کردند. حتی در کتاب های معروف و مشهور قدیمی نیز می توانیم اشاره هایی به استفاده از دستکش را مشاهده کنیم.

دستکش در طول زمان کاربرد های مختلفی پیدا کرده است. به عنوان مثال در دوره ای بیشتر زینتی به حساب می آمده است و یا در دوره ای دیگر به وسیله ای برای جنگیدن تبدیل می شده است. و یا حتی در دوره ای یکی از اجزای لباس سلطنتی بزرگان و اشراف محسوب می شده است. در هر حال، می خواستم به این موضوع برسم که دستکش پیشینه بسیار کهنی دارد و چیزی نیست که به تازگی اختراع شده باشد.

کاربرد دستکش عبارت است از:

همان طور که گفتیم انسان ها برای محافظت دست خود برابر سرما و گرما ابتدا دستکش را ساختند. کاربرد این پوشش روز به روز اضافه می شد و موارد گوناگونی را در بر می گرفت، اعم از : حفاظت دست انسان در برابر ساییده شدن، محافظت در برابر آلودگی و مواد شیمیایی و به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم در برابر هر جسمی که برای دست انسان خطر محسوب می شود و می تواند به آن آسیب برساند.

دستکش ها در شغل های متفاوتی به کار می روند، مانند پزشکی که می خواهد به اتاق عمل برود و برای حفظ بهداشت باید دستکش به دست کند. یا کارآگاهی که برای جلوگیری از تداخل اثر انگشت خود در نتیجه ی تحقیقات دستکش به دست می کند و مدارک را بررسی می کند. یا مکانیکی که برای جوشکاری دستکش مخصوص به دست می کند. مثال های زیادی در این باب می توان ذکر کرد. این موضوع کاربرد بسیار دستکش در زندگی روزمره ما و در اطراف ما را ذکر می کند.

انواع دستکش عبارت است از:

دستکش ها از نظر شکل ظاهری که دارند و موادی که از آن تهیه می شوند بسیار گوناگون هستند. برخی دستکش ها برای هر انگشت غلاف جداگانه دارند، اما برخی دیگر از دستکش ها این گونه نیستند. دستکش های نوع دوم معمولا دست را گرم تر نگه می دارند و بیشتر به محافظت از انگشت ها می پردازند.

دستکش ها همچنین از جنس های مختلفی نیز تهیه می شوند، برخی از آن ها پارچه ای هستند، برخی پلاستیکی، کاموایی و یا حتی فولادی!

تقسیم بندی دستکش ها بر اساس کاربرد آن ها آنقدر گسترده است که نمی شود نام تمام آن ها را ذکر کرد اما برای آشنایی بیشتر نمونه هایی مختصر ذکر می کنیم.

• دستکش های نسوز و ضد حرارت که در برابر حرارت و گرما از دست شما محافظت می کنند.

• دستکش های زمستانی که برای جلوگیری از سرما زدگی دست استفاده می شوند.

• دستکش های بهداشتی که به منظور های مختلف بهداشتی استفاده می شوند.

• دستکش های یک بار مصرف که با یک بار استفاده، کاربرد خود را از دست می دهند و برای استفاده مجدد باید دستکش دیگری تهیه کرد.

• دست کش های ایمنی که به طور مخصوص ساخته می شوند و محافظ در برابر گرما و سرمای شدید و الکتریسیته و … می باشند.

• دستکش های ورزشی مثل دستکش نیم انگشتی پسرانه یا دخترانه و …

و انواع بسیاری از دستکش ها که قابل ذکر نمی باشند.

دستکش ایمنی چیست؟

برای شروع هر کار اولین اقدامی که انجام می دهیم این است که باید به فکر ایمنی خود و اطرافیان نیز باشیم. شاید شما همسر و یا فرزندی دارید و یا اینکه خود شخصی هستید که شغلی نسبتا خطرناک دارد و اگر ایمنی را رعایت نکند ممکن است به خودش و دیگران آسیب برساند. برای مثال نمی توان به یک آتش نشان بدون اینکه تجهیزاتی به او بدهیم بگوییم به داخل ساختمانی در حال سوختن برود و دیگران را نجات دهد! با این کار نه تنها موفق به نجات کسی نمی شود، بلکه ممکن است جان خودش را نیز به خطر بندازد. در مورد شغل های خطرناک دیگر هم این موضوع ذکر می کند. دست ها یکی از مهم ترین اجزای بدن ما هستند که باید برای محافظت از آن ها وقت و انرژی کافی را بگذاریم. گاهی در برخی شغل ها حادثه ای ناگوار پیش می آید که منجر به از دست دادن دست شخص می شود که به دلیل عدم رعایت ایمنی اتفاق می افتد. پس برای انجام یک شغل خطرناک در وهله اول باید ابزار ایمنی آن را تهیه کنیم. یکی از پوشش هایی که با شغل های خطرناک سر و کار دارد، دستکش ایمنی می باشد. در ادامه به معرفی انواع دستکش ایمنی می پردازیم.

انواع دستکش ایمنی عبارت است از :

خطرهایی که منجر به آسیب رساندن به اجزای بدن انسان از جمله دست می شوند بسیار است، به همین دلیل دستکش های ایمنی نیز انواع متفاوتی دارند که در ادامه تنها به معرفی برخی از پر کاربرد ترین آن ها می پردازیم.

• دستکش ایمنی در برابر الکتریسیته : افرادی هستتند که شغل آنها ایجاب می کند که روزانه با برق سر و کار داشته باشند مانند افرادی که دکل برق نصب می کنند. بهترین پیشنهاد برای این افراد استفاده از دستکشی می باشد که عایق جریان الکتریسیته است و بسته به میزان ولتاژ برق می توانند از این دستکش استفاده کنند.

• دستکش ایمنی در برابر برش: شاید حوادث زیادی در این موضوع را شنیده اید که شخصی دست خود و یا انگشت خود را در شغلش از دست داده است! به نظر شما چرا این اتفاق ها می افتد؟ یا می تواند به دلیل عدم مهارت فرد باشد و یا به دلیل عدم رعایت ایمنی باشد. سالانه گزارش های قابل توجهی از این نوع حوادث به گوش ما می رسد که اکثر آن ها به دلیل عدم رعایت ایمنی اتفاق می افتند. افرادی که با ابزارهای تیز و برنده مانند چاقو ، اره یا تبر و … سر و کار دارند، بهتر است از این نوع دستکش استفاده کنند. این نوع دستکش از قسمت بیرونی ای تشکیل شده که همچون زنجیر های ریز به هم پیوسته می باشد و پوششی سخت دارد. از انواع دستکش ضد برش می توان به دستکش ایمنی ضد برش میداس اشاره کرد.

• دستکش ایمنی در برابر مواد شیمیایی: افرادی که در آزمایشگاه و مکان های خاصی اشتغال دارند ممکن است دچار این مشکل شوند که دستشان به مواد شیمیایی آلوده شود و اثرات جبران ناپذیری برای آن ها به جا بگذارد. این نوع دستکش که از لاستیک و یا انواع پلیمر غیر حلال در اسید ساخته می شود، گزینه مناسبی برای آن ها می باشد. باید این را نیز ذکر کرد که هر اسیدی تاثیر خاص خودش را دارد، به همین دلیل این نوع دستکش بسیار متفاوت ساخته می شود.

دستکش آتش نشانی : آتش نشان ها انسان هایی فداکار هستند که برای حفظ و نجات جان دیگران، جان خود را به خطر می اندازند. به راستی چند شخص را در اطراف خود می یابید که حاضر باشد چنین فداکاری برای اشخاص غریبه به عمل آورد؟ اگر کمی به این موضوع فکر کنید، متوجه می شوید انسان های زیادی این گونه نیستند، تنها برخی انسان ها آنقدر دلشان بزرگ است که به فداکاری دست می زنند. چنین انسان هایی لیاقت آن را نیز دارند که تجهیزاتی مطمئن و درجه یک در اختیارشان قرار بگیرد تا هنگامی که به نجات جان دیگری می پردازند، به جسم خودشان آسیب وارد نشود. دستکش آتش نشانی یکی از این ابزار هایی می باشد که در این راه به آن ها کمک می کند. آتش نشان ها گاهی مجبورند مستقیما با آتش مواجه شوند، بنابراین به دستکشی نیاز دارند که مقاومت بالایی در برابر آتش داشته باشد تا تمرکز و مدیریت آن ها را به هم نریزد و با آرامش به کارشان برسند. این نوع دستکش ها به طور مخصوص برای آتش نشان ها و محیط هایی طراحی می شوند که درجه حرارت بسیار بالا است. پس علاوه بر آتش نشان ها اشخاصی که با شغل های پر حرارت سر و کار دارند نیز می توانند از این پوشش استفاده کنند. الیاف و جنس این نوع دستکش کاملا مناسب است تا در هنگام تماس شخص با آتش به او آسیب وارد نشود و صدمه ای نخورد.

حال که با دستکش و انواع آن و دستکش ایمنی و آتش نشانی نیز آشنا شدید، لازم به ذکر است که فروشگاه ما عرضه کننده مستقیم دستکش آتش نشانی می باشد، که شما می توانید این دستکش را با بهترین کیفیت مستقیما از خود تولید کننده خریداری نمایید.


خرید دستکش آتش نشانی مستقیم از تولید کننده

مشخصات بهترین نوع دستکش نسوز آتش نشانی

مشخصات بهترین نوع دستکش نسوز آتش نشانی برای خرید دستکش آتش نشانی سپس باید مواردی را در نظر بگیریم اعم از اینکه:

• دستکش دارای لایه مانع رطوبت و لایه مانع حرارت باشد.

• در بیشتر لایه های بیرونی از چرم استفاده می شود، به دلیل اینکه چرم مقاومت بالایی در برابر سایش دارد. در نوعی دیگر از دستکش ها از الیاف مصنوعی نیز استفاده می شود.

• تمامی نخ هایی که از آن برای دوخت و دوز دستکش استفاده می شود نیز باید عایق حرارت باشد.

• دستکش اندازه و سایز مناسبی داشته باشد تا دست آتش نشان در آن اذیت نشود و یا به دلیل کوتاه بودن دستکش آسیب نبیند.

پس از جمله ویژگی های یک دستکش آتش نشانی مناسب عبارت است از: ضد حرارت، نسوز، ضد بریدگی و …

توجه کنید که کوچک ترین جزئیات در کیفیت دستکش اثر می گذارد. فروشگاه ما با دقت بالا به تهیه دستکش های آتش نشانی می پردازد، تا آتش نشانان شجاع کشورمان دچار آسیب نشوند.

مهم ترین اطلاعات هنگام خرید دستکش ایمنی

در هنگام خرید دستکش ایمنی باید به نکاتی اعم از موارد زیر توجه نمود:

• فرد در دستکش احساس راحتی داشته باشد.

• دستکش طوری باشد که فرد با آن به راحتی بتواند کار کند و مانع از انجام کار نشود.

• دهانه ورودی دستکش نه زیاد بزرگ باشد که به راحتی در حین کار از دست خارج شود و نه بسیار کوچک که شخص را آزرده کند.

می توانید دستکش مورد نظر خود را با نهایت دقت و کیفیت در فروشگاه ما تهیه کنید.

چند کاربرد دستکش ایمنی نسوز

چند کاربرد دستکش ایمنی نسوز

یک دستکش ایمنی نسوز باید در برابر حرارت شدید دوام داشته باشد، علاوه بر آن در برابر سایش و ساییدگی نیز مقاوم باشد، چون اگر دستکش ساییده شود، راه حرارت به داخل دستکش باز می شود و به شخص آسیب می رساند. اجزا و الیاف این دستکش باید با دقت انتخاب شوند و نسوز باشند.

نحوه ی صادرات دستکش ایمنی به کشورهای آسیایی

در هر کجای دنیا نیز که باشید حادثه خبر نمی کند و نیاز به ابزار و امکاناتی هست تا در حوادث را رفع کنیم. دستکش ایمنی یکی از ابزارهایی است که برای مقابله با ایجاد خطر یا رفع آن استفاده می شود و نیاز آن یک نیاز کوتاه مدت و گذرا نیست و متعلق به زمان یا مکان خاصی نمی باشد. بنابراین شما می توانید در هر نقطه از آسیا که باشید، از فروشگاه ما این دستکش ها را تهیه کنید. ما آن را با بهترین نوع کیفیت و دقت برای شما ارسال می کنیم.

عرضه دستکش آتش نشانی با کمترین قیمت

عرضه دستکش آتش نشانی با کمترین قیمت

دستکش آتش نشانی با توجه به مواد به کار رفته در آن از قیمت های متفاوتی برخوردار است و هر چه کیفیت بهتری داشته باشد دوام بیشتری دارد و بهتر شما را از خطرات حفظ می کند.

در فروشگاه ما می توانید دستکش آتش نشانی را با کمترین قیمت و به طور مستقیم از خود تولید کننده خریداری کنید.

فروش دستکش آتش نشانی به صورت مستقیم

تصور کنید که محصولی که می خواهید خریداری کنید، از افراد و فروشنده های بسیاری گذر کرده باشد و اکنون که به دست شما می رسد قیمتی بسیار متفاوت با قیمت اولش دارد!

اما باید بگوییم که در فروشگاه ما اینگونه نیست، شما می توانید محصول را با بهترین قیمت، مستقیما از خود فروشنده دریافت کنید و مانع هزینه های اضافی شوید.

پخش دستکش آتش نشانی به سراسر کشور

پخش دستکش آتش نشانی به سراسر کشور

فروشگاه ما یکی از عرضه کنندگان دستکش آتش نشانی می باشد که توانایی پخش این دستکش را به سراسر کشور دارا می باشد. پس تنها کافیست آن را خریداری نمایید تا در هر نقطه از ایران باشید برایتان ارسال شود!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *