کارخانه تولید دستکش جراحی کم پودر


دستکش یکبار مصرف ۱۰۰ عددی دستکس های یکبار مصرف استریل شده‌ای هستند که به صورت کم پودر یا بدون پودر توسط چندین شرکت معتبر تولید و در اختیار عرضه‌کنندگان این محصول قرار می‌گیرد‌‌. در کارخانه تولید دستکش جراحی کم پودر از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه در تهیه این محصول بهره می‌گیرند. در این کارخانه از جدیدترین و به‌روزترین دستگاه‌ها و تجهیزات برای تولید باکیفیت دستکش جراحی، استفاده می شود. همه این عوامل بکار گرفته شده تا کارخانه تولید دستکش جراحی بتواند نیاز بازار داخلی کشور را تامین نموده تا از واردات نمونه های خارجی این محصول بی نیاز شویم

کارخانه تولید دستکش جراحی کم پودر

بهترین جنس برای تولید دستکش جراحی کم پودر

بهترین جنس برای تولید دستکش جراحی کم پودر همانطور که اشاره شد دستکش جراحی کم‌ پودر با استفاده از مواد اولیه متفاوتی تهیه می شود. دستکش های یکبار مصرف استریل یا دستکش جراحی را در سه گروه قرار داده‌اند. دستکش لاتکس نوعی دستکش جراحی پرکاربرد است که به دلیل ویژگی خاص آن بازار فروش پررونقی دارد. این نمونه دستکش از مواد طبیعی لاتکس تولید می شود. از ویژگی های مهم دستکش لاتکس به دوام و ماندگاری بالای آن می توان اشاره کرد.

در جراحی های طولانی مدت این نوع دستکش سوراخ یا پاره نمی‌شود. انعطاف پذیری مناسب از ویژگی های دیگر دستکش لاتکس است. فرم این دستکش متناسب با فرم دست بوده و چسبندگی مناسبی با دست دارد. به همین دلیل جراح به راحتی می تواند با مورد جراحی ارتباط برقرار کند. این نوع دستکش در مقابل مواد شیمیایی مختلف مقاومت مطلوبی دارد.

دستکش مخصوص جوشکاری موجب انتقال مواد عفونی و آلودگی ها نمی شود. یکی از معایب دستکش های لاتکس این است که برخی افراد به این نوع دستکش حساسیت داشته و دچار خارش یا التهابات پوستی دیگر می شوند. دستکش نیتریل نیز نوع دیگری از دستکش های جراحی است. در تهیه این نوع دستکش از لاتکس استفاده نشده است. این نوع دستکش بهترین گزینه برای افرادی است که به دستکش لاتکس حساسیت دارند.

دستکش نیتریل نیز دوام و ماندگاری مناسبی داشته و سوراخ نمی شود. تمام ویژگی هایی را که از یک دستکش جراحی خوب انتظار داریم، یکجا در دستکش جراحی نیتریل جمع شده است. انعطاف پذیری مناسب این دستکش همچنین چسبندگی آن به دست جراح، موجب می شود سرعت عمل و دقت جراح کاهش پیدا نکند. دستکش وینیل نیز نوعی دستکش استریل است که مقاومت آن کمتر از سایر نمونه ها می باشد.

استاندارد های لازم برای تولید دستکش جراحی کم پودر

استاندارد های لازم برای تولید دستکش جراحی کم پودر همانطور که اشاره شد، دستکش جراحی با پودر آسان‌تر در دست رفته یا از دست خارج می شود. همچنین ابزار و وسایل پزشکی با استفاده از این نوع دستکش لیز نخورده و روی سطوح مختلف نمی‌افتد. به همین دلیل معمولا از پودر در تولید این دستکش ها استفاده می شود. برخی افراد به این نوع پودر حساس بوده و دچار آلرژی و حساسیت پوستی خواهند شد. به همین دلیل استفاده از این نوع دستکش می تواند برای بیمار یا پزشک خطرساز شود. به همین دلیل استانداردهای مناسبی را برای استفاده از میزان پودر این دستکش ها، تعیین نموده‌اند. دستکس جراحی کم‌ پودر با رعایت این استانداردها طراحی شده است.

در تمامی مراحل تولید این نمونه دستکش ناظران سازمان غذا و دارو نظارت کرده و این نوع دستکش جراحی با مجوز وزارت بهداشت به بازار فروش عرضه می شود. دستکش جراحی در سایز بندی های مختلفی تولید می گردد. رنگ دستکش ها نیز به گونه ای است که در حین عمل جراحی انعکاس نور در آن ها موجب خستگی چشم جراح نشود. دستکش جراحی ابی رنگ گزینه مناسبی برای جراحی های طولانی است.

بیشترین کاربرد دستکش جراحی کم پودر

بیشترین کاربرد دستکش جراحی کم پودر بسیاری از پزشکان ترجیح می دهند از دستکش جراحی بدون پودر استفاده نمایند. به همین دلیل بیشترین تقاضا برای خرید دستکش جراحی مربوط به نوع بدون پودر این محصول می باشد. دستکش جراحی بدون پودر سایز ۸ بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. البته دستکش کم پودر نیز موارد مصرف بالایی دارد.

از این نوع دستکش بیشتر دندانپزشک‌ها استفاده می کنند. این نمونه دستکش برای جراحی های کوتاه مدت گزینه مناسبی است. از دستکش کم پودر نباید برای جراحی های چشم استفاده نمود. دستکش کم پودر در صنعت دارو سازی، آزمایشگاه ها و در صنایع غذایی مختلف نیز استفاده می شود.

این نوع دستکش در آرایشگاه ها نیز برای انجام برخی کارهای تخصصی مانند کاشت ناخن یا انجام تتو مورد استفاده قرار می گیرد. دستکش کم پودر در صنعت خودروسازی نیز کاربرد دارد.

شرکت صادرات دستکش جراحی کم پودر

شرکت صادرات دستکش جراحی کم پودر همانطور که اشاره شد چندین شرکت معتبر ایرانی، در زمینه تولید دستکش جراحی به فعالیت می‌پردازند. خوشبختانه تولیدات ایرانی دستکش جراحی از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی رقابت می کند. همین امر موجب شده است که تقاضا برای خرید این نوع دستکش در بازارهای داخلی بالا رفته و خریداران این محصول تمایلی به خرید نمونه های خارجی نداشته‌ باشند.

برخی برندهای تولیدکننده دستکش کم پودر جراحی، پس از کسب بازارهای داخلی این محصول به سراغ کسب بارارهای خارجی رفته‌اند. کیفیت بالا و قیمت مناسب تولیدات ایرانی نسبت به دستکش جراحی چینی، موجب شده است که عرضه دستکش جراحی ایرانی به بازارهای خارجی با استقبال زیادی از سوی برخی کشورها مواجه شود.

همین امر زمینه را برای صادرات دستکش جراحی به کشورهای مختلف، فراهم نموده است. شرکتی که صادرات دستکش جراحی را انجام می دهد، با خرید ارزان قیمت این محصول از عرضه‌کنندگان مستقیم دستکش جراحی و فروش آن در بازارهای خارجی، تجارت پرسودی را برای خود رقم زده است.

صادرات این نمونه دستکش به سبب درآمدزایی خوب و رونق اقتصادی که برای تولیدکنندگان به همراه آورده است، آنان را به تولید بیشتر و باکیفیت‌تر تشویق نموده است. از سوی دیگر با صادرات دستکش جراحی به کشورهای مختلف، ارز خارجی قابل توجهی وارد کشور ما می شود.

ذکر این نکته نیز لازم است که خریداران عمده اگر می خواهند دستکش جراحی را با کمترین هزینه خریداری نمایند، بهتر است به سراغ مراکزی بروند که این نوع دستکش را به صورت مستقیم و بدون واسطه در معرض فروش قرار می‌دهند. خرید از این مراکز می تواند به صورت حضوری یا آنلاین انجام شود. مطمئن باشید که خرید آنلاین این محصول از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

در خرید آنلاین دستکش جراحی، هزینه های حمل و نقل برای خریداران عمده به حداقل رسیده و خریدی آسان و بدون دغدغه خواهند داشت. با مراجعه به سایت فروش فروشگاه های اینترنتی می توانید دستکش جراحی را سفارش داده و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *