بزرگترین فروشگاه دستکش نیتریل پزشکی با ضمانت کیفیت


در صنعت پزشکی و جراحي از دستکش های طبی متنوعی استفاده می شود که از این دستکش ها می توان به دستکش نیتریل پزشکی اشاره کرد. دستکش های نیتریل به دلیل کیفیت بالاتری که دارند و به علت این که حساسیت آلرژیک کمتری نسبت به سایردستکش ها دارند، از دستکش های پرکاربرد و پرطرفدار در صنعت پزشکی می باشد. مجموعه ما بزرگترین فروشگاه عرضه کننده دستکش پزشکی نیتریل با بهترین کیفیت ساخت می باشد.

بزرگترین فروشگاه دستکش نیتریل پزشکی با ضمانت کیفیت

استانداردهای رعایت شده در تولید دستکش نیتریل

استانداردهای رعایت شده در تولید دستکش نیتریل در حرفه پزشکی به دلیل حساسیت این کار باید از دستکش هایی استفاده کرد که تحت کنترل ها کیفی متعدد و استاندارد های بهداشتی روز ساخته شده باشند. دستکش های نیتریل از پلاستیک مصنوعی و سخت به اسم نیتریل ساخته شده اند. استاندارد و فرمول ساخت این دستکش ها به گونه ای است که که جنس این دستکش ها را بادوام کرده و در برابر تغییر دما و آسیب های فیزیکی مقاوم و با دوام می سازد. همچنین ترکیب دو ماده ی بوتادین و اکریلونیتریل در ساخت این دستکش ها سبب انعطاف پذیری و مقاومت کششی بالای دستکش های نیتریل شده و این دستکش ها به راحتی با هر دستی هماهنگ می شوند.

دستکش ها نیتریل با استاندارد های ASTM D6319 تولید می شوند. دستکش هایی که با این استاندارد تولید می شوند، برای تست استریلیت یا عدم انتقال عفونت، تست قابلیت کشسانی کشیدگی، میزان استحکام و مقامت دستکش در برابر سوراخ و پارگی های احتمالی (یکی از مهم ترین تست ها در تولید دستکش های پزشکی است. به دلیل این که پارگی یا سوراخ شدن احتمالی دستکش هنگام معاینات پزشکی و جراحی و ..صدمات جبران ناپذیری به همراه دارد.) تست ابعاد فیزیی دستکش های طبی که به منظور اندازه گیری دقیق طول و عرض، ضخامت دستکش و قرار گیری بهتر دستکش بر دست انجام می شود. تست پودر و ماندگاری پودر بر روی دستکش های حاوی پودر و حساسیت و مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدی مورد آزمایش قرار می گیرند.

خرید بی واسطه دستکش نیتریل پزشکی در بازار قم

خرید بی واسطه دستکش نیتریل پزشکی در بازار قم مجموعه ما انواع دستکش نیتریل پزشکی یکبار مصرف را با مناسب ترین قیمت و بدون واسطه های بازاریابی در قم عرضه می کند. خریداران محترم می توانند انواع دستکش هاب نیتریل و دستکش های پزشکی یکبار مصرف را با قیمت مستقیم کارخانه و هزینه بسیار پایین تر نسبت به بازار از نمایندگی ما خریداری کنند و در وقت و هزینه ی هایشان به مقدار قابل توجهی صرفه جویی کنند.

قابل ذکر است دستکش های نیتریل عرضه شده توسط مجموعه ما تولید ایران می باشند. کیفیت این دستکش ها عالی بوده و با رعایت استاندارد های بهداشتی روز تولید شده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *