بهترین دستکش های ضدضربه با ارزان‌ترین قیمت


یکی از انواع دستکش های بسیار کاربردی کار و ایمنی دستکش ضد ضربه است که از دست در برابر برش و ضربه محافظت می کند؛ بهترین این دستکش های ضدضربه با ارزان ترین قیمت آن توسط فروشنده محصول به خریداران ارائه می‌شود و کسانی که در تعداد زیاد به این دستگاه نیاز دارند آن را در اسرع وقت به دست آورده و با سفارش تعداد بالا قیمت کمتری نیز برای خرید آن پرداخت می کنند.

بهترین دستکش های ضدضربه با ارزان‌ترین قیمت

معرفی انواع دستکش درجه یک

معرفی انواع دستکش درجه یک انواع دستکش درجه یک ضد ضربه در مدل های گوناگون با داشتن بالشتک در قسمت کف، از دست به خوبی محافظت می نماید این دستکش در فعالیت‌های سنگین صنعتی و سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین یکی از بهترین دستکش های مقاوم در برابر سایش و پارگی است که مفاصل تقویت شده دارد و به این جهت در برابر برش نیز محکم است.

از این دستکش برای کارهایی که دقت بالایی نیاز دارند استفاده می شود همچنین میزان چنگش دستکش فوق العاده است و آنها را به دستکش های بسیار مناسب تبدیل نموده است.

این دستکش در بخش کف و انگشتان با یک لایه اضافه تقویت شده است و در آن از الیاف فایبر گلاس برای محافظت در برابر برش استفاده شده؛ همچنین این دستگاه با داشتن بالشتک های ویژه، ضربه وارده به دست را به حداقل مقدار ممکن خواهد رساند.

در بخش مچ دست این دستکش بافت کشسانی ویژه قرار دارد که بند چسبی موجود در این ناحیه به محکم شدن هرچه بیشتر دستکش کمک می کند تا دستکش با داشتن این بند در دست به صورت محکم باقی بماند و به این ترتیب از دست بیشتر محافظت می کند.

از ویژگی های این دستکش تناسب سایز مناسب آن با دست است؛ همچنین پوشیدن آن بسیار راحت می باشد و برای این که دستکش در دست بماند از بسته اضافه در آن استفاده می شود علاوه بر این جنس داخلی بسیار نرم و لطیف دارد.

شرکت تولید دستکش های ضدضربه رنگی

شرکت تولید دستکش های ضدضربه رنگی تولید دستکش های ضد ضربه رنگی توسط شرکت تولیدی این محصول انجام می شود و خریدارانی که به این دستکش در تعداد زیاد نیاز دارند از طریق شرکت تولیدی به آن دسترسی پیدا می کنند.

برای خرید از این شرکت نیازی به واسطه نیست و سفارش خود را مستقیماً به فروشنده این دستکش ساده اعلام کرده تا در کمترین زمان بهترین های این دستکش به دست مشتری برسد.

شرکت تولید این دستکش مردانه بهترین های آن را در رنگ های مختلف تولید و با بسته بندی مناسب به مشتریان ارائه می کند تا نیاز آنها را به خوبی و با بهترین قیمت ممکن برآورده سازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *