تولیدکنندگان دستکش دوچرخه‌سواری زمستانی در ایران


اگر از علاقه مندان به رشته ورزشی دوچرخه‌سواری هستید، حتما باید قبل از شروع به فعالیت، لباس های مخصوص مانند زانوبند، دستکش، کلاه و حتی لباس ورزشی مناسب را تهیه کنید. تولیدکنندگان فعال در حوزه تولید ملزومات ورزشی، انواع دستکش دوچرخه‌سواری زمستانی و حرفه ای را با درجات کیفی مختلفی تولید می کنند. بهترین شیوه برای سفارش این محصولات در بازار ایران کدامند؟

تولیدکنندگان دستکش دوچرخه‌سواری زمستانی در ایران

بهترین دستکش دوچرخه‌سواری در بازار

بهترین دستکش دوچرخه‌سواری در بازار دستکش دوچرخه‌سواری از نظر شکل ظاهری در دو نوع بدون انگشت و با انگشت طراحی و تولید می شوند. بدون شک برای فصول سرد سال استفاده از دستکش های انگشت دار بهترین انتخاب هستند. البته باید اشاره کنیم که کیفیت این محصولات متاثر از جنس و نوع طراحی آنها با تفاوت هایی همراه است.

اولین هدف از پوشیدن دوچرخه‌سواری جلوگیری از آسیب رسیدن به دست است. برای این منظور نیاز است که دستکش هایی با ضخامت های مناسب تهیه کنید. پارچه و الیاف به کار رفته در تولید دوچرخه‌سواری نیز نقش قابل توجه ای در تضمین کیفیت این محصولات دارد. الیاف پنبه ای و کتانی به علت سازگاری با پوست بدن عمدتاً در لایه های زیرین دستکش بکار برده می شوند.

معمولاً لایه رویه دستکش از پارچه های چرم طبیعی یا کتانی هستند. چرا که در برابر سایش، اصطکاک و همچنین دیگر عوامل طبیعی مقاومت زیادی دارد. در لایه های میانی دستکش نیز از فوم های مخصوصی استفاده می کنند که با هدف قابلیت جلوگیری از آسیب رسیدن به دست، به کار می روند. در قسمت مچ دستکش ها نیز باید از چسب های محکم استفاده شود تا از آسیب دیدن مچ جلوگیری به عمل آید.

عرضه مستقیم دستکش دوچرخه‌سواری زمستانی

عرضه مستقیم دستکش دوچرخه‌سواری زمستانی دستکش دوچرخه‌سواری زمستانی ضد آب بوده و معمولاً دارای دوخت شبرنگ هستند. در بازار سراسر کشور توزیع این محصولات با برندهای ایرانی و خارجی انجام می گیرد. انواع دستکش های وارداتی عمدتاً تخصصی بوده و برای ورزشکاران حرفه ای مناسب هستند. البته قیمت فروش آنها نیز نسبت به مدل های ایرانی به مراتب گران تر است.

عرضه برخی مدل های خاص دستکش دوچرخه‌سواری به صورت محدود و قیمت های گران انجام می گیرد. دلیل این امر عدم تولید آنها در کشور و همچنین بالا بودن هزینه های وارداتی است. خریداران این مدل دستکش ها را ورزشکاران حرفه ای در رشته دوچرخه‌سواری تشکیل می دهند.

برای تهیه عمده و سفارش بهترین مدل دستکش دوچرخه‌سواری زمستانی با قیمت ارزان و رقابتی، ثبت سفارش از طریق نمایندگی های معتبر اینترنتی و فروشگاه های تخصصی عرضه محصولات ورزشی راهکار مناسبی است. نمایندگان این مرکز با سابقه طولانی در حوزه واردات ملزومات ورزشی، برای تامین جدیدترین مدل های دستکش با قیمت رقابتی آماده همکاری با خریداران عمده هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *