بزرگترین تولیدی دستکش نیتریل پودری با بهترین کیفیت در ایران


بزرگترین تولیدی دستکش نیتریل پودری با بهترین کیفیت در ایران موجب رفع نیاز بیمارستان ها و مراکز نیازمند دستکش نیتریل شده است. به گونه ای که دیگر نیاز به واردات و خروج سرمایه از کشور و چون تولیدی دستکش را به صورت عمده تولید می کند قیمت بسیار به صرفه ای دارد.

بزرگترین تولیدی دستکش نیتریل پودری با بهترین کیفیت در ایران

مشکلات صادرات دستکش های نیتریل در سال گذشته

مشکلات صادرات دستکش های نیتریل در سال گذشته مشکلات صادرات دستکش های نیتریل در سال گذشته را در ادامه مقاله مورد بررسی قرار می دهیم پس با ما همراه باشید. کشور ما در زمینه فرآورده‌ های نفتی و همچنین صنایع پترو شیمی رتبه بالایی دارد. به همین دلیل مواد اولیه ای که برای ساخت دستکش استفاده می شود در کشور قیمت مناسبی دارد و کیفیت ساخت دستکش در ایران بسیار بالا رفته که موجب شده به کشور های دیگر نیز صادر کنیم.

یکی از عوامل که موجب مشکل در صادرات می شود بودن کشور های دیگر برای صادرات دستکش، متغیر بودن نرخ ارز، مشکلات گرفتن مجوز برای صادرات کالا نمونه ای از مشکلات صادرات دستکش های نیترل در سال گذشته به شمار می آید.

دستکش نیتریل به سه نوع پزشکی، صنعتی، عمومی دسته بندی و تقسیم می شوند. دستکش نیتریل پزشکی که نسبت به انواع دیگر نازک تر هستند و مقاومت بالایی دارند به دلیل این که به دست بچسبند زیرا کار پزشکی نیاز به حس لامسه دارد و به گونه ای است که انگار دستکش در دست ندارید، رنگ دستکش جراحی رنگی و بیشتر سیاه تولید می شود تا بتوان سوراخ بودن و پارگی آن را به زودی تشخیص داد.

از موارد استفاده از دستکش نیتریل می توان به آزمایشگاه، دندان پزشکی ها به دلیل خاصیت غیر حساسیت زا بودن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، دستکش نیتریل در دو نوع پودری و بدون پودر ساخته می شوند که نوع پودری آن از ذرات نشاسته در داخل آن استفاده می شود و برای آسانی هنگام پوشیدن دستکش و جلوگیری از چسبیدن لایه های دستکش از آن استفاده می شود، ولی نوع بدون پودر آن حساسیت کمتری ایجاد می کند.

پخش دستکش نیتریل پودری با کیفیت به صورت فله ای

پخش دستکش نیتریل پودری با کیفیت به صورت فله ای پخش دستکش نیتریل پودری با کیفیت به صورت فله ای برای خریداران بسیار با صرفه است زیرا هر چیزی که به صورت فله ای فروخته شود، قیمت مناسب تری پیدا می کند. صادرات دستکش به کشور های دیگر موجب افزایش سرمایه و کمک به رشد اقتصادی کشور می شود. در صادرات باید به کیفیت محصول و نوع بسته بندی توجه ویژه ای داشت تا مشتریان بیشتری برای خرید محصول ما را تقاضا کنند.

نحوه صادرات کالا در ایران می تواند به صورت هوایی یا زمینی باشد که در قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارد و صادرات هوایی موجب بیشتر شدن قیمت محصول می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *