افزایش قیمت دستکش استریل جراحی با افزایش قیمت دلار


دستکش های پزشکی و جراحی، امروزه از ضروری ترین لوازم مورد نیاز در درمانگاه ها، بیمارستان ها و محیط های درمانی و آزمایشگاهی می باشد. این دستکش ها انواع مختلفی دارد و در امور مختلف درمانی در اختیار پزشکان و کادر درمانی قرار می گیرد. در انتخاب و استفاده از دستکش های استریل پزشکی باید همیشه به نکاتی توجه داشته باشید. از جمله اینکه قرار است در چه محیطی و در معرض چه مواد شیمیایی ای از آن ها استفاده کنید. یا اینکه حتما باید دستکش هایی که استفاده می کنید با دوام و ضد برش باشند. در این مقاله در مورد نحوه صادرات این نوع دستکش ها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستکش استریل جراحی حرف می زنیم.

افزایش قیمت دستکش استریل جراحی با افزایش قیمت دلار

مراحل صادرات دستکش استریل جراحی

مراحل صادرات دستکش استریل جراحی در مورد صادرات دستکش های جراحی توجه به نکاتی ضروری می باشد. اولین نکته در خصوص چیزی است که در قانون آمده و از سمت وزیر صمت اعلام شده است. آن این نکته است که صادرات دستکش های با مصارف پزشکی به صورت موردی و بعد از اخذ تاییدیه لازم از سازمان غذا و دارو بلامانع است. صادرات این نوع دستکش ها با مصارف غیر پزشکی نیاز به اخذ تاییدیه از سمت سازمان غذا و دارو ندارد. و صادرات دستکش های لاتکس ممنوع می باشد.

در صادرات دستکش های پزشکی، نیاز به کارت بازرگانی می باشد. در مرحله بعد باید در کشورهای هدف صادرات، بازار های مصرف را شناسایی کرد و مشتریان خود را شناخت و با آن ها وارد مذاکره شد. پر اهمیت ترین بخش ماجرا در صادرات، مخصوصا صادرات لوازم پزشکی بسته بندی و حمل و نقل محصولات می باشد. بسته بندی محصولات باید طبق آن چه که سازمان بهداشت و غذا و دارو مشخص کرده باشد. حمل و نقل این محصولات نیز باید به گونه ای باشد که به بسته بندی ها هیچ آسیبی نرسد و شرایط بهداشتی به بهترین شکل رعایت شود.

سفارش دستکش استریل جراحی مستقیم از تولید کننده

سفارش دستکش استریل جراحی مستقیم از تولید کننده مجموعه مایاما، مرکز فروش دستکش های صنعتی می باشد که در زمینه فروش دستکش های پزشکی نیز فعالیت می کند. این مجموعه با بهره گیری از تیمی متخصص و توانمند، در تولید انواع دستکش های استریل جراحی از جمله؛ دستکش های ارتوپدی، دستکش های لاتکس پودر دار و بدون پودر، دستکش های جراحی و دستکش های وینیل فعالیت می کند. این دستکش ها در سایز های مختلف از جمله؛ سایز شماره ۸ ، 7 و 6 موجود می باشد.

مایاما همواره کیفیت و رعایت اصول بهداشتی در ساخت این دستکش ها را در اولویت کار خود قرار داده است. مرغوب ترین اجناس را روانه بازار می کند. برای مشاهده انواع مدل های مختلف دستکش های مایاما می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *