مرکز فروش دستکش لاتکس ارزان


برای انجام دادن هر کاری به وسایل و تجهیزات مناسب با آن کار نیاز است . شغل پزشکی هم از آن قبیل شغل هایی است که به تجهیزات بهداشتی مناسبی نیاز دارد . یکی از وسایلی که همه پزشکان به آن نیاز دارند و به صورت همیشگی از آن استفاده مکرر و مداوم دارند دستکش لاتکس پزشکی است.

همه پزشکان به خصوص جراحان به دستکش لاتکس بهداشتی و با کیفیت نیاز دارند و به دلیل اینکه پزشکان و جراحان از دستشکش لاتکس به میزان بالایی استفاده می کنند و از ملزومات اساسی آن ها محسوب می شود می توانند دستکش لاتکس را به صورت عمده از کارخانجات تولید و مرکز فروش دستکش لاتکس بهداشتی و با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنند.

مرکز فروش دستکش لاتکس ارزان

آشنایی با ویژگی های دستکش لاتکس

آشنایی با ویژگی های دستکش لاتکس دستکش ها انواع مختلفی دارند که با توجه به کارایی و کاربردی که دارند از جنس و مواد مختلفی در ساخت آن ها استفاده می شود اما دستکش هایی مثل دستکش لاتکس که از آن برای کار مهم و حیاتی پزشکی و جراحی استفاده می شود باید با کیفیت بوده و همه نکات بهداشتی در تولید آن رعایت شود.

دستکش یکبار مصرف لاتکس یکی از کاربردی ترین دستکش های پزشکی است که ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر دستکش ها متمایز می کند.

مقاوت بالا : دستکش یکبار مصرف لاتکس مقاوت بالایی دارد و به راحتی پاره نمی شود و یا هنگام کار سوراخ نمی شود همچنین دستکش لاتکس مقاومت نسبتا خوبی در مقابل نفوذ باکتری ها و ویروس ها دارد.

کاربرد مختلف : از دستکش های لاتکس علاوه بر موارد پزشکی واستفاده توسط جراحان برای کار های دیگری مانند صنایع خودروسازی ، آزمایشگاهی ، محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین کار با مواد غذایی استفاده می شود.

بهداشتی بودن : به دلیل این که دستکش لاتکس ، دستکش طبیعی است و فقط یک بار قابلیت استفاده را دارد و تا حدودی از نفوذ میکروب جلوگیری می کند بهداشتی بوده و قابلیت های استفاده مفیدی دارد.

قیمت مناسب : دستکش های لاتکس کارایی زیادی برای همه مشاغل و افراد به خصوص پزشکان دارند اما به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارند همه می توانند آن را تهیه کنند و از آن ها استفاده کنند.

تفاوت دستکش های لاتکس پودری و بدون پودر

تفاوت دستکش های لاتکس پودری و بدون پودر دستکش های لاتکس بسیار پرکاربرد و ضروری هستند که دستکش های لاتکس با توجه به کارایی و سطح حفاظتی که دارند در رنگ های مختلف مانند مشکی، آبی و سفید تولید می شوند و به طور کلی در دو نوع پودری و بدون پودر ساخته می شوند.

دستکش لاتکس بدون پودر دستکشی است که در تولید آن فقط از پلاستیک طبیعی استفاده می شود که دستکش مقاومی بوده و کاربرد های فراوانی دارد ولی کسانی که به این نوع دستکش حساسیت دارند ترجیح می دهند از دستکشی مثل نیتریل که حساسیتی به وجود نمی آورد استفاده کنند.

در تولید دستکش لاتکس پودری از پلاستیک طبیعی و پودر نشاسته ذرت استفاده شده است که دلیل اضافه کردن این پودر به دستکش این است که مقاومت دستکش را بالاتر برده و باعث سهولت در پوشیدن و در آوردن دستکش می شود بنابراین باعث راحتی در استفاده از آن می شود اما نکته ای که وجود دارد این است که برخی افراد هنگام استفاده از دستکش لاتکس پودری به دلیل پودری که در دستکش یکبار مصرف لاتکس وجود دارد دچار حساسیت می شوند بنابراین از دستکش لاتکس کم پودر که از پودر کمتری تولید می شود استفاده می کنند که همان مقاومت را دارد ولی باعث حساسیت کمتری می شود .

مزیت های استفاده از دستکش لاتکس

مزیت های استفاده از دستکش لاتکس دستکش های لاتکس یکبار مصرف به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و مناسبی که دارند به کالایی همیشگی برای بیمارستان ها و مراکز بهداشتی تبدیل شده اند که به دلیل مزیت های فروانی که دارند توانسته اند رضایت همه مصرف کنندگان را فراهم نمایند.

دستکش های لاتکس در رنگ های مشکی ، آبی و سفید تولید می شوند که مناسب کاربرد های خاص خود هستند مثلا دستکش لاتکس نیتریل مشکی به دلیل ضخامت بالاتری که دارد برای استفاده در صنایع مختلف که در معرض مواد شیمیایی است کاربرد دارد و از دستکش آبی و سفید برای مصارف پزشکی استفاده می شود. دستکش های لاتکس در هر رنگی که باشند ویژگی ها و مزایای بالایی دارند که به ان ها اشاره می کنیم:

_تولید دستکش های لاتکس به استفاده از مواد طبیعی بوده که به همین دلیل تجزیه پذیر بوده و بنابراین به طبیعت آسیبی وارد نمی کند

_ به دلیل مقاومت و کیفیت بالایی که دارد در برابر نفوذ ویروس ها مناسب است و راحتی بالایی دارد.

_ جلوگیری از عوامل بیماری زا و خون و کثیفی های ناشی از محیط های آلوده

_ قابل استفاده برای فعالیت های حساس پزشکی و جراحی

_ سبک و راحت بودن در حین انجام کار

_ به علت عرق کردن دست حین انجام کارهایی مانند جراحی استفاده از دستکش لاتکس به دلیل ضخامت و بافت مناسب باعث تسریع و بهبود در روند کار می شود.

توزیع بی واسطه دستکش لاتکس ارزان

توزیع بی واسطه دستکش لاتکس ارزان دستکش های لاتکس به دلیل اینکه یکبار مصرف هستند و یکی از لوازمی اند که به طور همیشگی و مداوم نیاز به استفاده دارند بسیار پر مصرف بوده و نه تنها برای موارد پزشکی و جراحی بلکه برای موارد مختلف دیگری هم مورد استفاده قرار می گیرند و متقاضیان زیادی دارند که به طور روزانه از آن ها استفاده می کنند بنابراین تولیدی های مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که اقدام به تولید دستکش یکبار مصرف و بهداشتی لاتکس می کنند.

دستکش های لاتکس با توجه به کیفیت و ضخامتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند و همانطور که گفته شد ضخامت دستکش های تولید شده در رنگ های مختلف متفاوت است پس رنگ دستکش و ضخامت آن عامل تعیین کنند قیمت دستکش هستند که برای کارهایی مانند پزشکی که نیاز به تعداد زیادی دستکش دارند این دستکش ها را به صورت عمده و با قیمت ارزان تر از تولیدی های مختلف تهیه می کنند.

کارخانجات و تولیدی ها علاوه بر توزیع دستکش در سراسر کشور دستکش لاتکس یکبار مصرف را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند که دستکش لاتکس صادراتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تولیدی ها در تلاش هستند تا رضایت همیشگی مشتریان خود را جلب کنند و دستکشی با کیفیت و مقاومت بالا و همچنین قیمت مناسب چه در داخل کشور و چه خارج کشور توزیع و صادر کنند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *